شرکت آموت به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های توزیع کنندۀ تجهیزات هوایی در کشور فعالیت دارد. با پیشرفت فناوری، ربات های پیشرفته ای در جهت تصویربرداری هوایی در اختیار مردم قرار گرفته شد. با استفاده از این دستگاه های مدرن و پیشرفته، به راحتی می توان با استفاده از ریموت کنترل برای مدت زمان مشخص، امکان تصویربرداری هوایی را با بُرد مشخص فراهم نموده است. شرکت فروش تجهیزات تصویربرداری هوایی آموت در حال حاضر توانسته بر سطح کیفیت خدمات و محصولاتی که به فروش می رساند، بیفزاید. مجموعه آموت فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش دستگاه های مویک ایر، از سال 1392 آغاز نموده است. استفاده از تکنولوژی اسمارت فوتو، تغییرات قابل توجهی در طراحی و الگوریتم فیلمبرداری تصاویر بوجود آورده است. به عبارتی می توان انواع تصویربرداری هوایی را با دوربین های فول اچ دی و 4K ثبت نمود. شرکت فروش کوادکوپتر آموت، نسخه های جدید دستگاه مویک ایر را با بُرد مسافتی ده کیلومتر فراهم نموده است.

شرکت فروش مویک ایر آموت

شرکت فروش مویک ایر آموت به صورت تخصصی در زمینۀ فروش دستگاه های تصویربرداری هوایی فراهم نموده است. کاربرد این دستگاه ها در صنعت فیلمبرداری هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و تحول چشمگیری در این زمینه فراهم نموده است. عرضۀ محصولات شرکت DJI که شامل دستگاه های مویک ایر 2 و غیره می باشد، از جمله خدمات شرکت معتبر آموت در تهران می باشد که تجهیزات متنوع تصویربرداری هوایی را که مجهز به تکنولوژی روز می باشند را برای متقاضیان فراهم نموده است. محصولات شرکت آموت شامل انواع لوازم جانبی مویک ایر و یا پک مویک ایر می باشد. همچنین این شرکت خدمات قابل توجهی در رابطه با تعمیرات دستگاه های مویک ایر و دیگر تجهیزات هوایی به مشتریان خود ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی شرکت آموت

فروشگاه اینترنتی شرکت آموت، شرایط مناسبی را برای خرید اینترنتی تجهیزات هلی شات مویک ایر فراهم نموده است. در نتیجه می توانید از این موقعیت برای مقایسۀ مشخصات فنی و قیمت تک تک دستگاه ها استفاده نمائید. بنابراین فرصت مناسبی را برای علاقه مندان این دستگاه ها فراهم نموده اند تا بدین وسیله اطلاعات جامعی را در زمینۀ نحوۀ عملکرد دستگاه و همچنین خرید مویک ایر بدست آورند. شرکت تجهیزات هوایی آموت، برای رفاه حال مشتریان، فایل های آموزشی متعددی را برای چگونگی راه اندازی مویک ایر و دستگاه های مرتبط فراهم نموده است. در نتیجۀ آن، دارندگان کوادکوپتر، پس از خرید دستگاه قادر خواهند بود که با استفاده از این دستگاه چگونه فیلمبرداری انجام دهند و از تک تک تنظیمات و امکانات مویک ایر2 استفاده نمایند. برای خرید انواع فانتوم به سایت مراجعه نمایید. 

خدمات تعمیرات شرکت آموت

خدمات تعمیرات شرکت آموت نیز یکی دیگر از بهترین خدمات شرکت معتبر آموت در تهران می باشد. تعمیرات اینسپاپر، تعمیرات فانتوم، تعمیرات اسپارک و تعمیرات انواع مویک ایر از جمله خدمات تعمیراتی است که شرکت با تجربۀ آموت به متقاضیان این نوع خدمات ارائه می دهند. این مجموعه با استفاده از مهندسان متخصص و فنی قادر به پذیرش سفارشات تعمیر دستگاه های مویک ایر و سایر دسگاه های هلی شات می باشند. شرکت فروش انواع هلی شات آموت در تهران، توانسته به عنوان یکی از پیشگامان موفق در حوزۀ فروش تجهیزات تصویربرداری هوایی و همچنین تعمیرات انواع هلی شات مویک ایر فعالیت دارند. شرکت تجهیزات هوایی مویک ایر آموت قادر برای رفاه حال مشتریان، همچنین یکسری فایل های آموزشی سری فانتوم 4، دستگاه های مویک ایر و اسمو را در رابطه با نحوۀ راه اندازی دستگاه های تجهیزات هوایی قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی آموت در تهران به عنوان یکی از شرکت های پیشگام عرضه کنندۀ تجهیزات هوایی در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره با هدف مشتری مداری، قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشند.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 911
نمایش همه
علاقه مندی ها ()