بسته بندی یکی از مهم ترین بخش در تولیدی ها می باشد. به وسیله ی بسته بندی خوب و باکیفیت شما می توانید محصولاتتان را بهتر به مشتریان عرضه نمایید و همین طور موجب جذب بیشتر مشتری خواهد شد. در بسته بندی هایی که توسط دستگاه شیرینگ صورت می گیرد ما می توانیم بسته بندی شفاف داشته باشیم که داخل بسته نمایان باشد به همین منظور برای بسته بندی از نایلون شیرینگ استفاده می شود. نایلون شیرینگ نایلونی است که در سایز ها و ضخامت های مختلفی تولید می شود.

نمونه ای از نالون شیرینگ که همه ی ما دیده ایم نایلون های بسته بندی نوشابه می باشد که به صورت وکیوم بر روی محصول قرار گرفته است. به همین منظور از حرارت در بسته بندی استفاده می شود. یکی از مزیت های خیلی خوبی که نایلون شیرینگ دارد چاپ رنگی بر روی آن است که می توان به وسیله ی آن طرح های مختلف و نام برند را روی آن چاپ کرد. همچنین به دلیل شفاف بودن بسته بندی با استفاده از نایلون های شیرینگ امکان خطا در بسته بندی به حداقل خود خواهد رسید. برای خرید انواع نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

هزینه ی چاپ بر روی نایلون شیرینگ

هزینه ی چاپ بر روی نایلون شیرینگ به تعداد رنگ بستگی دارد. برخی از شرکت ها قیمت های منصفانه ای را برای چاپ نایلون های شیرینگ در نظر می گیرند.

نایلون های شیرینگ نایلون هایی هستند که از انعطاف بالایی تشکیل شده اند و در اثر حرارت خاصیت شکل پذیری دارند . این نایلون ها بسیار با دوام هستند و در اثر بسته بندی آسیب نمی بینند. با استفاده از این نایلون ها تمامی محصولات در کنار هم قرار می گیرند که در حمل و نقل و ارائه ی محصولات بسیار آسان خواهد بود. قیمت نایلون های شیرینگ با توجه به سایز و میزان شفافیت و برند و کیفیت آن متفاوت می باشد.

ضخامت این نایلون ها در حدود 30 الی 400 میکرون می باشد.

خرید نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ برای دستگاه های مختلف تونلی و کابینی متفاوت می باشد. برای خرید این نایلون ها می توانید از طریق فروشگاهی معتبر اقدام نمایید. انواع نایلون شیرینگ در مدل های تک لایه و دو لایه موجود می باشد. نایلون های شیرینگ به دلیل صرفه ی اقتصادی آن ها نسبت به بسته بندی های دیگر ارزان تر بوده و همین طور کیفیت بسیار خوبی دارد.

از مزیت های نایلون های شیرینگ بسته بندی کامل است که به وسیله ی آن رطوبت و گرد و غبار به درون بسته بندی نفوذ نمی کند. بنابراین بسته بندی به دور از آلودگی ها می باشد.

در بازار انواع نایلون های بسته بندی نظیر نایلون های حبابدار ، نایلون شیرینگ و نایلون های عریض خرید و فروش می شود که توسط تولید کنندگان صورت می گیرد و هر تولید کننده قیمت های مختلفی را برای محصولات خود در نظر می گیرد. بنابراین شما با انتخاب درست فروشگاه برای خرید نایلون های شیرین می توانی محصولات با کیفیت و ارزان قیمتی را تهیه نمایید. برای خرید انواع نایلون های بسته بندی به سایت مراجعه کنید. 

برای این که بسته بندی خوب و مناسبی داشته باشید ، دستگاه شیرینگ وسیله ای است که امروزه در بسیاری از فروشگاه ها، تولیدی ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان به ویله ی آن بسته بندی جمع و جور  باکیفیتی داشته باشیم. بسته بندی که با استفاده از نایلون شیرینگ انجام می گیرد دارای وزن بسیر سبکی بوده و به همین دلیل در حمل و نقل می توان به راحتی محصولات را جابجا نمود.

فروشگاه ناب پلاستیک از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع نایلون شیرینگ می باشد. این فروشگاه در تلاش است با خدمات دهی عالی خود رضایت کامل مشتریان خود را به دست بیاورد.

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 931
نمایش همه
علاقه مندی ها ()