جوش ارگون 315 از جمله دستگاه های جوشکاری صنعتی است. این دستگاه از جمله دستگاه های جوشی سه فاز دو حالته AC/DC است که برای جوشکاری قطعات فولادی و همچنین آلومینیوم مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این دستگاه دارای کیفیت منحصربفردی است که بر اساس جدیدترین تکنولوژی ساخته شده اند. این دستگاه اینورتر آرگون به دلیل قابلیت های بالا دارای طول عمر بالایی می باشد که به راحتی خراب نمی شود و نیاز به سرویس و تعمیر دوره ای کوتاه مدت ندارد. بنابراین می توانید برای مدت زمان طولانی از مزایای این دستگاه برای جوشکاری قطعات مختلف آلیاژ فلزی استفاده نمائید. خرید جوش آرگون تیگ 315 AC/DC آلومینیوم نسبت به دیگر دستگاه های جوش در کارخانجات صنعتی به کار برده می شود چون در مدت زمان کوتاهی، می توان قطعات فولادی را جوش داد که استحکام بالایی داشته باشند. از گذشته تا به امروز صنایع مختلف چون خودروسازی، کشتی سازی، صنایع نظامی، ساخت قطعات فولادی محصولات فلزی، صنعت ساخت لوازم خانگی و غیره به دستگاه های جوشکاری پیشرفته و با دوام نیاز دارند تا بتوانند حجم تولیدات شرکت را افزایش دهند. به همین منظور دستگاه های اینونتر آرگون 315 ساخته شدند تا به کمک صنعت گران بیاید. برای اطلاع از قیمت دستگاه جوش آرگون 315 به سایت مراجعه کنید.

خرید جوش ارگون 315

خرید جوش آرگون 315 از زمانی که ساخته شد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته شد چون بررسی های تخصصی و اجمالی آنها، گواهی کاربردی بودن این دستگاه جوش را به اثبات رساند. این دستگاه به دلیل وزن سبک و فناوری که به آن مجهز می باشد، عملیات جوشکاری را با حداقل مصرف برق امکان پذیر می کند و باعث افزایش بازدهی دستگاه تا 85% می شود که رقم قابل توجهی میان دیگر دستگاه های جوش می باشد.

صدای کم، نتیجۀ جوشکاری تمیز، قوس نرم، نمایشگر دیجیتال، کیفیت بالای ساختار و سیستم حفاظتی افزایش ولتاژ و جریان از جمله مشخصات فنی این دستگاه جوش محسوب می شود. به همین علت این دستگاه جوشکاری برای جوش دادن قطعات فلزی آلومینیوم، فولاد آلیاژی، فلز مس، منیزیم و فلزات تیتانیوم و استیل به کار برده می شوند که دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. روش تیگ، تیگ DC پالسی، تیگ AC و تیگ AC پالسی از جمله روش های جوشکاری است که توسط این دستگاه جوش تیگ 315 قابل پیاده سازی بر روی قطعات فلزی می باشد. بنابراین افرادی که در حوزۀ صنعت ساخت محصولات فولادی فعالیت دارند، می توانند از مزایای این دستگاه جوش برای سرعت بخشیدن به تولیدات مجموعه استفاده نمایند.

فروش دستگاه جوش ارگون 315

فروش دستگاه جوش آرگون 315 به نسبت قابلیت هایی که از آن برخوردار می باشد، قابل توجه است. در حال حاضر امکان خرید اینترنتی دستگاه جوش آگون با گارانتی بی قید و شرط برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم می باشد. بنابراین با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت، می توانند نسبت به درخواست سفارش خرید دستگاه جوش با کارشناسان فروش هماهنگی های لازم را انجام دهند. در این صورت بدون صرف هزینه های تردد درون شهری، با حداقل هزینه می توانید دستگاه جوش آرگون  تیگ را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

قیمت دستگاه جوش ارگون 315

قیمت دستگاه جوش آرگون 315 به نسبت قابلیت های کاربردی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین این دستگاه در مصرف برق نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و به سیستم افزایش ولتاژ و جریان مجهز می باشد و امکان جوشکاری سه فاز را برای قطعات فولادی امکان پذیر می سازد. همچنین این دستگاه امکان مصرف در حالت بی باری 80 وات را برای تکنسین فراهم می کند.برای اطلاع از فروش انواع دستگاه جوش با قیمت مناسب به سایت مراجعه نمایید. 

فروشگاه ابزار آلات صنعتی ابزار آذین از جمله فروشگاه های معتبر در سطح تهران است که در حوزۀ فروش آنلاین دستگاه های جوشکاری فعالیت موفقیت آمیز خود را ادامه می دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()