اسید سولفوریک از پرکاربردترین محلول های شیمیایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع این ماده به صورت محلول مایع می باشد و به عنوان مواد اولیۀ پایه در تولید محصولات و مصارف اکسیداسیون به کار برده می شود. محلول اسید سولفوریک از جمله اسیدهای بسیار قوی در دستۀ اسیدهای معدنی و بسیار خورنده تقسیم می شود. به همین دلیل در دمای بالا، خیلی زود واکنش می دهد، ضمن آنکه با هر درصدی در آب نیز به تندی واکنش می دهد و به عنوان یکی از محلول های شیمیایی با واکنش پذیری بالا و بسیار خطرناک محسوب می شود. امروزه در مصارف مختلف، امکان خرید اسید سولفوریک با درصد خلوص کم، متوسط و بالا برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. این ماده چون مصارف مهمی در صنعت و موارد آزمایشگاهی دارد برای حفظ و نگهداری آن، نیاز به رعایت بیشترین نکات ایمنی را دارد. به همین منظور در بسته بندی های قوطی پلاستیکی نگهداری می شود چون نسبت به پلاستیک، دارای اکسیداسیون نمی باشد. برای خرید اسید سولفوریک  از طرق لینک مراجعه کنید. 

فروش اسید سولفوریک صنعتی

فروش اسید سولفوریک صنعتی برای کاربردهای مختلفی چون صنعت خودروسازی، سوخت اولیه موشک، موارد پالایشگاهی و فرآورده های نفتی، ساخت رنگ و چسب و مواد شیمیایی، تولید مواد شوینده، صنعت چرم سازی، برای امور تمیزکاری بر روی قطعات فولادی و ... به کار برده می شود. البته لازم به ذکر است که محلول اسید سولفوریک به عنوان مادۀ پایه و اولیۀ کودهای شیمیایی کشاورزی محسوب می شود و ترکیب این ماده با سایر مواد شیمیایی، رشد گیاهان را در مدت زمان کوتاهی فراهم می کند. این ماده در مصارف کود شیمیایی به طور مستقیم با کودهای مایع مخلوط می شود و داخل خاک اطراف گیاهان ریخته می شود.

کاربرد قابل توجه ماده اسید سولفوریک 98% در عملیات استخراج مس، اورانیوم و برخی از فلزات مشاهده شده است. همچنین از این محلول اسیدی قوی برای شستشو و آماده سازی سطوح فلزات برای رنگ کاری و پوشش کاری به کار برده می شود. افزایش فروش اینترنتی اسید سولفوریک به دلیل حجم بالای کاربرد این محلول در صنایع مختلف می باشد که امکان استخراج فلزات معدنی را بیش از پیش راحت تر کرده است. علاوه بر آن با استفاده از مادۀ قوی اسیدی، امکان اکسیداسیون برخی از فلزات راحت تر صورت می گیرد و این مسئله به تولید کنندگان کمک می کند تا در تولید قطعات فولادی و مصارف صنعتی، بتوانند حجم و سرعت تولیدات کارخانه را ارتقاء ببخشند.

خرید اسید سولفوریک درصد خلوص بالا

خرید اسید سولفوریک درصد خلوص بالا برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. کاربرد اسید سولفوریک قوی برای تولید مواد شیمیایی مختلفی چون کاپرولاکتام، دی اکسید تیتانیوم، تولید اسید کرومیک، اسید بی کرومات، ساخت اسید سیتریک حاصل از اسید سولفوریک به همراه سیترات کلسیم، تولید فنول، اسید بوریک که حاصل از اسید سولفوریک با بورات سدیم و ... می باشد. در ضمن از اسید سولفوریک برای فرآیند ساخت روغن موتور و همچنین تصفیه مجدد روغن های موتور استفاده شده نیز به کار برده می شود. مصارف کاربرد محلول اسید سولفوریک بسیار گسترده می باشد که در مقالات دیگری مجدداً آنها را نام می بریم. برای خرید از مرکز فروش اسید صنعتی و آزمایشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت محلول اسید سولفوریک

قیمت محلول اسید سولفوریک بر اساس حجم بسته بندی است که بر حسب لیتر به فروش می رسند. همچنین درصد خلوص اسید، در تعیین قیمت خرید اسید سولفوریک مؤثر می باشد. برای مشاهدۀ لیست قیمت بسته بندی های مختلف اسید سولفوریک، می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی سر بزنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به عنوان یکی از اولین فروشگاه های معتبر تولید و عرضه کنندۀ مواد شیمیایی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و با استفاده از کادر متخصص و نیروی توانمند، قادر به پخش انواع مواد شیمیایی از جمله اسید سولفوریک با قیمت ارزان در سطح کشور می باشد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 903
نمایش همه
علاقه مندی ها ()