برش لیزر روشی جدید برای ساخت انواع قطعات می باشد. برش لیزر برای انواع مختلف مواد انجام می گیرد. یکی از مهم ترین موادی که لیزر می تواند به برش آن دقت و سرعت ببخشد ، برش لیزر فلزات است. فلزات از سخت ترین موادی هستند که در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع کمتر صنعتی وجود دارد که از فلز در آن استفاده نشود. بنابراین برای این که بتوان قطعات مختلف را با استفاده از فلز ایجاد کنیم نیاز به دستگاهی داریم که به خوبی برش ها را انجام دهد. برش ها در فلزات مختلف شامل تفاوت هایی می باشند که با استفاده از تنظیمات می توان آن ها را اجرایی کرد. برای برش انواع فلزات می توان از مراکز برش لیزر درخواست نماییم. برای این که بتوانیم برش های خوب با کیفیت بالایی داشته باشیم باید برش لیزر با دستگاه های جدید و به روز انجام گیرد. مس از فلزات پر کاربرد بوده و استفاده های بسیاری را در صنایع مختلف از جمله تولید لوازم خانگی از آن داریم.

فلز مس رنگی قرمز مانند دارد و به دلیل زیبایی در ظروف و وسایل تزئینی می توان از آن استفاده کرد. در برش لیزر مس می توان قطعات را به طور منظم برش داد که لبه ها به صورت یکنواخت ایجاد شود و ضایعات اضافه ای را در کار نداشته باشیم. برای فلزات براق بهتر است با سرعت کمی برش را انجام داد تا زمان لازم برای ذوب شدن فلز وجود داشته باشد. بنابراین می توانید با کمترین سرعت برش را آغاز نمایید تا نتیجه ی خوبی را ببینید.

برای  انجام برش لیزر مس  از گاز اکسیژن استفاده می شود و زمانی که برش انجام می گیرد گاز اکسیژن باعث به وجود آمدن اکسید مس شده و بازتاب نور شکل نمی گیرد و به دستگاه آسیبی وارد نمی گردد. در صنایع مختلفی از فلز مس استفاده می شود

استفاده از برش لیزر مس

در صنعت های مختلفی از برش لیزر مس استفاده می شود که عبارتند از مجسمه سازی، صنعت نفت و گاز، تابلوسازی، تولید لوازم و ظروف خانگی، ساختمان سازی، کشتی سازی و....

با توجه به استفاده ی بسیاری که از فلز مس داریم برش لیزر مس نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد .

برش با استفاده از دستگاه های قدیمی موجب به وجود آمدن حرارت بالایی می شد که سرانجام برش فلزات اتفاق می افتاد که موجب انحنا در فلزات می شد و لبه های قطعه نهایی خیلی خوب و منظم ایجاد نمی گردید اما با استفاده از برش لیزر حرارت لیزر به اندازه و ظریف بوده و بدین ترتیب برش های منظمی را ایجاد می کند که ورق های فلزی دچار خمیدگی نمی شوند و حالت اولیه ی خود را حفظ می کنند. یکی از سختی های کار با استفاده از دستگاه های سنتی برش فلزات پلیسه گیری است که دارای سر و صدای زیادی می باشد که با استفاده از دستگاه های لیزر دیگر این مرحله را نخواهیم داشت.

همچنین با استفاده از برش لیزر مس طرح هایی را می توانیم ایجاد کنیم که در برش مکانیکی نمی توان آن ها را تولید کرد بنابراین قابلیت های استفاده از دستگاه های برش با استفاده از لیزر قابل مقایسه با دستگاه های قدیمی نمی باشد. برای سفارش برش لیزر مس در تهران به سایت مراجعه نمایید. 

مراکز خدمات برش لیزر مس باید به طور ماهرانه برش ها را انجام دهند تا ورق های مس دچار خرابی و دارای ضایعات نباشند. هزینه ی برش لیزر توسط دستگاه های برش با توجه به میزان کار و برش ها می تواند متغیر است و تعرفه های هر شرکت با دیگری تفاوت دارد. مرکز برش لیزر نیک از مراکز برش لیزر فلزات می باشد که با هزینه ی بسیار مناسب برش ها را انجام می دهد.

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()