جوش ارگون 315 یکی از دستگاه های کاربردی برای پروژه های جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه با نام اینورتر جوشکاری آرگون آب خنک 315 نیز یاد می شود که در دو حالت AC و DC قابل استفاده می باشد. از امکانات و مشخصات فنی این دستگاه، می توان به پالس سه فاز با آمپر 315 و میزان 8.9 کیلو ولت آمپر اشاره نمود. همچنین قادر به انجام جوشکاری با ولتاژ بدون بار 54 ولت می باشد. خرید دستگاه جوش آرگون 315 AC/DC به جوشکار اجازه می دهد تا قطعات فولادی آلیاژهای مختلف در حالت مورد نظر خود، به یکدیگر متصل نمایند. امکان جوشکاری در تیگ پالسی اختصاصی می تواند زمان فرآیند جوشکاری را کاهش دهد. به همین منظور استفاده به موقع از مناسب ترین دستگاه جوش، این امکان را به شما می دهد تا اتصالات جوشکاری که انجام می دهید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

خرید جوش ارگون 315

خرید جوش آرگون 315 برای شرکت هایی که در حوزۀ خودروسازی، ساخت نانکر، مخازن، صنایع نظامی، کشتی سازی و غیره ضرورت دارد. این دستگاه مجهز به سیستم های قوس الکتریکی نرم و همچنین استارت قوس بسیار عالی هستند. در ضمن دستگاه جوش ارگون 315 امکان تنظیم مداوم میزان موج ضربه و تنظیم محدوده جریان را برای اپراتور فراهم می سازد. قابلیت سیستم پیشرفته و مدرن آی جی بی تی دوبل و استفاده از الکترودهای 1.6 الی 5 میلی متری توسط این دستگاه امکان پذیر می باشد. توجه به قابلیت های دستگاه جوش، در واقع به جوشکار کمک می کند تا بتواند متناسب با قطعا فولادی که قرار است به یکدیگر متصل شوند، از دستگاه های جوش آرگون استفاده کنند. معمولاً وزن این دستگاه ها به اندازۀ 65 کیلوگرم و با ابعاد متغیر 78*36*44 سانتی متر می باشد.

دستگاه های جوش مجهز به سیستم محافظت در برابر اضافه جریان می باشند تا دمای بیش از حد و تغییرات ولتاژ را بر روی نمایشگر نمایش دهد. در واقع با استفاده از تورچ آرگون آب خنک، تنگستن سبز و قرمز، به انضمام دو عدد شعله پوش آرگون 7، گیره اتصالات و همچنین زنجیر نگهدارندۀ کپسول مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین با مشاهدۀ مشخصات فنی دستگاه جوش، می توانید تصمیم خود را نسبت به خرید دستگاه بگیرید.

فروش دستگاه جوش ارگون 315

فروش دستگاه جوش ارگون 315 به دلیل ویژگی ها و مشخصات فنی که از آن برخوردار می باشد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است. در نتیجه شرکت هایی که نیاز به دستگاه جوشکاری دارند، می توانند متناسب با جنس آلیاژ قطعات از مزایای دستگاه جوش تیگ و الکترود آرگون 315 استفاده کنند. در ضمن این دستگاه به دلیل برخورداری از صفحه نمایشگر، به جوشکار کمک می کند تا دما و فشاری که برای عملیات جوشکاری قطعات مختلف تنظیم می کند را بر روی صفحۀ نمایشگر مشاهده نماید و در صورت نیاز به راحتی بتواند ولت دستگاه را کم و زیاد کند. این دستگاه به دلیل موج دو حالتی که دارد، به راحتی می تواند در حالت AC برای جوشکاری قطعات آلومینیوم و آلیاژی مورد استفاده قرار گرفته شود و در حالت DC برای جوشکاری فولاد استیل استنلس و آلیاژهایی با همین پایه به کار برده می شود. برای خرید دستگاه جوش به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت خرید دستگاه جوش ارگون 315

قیمت خرید دستگاه جوش ارگون 315 بر اساس برند و مشخصات فنی دستگاه مشخص می شود. با توجه به نوسانات موجود در بازار، قیمت دستگاه های جوش ثابت نمی باشد، البته می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش دستگاه های جوش، با قیمت ارزان، خرید جوش آرگون 315 را به همراه گارانتی داشته باشید.

فروشگاه ابزار آلات صنعتی ابزار آذین چندین سال است که در زمینۀ تأمین انواع دستگاه جوشکاری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()