برنج از آلیاژ های مهمی است که در بسیاری از صنایع از آن استفاده می شود. برای تولید بسیاری از محصولات نیاز به فلز برنج می باشد اما استفاده از فلز برنج نیازمند داشتن برش های بسیار منظم می باشد بنابراین برای برش این فلز از برش لیزر برنج استفاده می شود. با استفاده از برش فلز برنج می توان انواع طرح ها را پیاده سازی کرد و محصولاتی را ایجاد کرد که در گذشته امکان ایجاد آن ها نبود. قبل از این که دستگاه های لیزر ساخته شوند، برش فلزات با استفاده از دستگاه های مکانیکی انجام می گرفت. با اسنفاده از ان دستگاه ها نمی توانستیم انواع طرح های پیچیده و زیبا را با لبه های منظم ایجاد نماییم و فقط شکل های ساده قابلیت اجرا داشتند اما امروزه به دلیلی روی کار آمدن این دستگاه ها می توان به راحتی و خیلی دقیق طرح ها را ایجاد کرد. برای سفارش برش لیزر برنج از طریق لینک به سایت مراجعه نمایید.

انواع قطعات برنجی و لوازم های تزئینی برنجی که طرفداران بسیار زیادی دارد با استفاده از برش لیزر برنج به دست می آید. برای اجرای برش برنج در ابتدا ورقه های برنج برش خورده و آماده می گردند، دستگاه لیزر شامل تنظیماتی است که کاملا تخصصی بوده و توسط افراد باتجربه انجام می گیرد. برای این که بتوان طرح ها را به خوبی ایجاد کرد باید از دستگاه های بسیار دقیقی استفاده کرد. دستگاه ها هر چه قدر جدیدتر باشد نتیجه ی کار مطلوب تر خواهد بود بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر و تخصصی برای انجام برش لیزر برنج بسیار مهم می باشد. برای این که بتوان به درستی برش ها را انجام دهیم باید از نیروی کار حرفه ای استفاده شود زیرا در صورتی که برش ها به خوبی انجام نگیرد لبه ها نامنظم خواهد بود و کیفیت بالایی را از قطعه نخواهیم داشت. با توجه به استفاده ی بسیار از فلز برنج ، برش لیزر این فلز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

روش برش لیزر برنج

فلزاتی که زرد هستند و براقند می توانند نور را بازتاب کنند و به همین دلیل این نوع فلزات برش سخت تری نسبت به دیگر فلزات دارند. بنابراین بسیاری از مراکز برش لیزر از برش این نوع فلزات به دلیل پیچیدگی و یا آسیب ناشی از انعکاس نو به لیزر ، خودداری می کنند . اما برش این فلزات را مراکز تخصصی انجام می دهند که با استفاده از پردازش نهایی برش را انجام می دهند. در پردازش نهایی تمامی لبه ها صاف و یکدست می شوند. برای سفارش در مرکز برش لیزر برنج در تهران به سایت مراجعه کنید. 

فلز برنج با توجه به فلز روی و مس موجود در آن می تواند دارای قابلیت های مختلفی باشد. برنج فلزی انعطاف پذیر است و به همین دلیل در بسیاری از وسایل تزئینی و ظریف از برش لیزر برنج استفاده می شود و نتیجه بسیار زیبا می باشد . فلز برنج دارایی سختی کم و چکش خواری بالا می باشد که به همین دلیل این فلز منعطف قابل استفاده در وسایل زینتی می باشد.

از فلز برنج در ساخت ظروف آشپزخانه و فشنگ اسلحه نیز استفاده می شود. انواع بدلیجات مانند دستبند و انگشتر و... از جنس این فلز بوده اند و دارای زیبایی بسیار زیادی می باشند. برای این که بتوانید برش لیزر برنج را به خوبی انجام دهید به مرکز معتبر برش لیزر مراجعه نمایید. مرکز برش لیزر نیک از بزرگ ترین مراکز برش لیزر می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. این مرکز با بهره گیری از نیروی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته برش لیزر برنج و انواع دیگر فلزات را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام می دهد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1054
نمایش همه
علاقه مندی ها ()