سود پرک یا سدیم هیدروکسید از رایج ترین ماده های معدنی باز در جهان می باشد. این محلول همچنین با نام های کاستیک سودا و سود سوزآور نیز شناخته شده است. این محلول به دلیل برخورداری از قیمت ارزان نسبت به سایر محلول های باز به عنوان کاربرد ترین محلول قدرتمند بازی به فروش می رسد. خرید و فروش سود پرک یا همان هیدروکسید سدیم در آزمایشگاه های کوچک و بزرگ مرسوم می باشد و در حجم های کم و زیاد برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی خریداری می شود. فرمول اصلی محلول سود پرک به صورت NaOH کریستال سفیدی است که با سرعت بالا قابلیت جذب دی اکسید کربن موجود در هوا را دارد. همچنین این ماده به دلیل ماهیتی که دارد، به سرعت در آب، الکل و همچنین گلیسرین قابل حل می باشد و به عنوان کاستیک سودا در دنیا شناخته می شود. در نتیجه در بازار به فرم های مختلف جامد چون گلوله، تراشه، میله و یا محلول های آبی با غلظت های متفاوت به فروش می رسد و کاربرد ویژۀ خود را خواهند داشت. این ماده از سری هیدروکسید سدیم چند آبه است که تعیین کنندۀ خواص این محلول می باشد. در ابتدا ماهیت این محلول با صابون گره خورده است و کشف صابون به پیش از میلاد مسیح باز می گردد. برای خرید سود پرک به سایت مراجعه نمایید. 

کاربرد سود پرک

کاربرد سود پرک در صنایع مختلف و آزمایشگاه مشاهده می شود و دارای ماهیت حلال پذیری در دمای بالا را دارد و لی نسبت به حلال های قطبی چون اتانول و متانول کمتر می باشد و در حلال های غیر قطبی نیز غیر قابل حل می باشد و نشان دهندف قوی بودن پیوند میان سدیم و هیدروکسید می باشد. کاربرد عمدۀ سود پرک برای رسوب زدایی و ممانعت از خوردگی وسایل می باشد.

از ویژگی های ظاهری محلول سود پرک می توان به کریستال جامد بی رنگ آن اشاره کرد قابلیت ذوب شدن در دمای 318 درجۀ سانتی گراد را دارد. در ضمن این ماده در دمای بیش از 1388 درجه سانتی گراد نیز به نقطه جوش می رسد و بدین وسیله دارای درصد خلوص بالایی است که ترکیبات هیدراته آن بسیار تغییر می کند. از ماهیت سود پرک می توان به حلالیت بالای آن اشاره کرد و در واقع با افزایش دما، میزان بیشتری از این ماده در آب حل می شود.

خرید سود پرک

خرید سود پرک به عنوان رایج ترین مادۀ اولیۀ شیمیایی باز در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این ماده به روش های مختلفی چون الکترولیز محلول کلرید سدیم و فرآیند سودا- آهک ساخته می شوند و دارای ماهیت ویزه ای می باشند. بیشترین کاربری محلول سود پرک در فرآیند کارتن سازی، تولید ابریشم مصنوعی، صنعت لبنیات، صنعت سرامیک سازی، صنایع پتروشیمی، صنایع کنسروسازی و مواد غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، تولید سلول های سوختنی، تعیین غلظت اسیدهای مجهول در تیتراسیون اسید و باز و ... می باشد. در نتیجه صنعت گران متناسب با حجم میزان مصرفی خود از این محلول، مقدار مورد نیاز خود را با قیمت ارزان خریداری می کنند. برای خرید مواد شیمیایی پودری به سایت مراجعه کنید. 

قیمت سود پرک

قیمت سود پرک به حجم بسته بندی این محلول بستگی دارد. در نتیجه مصرف کنندگان می توانند متناسب با نیاز مجموعه، اقدام به خرید سود پرک ارزان در بسته بندی های کوچک نمائید. این محلول به صورت مایع است و به عنوان یکی از محلول های پرکاربرد محسوب می شود و برای امور تمیزکاری سطوح مختلف و همچنین سیستم های کروماتوگرافی نیز استفاده می شود و پاکسازی محیط را با حداقل هزینه می توان انجام داد.

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی دیجی شیمی از جمله اولین شرکت های معتبر در ایران است که از ابتدا در زمینۀ تولید و فروش انواع مواد اولیه شیمیایی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 972
نمایش همه
علاقه مندی ها ()