آب ژاول به محلولی گفته می شود که متشکل از هیپوکلریت سدیم در آب می باشد. میزان درصد هیپوکلریت سدیمی که در این محلول به کار برده می شود، بستگی به کاربرد آن دارد. محلول آب ژاول ماده ای سمی با رنگ متمایل به زرد و بوی تندی است که ماهیت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد و با عنوان تجاری وایتکس نیز در بازار شناخته شده می باشد. در واقع خاصیت ضد تمیز کنندگی این محلول ناشی از تولید کلر آزاد است و به هیچ وجه به عنوان مادۀ خوراکی مورد استفاده قرار گرفته نمی شود و مسمومیت شدیدی را ایجاد می کند. در ضمن در زبان فارسی از مادۀ آب ژاول به عنوان محلول سفید کننده نیز یاد می شود. به همین دلیل خرید و فروش آب ژاول در سراسر دنیا، متقاضی جهانی دارد.

کاربرد آب ژاول

کاربرد آب ژاول در صنایع مختلف به وفور مشاهده می شود و به عنوان مادۀ سفید کننده و ضد عفونی کننده کاربرد دارد. در واقع از این محلول برای گندزدایی و بوزدایی نیز استفاده می شود و نقش مهمی در صنایع بهداشتی ایفا می کند. همچنین این محلول دارای کاربرد ویژه ای در صنایع کاغذ و مقوا و نساجی دارد که برای تمیز کردن مواد خام و مراحل فرآیند تولید کاغذ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در حالت کلی ماهیت محلول آب ژاول معدنی با خواص باز می باشد و قابلیت از بین بردن تمام میکروب ها همچون قارچ، ویروس و باکتری ها را با قدرت نابودگری بالا دارد. در واقع با استفاده از آب ژاول می توان به عنوان محلول ضد عفونی کننده و همچنین دفع بو در لبنیات، مخازن آب، دفع فاضلاب و غیره استفاده نمود. در ضمن بیشترین فروش آب ژاول به عنوان وایتکس یا محلول سفید کننده در مصارف خانگی است و برای تمیز کردن سطوح سرامیکی و استیل در آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و سایر مکان ها به کار برده می شود. همچنین مصرف محلول آب ژاول در از بین بردن و ضد عفونی کردن آزمایشگاه هایی که ناشی از ویروس آلوده شده اند، به کار برده می شوند. در گذشته از محلول آب ژاول همچنین برای ضد عفونی زخم های آلوده که باز نشده بودن به کار برده می شد و در طول جنگ جهانی اول در معالجه افراد زخمی با زخم سطحی استفاده می شد تا سطوح زخم را بتوانند بدین وسیله از آلودگی و میکروب پاکیزه نگه دارند.

خرید آب ژاول

خرید آب ژاول به عنوان مادۀ سفید کننده در سراسر جهان صورت می گیرد. این محلول را می توان با استفاده از آب، رقیق کرد و در نتیجه، میزان درصد خلوص آب ژاول کاهش پیدا می کند و مقداری از خواص پاک کنندگی وایتکس را کاهش می دهد. در ضمن بیشترین کاربردی که این محلول در مصارف خانگی دارد برای ضد عفونی کردن لباس ها به کار برده می شود و دارای خاصیت سفیدکنندگی است. در نتیجه برای از بین بردن لکه های خونی، قهوه، آب میوه، گِل و لای، چایی و لکه های مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید انواع شوینده و رسوب بر  به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت آب ژاول

قیمت آب ژاول به بسته بندی، درصد خلوص و برند شرکت بستگی دارد. معمولاً خرید و فروش آب ژاول به صورت لیتری است که عموماً برای مصارف صنعتی در بسته بندی های پلاستیکی 5 لیتری و غیره عرضه می شود. البته با توجه به نیاز مشتری امکان فروش آن در حجم های سفارشی امکان پذیر می باشد.

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در صنعت تولید مواد اولیه شیمیایی، در ایران فعالیت تخصصی خود را آغاز نموده است و با راه اندازی وب سایت، امکان خرید اینترنتی آب ژاول و دیگر مواد شیمیایی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()