برش لیزر استیل با استفاده از اشعه های لیزر، برش دادن عناصر مختلف را امکان پذیر می سازد. در واقع مواد اولیۀ مولد لیزر بستر مناسب تحریک سازی جریان الکتریکی یا تابش لامپ بوجود می آورد و در نتیجۀ آن پرتو تولید می شود و به وسیلۀ تکه آینه های تعبیه شده در دستگاه برش منعکس می شود. در نتیجه انرژی مورد نیاز برای برش دادن قطعات فولادی بدست می آید. انجام تخصصی برش لیزر استیل نیازمند به تکنسین متخصص و با تجربه به همراه دستگاه های مدرن برش لیزر می باشد. خوشبختانه با این دستگاه ها، به راحتی می توانند ورق های استیل با قطر مشخص را مطابق با برنامۀ طراحی دستگاه برش داد، ضمن آنکه امکان حکاکی نوشته و لوگو را بر روی فلزات محیا می کند. نکتۀ قابل توجه دیگری که در طراحی دستگاه های مدرن برش لیزر مشاهده می شود، طراحی خروجی آب پس از برش لیزر قطعات می باشد. در واقع به دلیل اینکه عملیات برش لیزر استیل استنلس، گرمای زیادی را تولید می کند و در نتیجۀ آن به بخش های مختلف آسیب وارد نشود، برای خنک کردن سیستم از آب استفاده می شود. برای اطلاع از  قیمت برش لیزر استیل به سایت مراجعه نمایید. 

درخواست برش لیزر استیل

درخواست برش لیزر استیل متناسب با نیاز مشتریان ثبت می شود. کاربرد دستگاه های برش صنعتی در فعالیت های صنعتی ضرورت دارد چون با استفاده از این دستگاه ها حجم بالایی از قطعات را در مدت زمان کوتاهی می توان با طراحی های پیچیده برش داد و در زمان و هزینه های مصرفی صرفه جویی نمود. دستگاه های برش به روش های مختلفی عملیات برش لیزر استیل را انجام می دهند که یکی از پرکاربردترین این روش ها، برش ذوبی به همراه دمیدن گاز پرفشار می باشد که معمولاً برای آلیاژات فلزی به کار برده می شود. این دستگاه به صورت نقطه ای، دمای قطعات فلزی را تا دمای ذوب بالا می برد و بلافاصله با فشار هوای گاز، ضربۀ ناگهانی به مواد مذاب وارد می کند و باعث برش قطعات فلز استیل می شود. در حال حاضر امکان درخواست انجام برش لیزر استیل به عنوان یکی از فلزات پرکاربرد در ساخت تجهیزات صنعتی برای تولیدکنندگان و صنعت گران فراهم می باشد. اکنون شرکت های معتبر که در عرصۀ خدمات برش لیزر استیل در حال فعالیت می باشند، در حال ارائه خدمات رسانی به هموطنان خود می باشند تا نقشی در توسعۀ اقتصاد ملی، در داخل کشور داشته باشند.

اجرای برش لیزر استیل با کاهش هزینه ها

امروزه با اجرای برش لیزر استیل با کاهش هزینه ها روبرو خواهید شد. در واقع با استفاده از مزایای دستگاه های برش لیزر، به راحتی امکان برش کاری طرح های ساده تا پیچیده امکان پذیر می باشد. در نتیجه این امکان قدم مثبتی در جهت کاهش هزینه های تولید بر می دارد. به این ترتیب نیاز به استخدام نیروی انسانی مازاد نیست، ضمن آنکه قطعاتی که برش داده می شود با دقت و توجه فراوان پیاده سازی می شود. در واقع با سرعت بالایی که دستگاه های برش لیزر از آن برخوردار می باشند، به طور اتوماتیک، با بهره مندی از فناوری روز ، امکان برش ورق های فلز استیل با قطرهای مختلف را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. برای اطلاع از هزینه برش لیزر انواع فلزات از طریق لینک اقدام نمایید. 

هزینۀ درخواست برش لیزر استیل، بر اساس طرح برش، قطر ورقه های استیل و همچنین تعداد قطعات مشخص می گردد. سرعت بالای دستگاه های برش لیزر که به صورت اتوماتیک فرآیند برش کاری فلزات را انجام می دهد، می توان حجم زیادی از قطعات استیل را برش دهد و در نتیجه راندمان و بازدهی چنین دستگاه های پرکاربرد برش لیزر، می تواند به حجم تولیدات مجموعۀ شما کمک شایانی کند.

برش لیزر نیک از جمله شرکت های معتبر در زمینۀ ارائه خدمات برش لیزر قطعات استیل و سایر فلزات رایج در کشور با حداقل هزینه می باشد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1081
نمایش همه
علاقه مندی ها ()