ما از فلزات در صنعت های مختلف استفاده می کنیم. فلزاJ برای این که تبدیل به محصول مورد نظر ما شوند نیاز به برش دارند ، برش فلزت به دلیل سختی آن ها بسیار سخت بوده و به صورت دستی امکان پذیر نیست. امروزه برای برش انواع فلزات از لیزر استفاده می شود. لیزر برش های صاف و یکدستی را ایجاد می کند . برای استفاده از لیزر از کمترین نیروی کار استفاده می شود و در کمترین زمان شاهد برش یافتن فلزات می شویم. فلزاتی مانند آلومینیوم از فلزات بسیار پر مصرف می باشند. برش لیزر آلومینیوم مورد نیاز صنایع مختلفی می باشد که به وسیله ی آن می توان انواع قطعات پیچیده را نیز تولید کرد. زمانی که از لیزر برای برش فلزات استفاده می شود ، لیزر با استفاده از اشعه فلز را در نقاط مورد نظر ذوب می نماید که به این ترتیب برش انجام می گیرد. برای این که بتوانیم برش های خوبی را داشته باشیم باید از دستگاه های پیشرفته استفاده کرده و به صورت دقیق برش ها را ایجاد نماییم. برای اجرای برش لیزر آلومینیوم با قیمت مناسب  به سایت مراجعه نمایید.

آلومینیوم به دلیل این که از دسته فلزات نرم می باشد برش سخت تری دارد و لبه های برش سخت تر به صورت منظم و یکنواخت ایجاد می گردد به همین دلیل برش این فلز باید با دقت بسیار بالایی و با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام گیرد. همچنین از مزایای آلومینیوم انعطاف بالای آن می باشد که موجب شده طرح های مختلفی را از این فلز داشته باشیم. همچنین آلومینیوم به دلیل داشتن سطح براق و ضد زنگ بودنش مورد توجه صنایع مختلفی قرار گرفته است. برای این که بتوانیم از این از طرح های پیچیده و ریزی ایجاد کنیم نیاز به تبحر بالایی می باشد. مراکز برش لیزر بر انواع فلزات از جمله آلومینیوم را انجام می دهند اما در این میان برخی از این مراکز به دلیل این که سطح آلومینیوم براق بوده و بازتاب اشعه موجب آسیب به دستگاه می شود برش آلومینیوم را انجام نمی دهند که باید به مراکز معتبر و پیشرفته برای برش لیزر آلومینیوم مراجعه نماید.

برش دستی فلزات که در روش های سنتی استفاده می شد خیلی زمان بر بود و نتیجه ی کار تمیز نبود و لبه های کار دارای نامنظمی هایی بودند همچنین با استفاده از برش دستی نمی توان بسیاری از طرح ها را ایجاد کرد اما دستگاه های برش به ما این امکان را داده اند که بتوانم برش های مختلفی را داشته باشیم. آلومینیوم از فلزات بسیار پر طرفدار بوده که با توجه به انعطافی که دارد می تواند قابلیت های مختلفی داشته باشد. در برش لیزر آلومینیوم ضایعات اضافه ی برش دستی را نخواهیم داشت. همچنین هزینه های ایجاد شده در روش جدید نسبت به روش سنتی کمتر بوده و راندمان کار نیز بالاتر می باشد. دستگاه های برش لیزر آلومینیوم به صورت خودکار برش را انجام می دهد. و دخالت دستی در این روش نداریم. دستگاه به صورت دقیق برش را انجام می دهد که امکان خطا در آن وجود ندارد. برای سفارش برش لیزر  از طریق لینک اقدام نمایید.

مراکز برش لیزر انواع مختلف فلزات را برش می دهند اما برخی به طور تخصصی در این زمینه فعالیت ندارند و محدود به برش چند فلز می باشند اما در این میان مراکز بزرگی نیز وجود دارند که فلزات مختلف را برش می دهند . از شرکت هایی معتبر در زمینه ی برش لیزر مس و انواع فلزت دیگر ، مرکز برش لیزر نیک می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را به شما می دهند.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()