مویک ایر 2 از جمله دستگاه های نسل جدید هلی شات می باشد که مورد استفادۀ علاقه مندان قرار گرفته می شوند. خرید و فروش مویک ایر 2 در سطح جهان دارای طرفداران زیادی می باشد چون دارای یکسری قابلیت های پیشرفته می باشند. با استفاده از این هلی شات، به راحتی می توان در مدت زمان 34 دقیقه، تصاویر زیبایی را با استفاده از دوربین 4K تصویربرداری نمود که با دارای کیفیت رزولوشن 1080 پیکسل باشند. همچنین دستگاه مویک ایر 2 از فاصلۀ 10 کیلومتری قابلیت فرمان پذیری دارد و در نتیجۀ آن به راحتی می توان کنترل نمود. بنابراین می توانید متناسب با نیاز خود از دستگاه های هلی شات، بهترین دستگاه را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. امروزه بر تعداد طرفداران این دستگاه افزوده شده است چون تصاویر حاصله از دستگاه های کوادکوپتر بسیار زیبا و فوق العاده می باشند. با استفاده از این دستگاه ها می توانید ایده های خلاقانه ای را پیاده نموده که در نتیجۀ آن بهترین تصاویر را  به صورت فیلمبرداری هوایی انجام دهید. با خرید پک مویک ایر 2 می توانید خرید مویک ایر 2 و لوازم آن را نیز با قیمت مناسب انجام دهید که امکان تصویربرداری حرفه ای را بیش از پیش فراهم می نماید. 

خرید مویک ایر 2

خرید مویک ایر 2 برای تصویربرداری حرفه ای و تخصصی لازم می باشد. به همین منظور می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش دستگاه های هلی شات، پس از مقایسۀ انواع کوادکوپتر و قیمت آنها، بهترین دستگاه را با کیفیت و تجهیزات پیشرفته خریداری نمائید. با خرید پک مویک ایر 2 خواهید توانست، ریموت کنترل، 3 عدد باتری، کیف حمل هلی شات، 18 عدد پیچ، محافظ گیمبال، کوادکوپتر مویکایر، یک جفت استیک ریموت کنترل، هلدر تبلت مویک ایر، آداپتور باتری، پد فرود، جوی استیک کنترلر، 2 عدد کابل میکرو یو اس بی و سه عدد کابل آر سی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. در نتیجه با استفاده از این تجهیزات کاربردی، امکان فیلمبرداری حرفه ای هوایی برای شما محیا می شود. در واقع تیم تخصصی و با تجربه توانسته اند این دستگاه هلی شات را طراحی و تولید نمایند که در نتیجۀ آن، بهترین امکان را در اختیار علاقه مندان عکس برداری هوایی قرار داده است. امروزه فروش کیت کمبو مویک ایر 2 به همراه چندین لوازم جانبی عرضه می شود که بسیار مقرون به صرفه تر از خرید جداگانۀ آنها می باشد.

فروش آنلاین مویک ایر 2

فروش آنلاین مویک ایر 2 نیز فراهم می باشد و علاقه مندان به دستگاه های هلی شات، می توانند پس از مطالعۀ قابلیت های مویک ایر، اقدام به خرید مناسب ترین دستگاه نمائید. استفاده از آپشن های دستگاه های تصویربرداری هوایی، موجب شده است تا بتوانید فیلمبرداری هوایی را در مدت زمان کوتاه و کیفیت عالی انجام دهید. به عنوان مثال با این دستگاه به راحتی می توان تصاویر فول اچ دی را از فاصلۀ 10 کیلومتری تصویربرداری و ضبط نمود. شرکت دی جی آی به عنوان مخترع دستگاه مویک ایر 2، به عنوان یکی از پیشگامان موفق در حوزۀ تولید دستگاه های پهباد و هلی شات در جهان می باشد. در ایران نیز از مزایای این دستگاه برای کارهای تصویربرداری هوایی استفاده می شود. برای خرید انواع مویک به سایت مراجعه کنید. 

قیمت مویک ایر 2

قیمت مویک ایر 2 به تجهیزات و قابلیت هایی که این دستگاه به آنها مجهز شده است، بستگی دارد. به عنوان مثال خرید مویک ایر 2 پک کمبو بسیار مقرون به صرفه تر از خرید خود دستگاه می باشد و سایر تجهیزات لوازم جانبی مویک ایر را به صورت جداگانه تهیه نمود.

شرکت آموت به عنوان یکی از پیشگامان فروش تجهیزات هوایی در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()