اسید کلریدریک از جمله کاربردی ترین مواد شیمیایی است که در صنعت نقش بسزایی دارد. نحوۀ تولید اسید کلریدریک با حل شدن هیدروژن کلرید در آب تولید می شود. این مادۀ شیمیایی پایه را می توان به روش های متفاوتی، در مقایس های بزرگ صنعتی تهیه نمود. به طور عمده خرید و فروش اسید کلریدریک 30 الی 33 درصد صنعتی در ایران عرضه می شود. این ماده به دلیل ماهیت واکنش پذیری بالایی که دارد، عمدتاً تا غلظت حداکثر 38 الی 40 درصد تولید می شود. چرا که هر چه درصد خلوص هیدروکلریک اسید افزایش پیدا کند، در نتیجه میزان تبخیرپذیری آن نیز بالا می رود و نگهداری آن، نیاز به مراقبت های بیشتری دارد. در واقع فشار و دما دو عامل مهم در تحریک پذیری این مادۀ شیمیایی اسیدی است که خطرات بسیاری را به دنبال خواهد داشت. از نکاتی ایمنی مادۀ اسید کلریدریک می توان به هشدارهای حفاظتی، کمک های اولیه، اطفاء حریق و ایمنی اشاره نمود که عبارتند از عدم تماس با چشم، سطح پوست، بلعیدن و خوردن و تنفس می باشد. در مواجه با هر کدام از این موارد، نیاز است که بر اساس نکات استاندارد کمک های اولیه برای التیام بخشیدن به آن نواحی استفاده شود.

مزایای اسید کلریدریک

از مزایای  خرید اسید کلریدریک صنعتی و آزمایشگاهی باکیفیت می توان به مصارف صنعتی متعددی اشاره نمود که شامل شستشوی اسیدی فلزات، خنثی سازی ترکیبات مواد شیمیایی آلکالین و ضایعات فلزات، احیاء سازی اوره، اسید شویی قطعات فولادی، تولید ترکیبات آلی صنعتی، مصارف پاک کنندگی وشوینده، برای جرم گیری سطوح کاشی و سرامیک، اسیدی کردن دیواره های چاه نفت، کنترل سازی ph موجود در مواد دارویی، نوشیدنی و غذایی، امور نظافت و خانه داری، خالص سازی نمک طعام و ... می باشند.

بر اساس کاربرد گسترده ای که این ماده شیمیایی در مصارف صنعتی دارد، میزان واکنش پذیری اکسیداسیون را بر روی فلزات افزایش می دهد. بنابراین می توان در مصارف صنعتی خودروسازی و همچنین کشتی سازی و سایر مصارفی که نیاز به نظافت و تمیزکاری دارند، از این مادۀ شیمیایی در جهت نظافت سطوح فلزی به کار برده می شود. در حال حاضر مزایا و کاربرد این مادۀ شیمیایی نسبت به سایر مواد اولیه شیمیایی شناخته شده می باشد و باعث ارتقاء کیفیت محصولات تولید شدۀ فولادی شده است. 

خرید اسید کلریدریک

خرید اسید کلریدریک به وسیلۀ بسته بندی های مختلف و با کیفیتی چون گالن های 20 لیتری، بشکه های 220 لیتری و همچنین تانکرهای هزار لیتری با برند کیما تهران به بازار داخل عرضه می شود. بدین ترتیب صنعت گرانی که نیاز به این مادۀ شیمیایی پایه دارند، می توانند متناسب با ظرفیت نیاز خود، اقدام به خرید و سفارش اینترنتی اسید کلریدریک در حجم مناسب نمایند. لازم به ذکر است که این ماده به دلیل ماهیت قابل اشتعال بودن و واکنش پذیری بالا نسبت به فشار و دما در بسته بندی های پلاستیکی به فروش می رسد، ضمن آنکه متناسب با فشارهایی که ناشی از حرکات حمل و نقل این ماده داخل بسته بندی ممکن است ایجاد شود، سایز ظروف در اندازه های استاندارد تولید شده اند.

قیمت اسید کلریدریک صنعتی

قیمت اسید کلریدریک صنعتی به میزان حجم بسته بندی ها بستگی دارد. با توجه به نوسانات بازار، قیمت خرید مواد شیمیایی پایه نیز متغیر می باشد. البته با توجه به تولیدات داخل کشور، امکان خرید اسید کلریدریک صنعتی ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. در ضمن با سفارش خرید آنلاین نیز می توانید در هزینه های حمل و نقل و تردد شهری صرفه جویی نمائید و در اسرع وقت سفارش خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.برای اطلاع از قیمت خرید اسید های صنعتی و آزمایشگاهی ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در عرصۀ تولید و فروش انواع مواد شیمیایی در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1051
نمایش همه
علاقه مندی ها ()