بسته بندی یکی از قسمت های مهم در هر تولیدی می باشد. محصولات تولید شده چه خانگی باشند و چه کارخانه ای نیاز به بسته بندی دارند. برای بسته بندی کالا ها باید ثابت در جای خود قرار گیرند و در هنگام جابجایی از هم نپاشند . آسیب نبینند. دستگاه های شیرینگ از دستگاه های بسته بندی می باشد. با استفاده از دستگاه شیرینگ می توانید بسته بندی خیلی خوبی برای محصولاتتان داشته باشید. بسته بندی که با استفاده از دستگاه شیرینگ می توانید انجام دهید بسیار زیبا و مورد رضایت مشتریان می باشد . اگر این دستگاه ها را نمی شناسید باید بگوییم که بسته بندی نوشابه و آب معدنی با استفاده از دستگاه های شیرینگ انجام می گیرد. برای خرید دستگاه شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

نایلون مورد استفاده در دستگاه شیرینگ

دستگاه های شیرینگ با استفاده از نایلون های شیرینگ بسته بندی را انجام می دهد. نایلون های شیرینگ دارای انواع مختلفی می باشد که از نظر سایز و ضخامت با هم مختلف می باشند. برای بسته بندی محصولات با توجه به نوع آن ضخامت نایلون را انتخاب می نمایند. نایلون مورد استفاده در دستگاه شیرینگ باید مقاومت لازم برای آن محصول را داشته باشد و در حمل و نقل آسیب نبیند. این نایلون های شیرینگ  قیمت های بسیار مناسبی دارند و قدرت بالایی در کشش دارند بنابراین در مقابل ضربه بسیار بادوام می باشد. این نایلون ها معمولا به صورت رول به فروش می رسد بنابراین شما می توانید این نایلون های شیرینگ را از فروشگاه های فروش انواع نایلون بسته بندی تهیه نمایید. بسته بندی با استفاده از نایلون های شیرینگ بسیار به صرفه می باشد.

انواع دستگاه های شیرینگ

دستگاه های شیرینگ دارای دو نوع دستگاه شیرینگ کابینی و دستگاه شیرینگ تونلی می باشد که دستگاه های شیرینگ کابینی برای استفاده ی کارگاهی یا خانگی و برای محصولات کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد. در رستوران ها و هتل ها و... از این دستگاه استفاده می شود. دستگاه های شیرینگ کابینی در یک مرحله دوخت و بسته بندی را انجام داده و سرعت بالایی هم دارد . همین طور قیمت مناسب این دستگاه ها باعث شده افراد بسیاری از این دستگاه شیرینگ برای بسته بندی محصولات و کالا های خود استفاده کنند و تمامی کالا ها در کنار هم به مرتب قرار گیرند. برای خرید انواع دستگاه شیرینگ کابینی از طیق لینک اقدام نمایید. 

دستگاه های شیرینگ تونلی برای مکان های بزرگ و کارخانه ها استفاده می شود . این دستگاه ها که برای محصولات بزرگ نیز به کار می رود بسیار کاربردی می باشد و با استفاده از آن باید محصول را از سمت ورودی آن وارد دستگاه نماییم. دستگاه های تونلی نسبت به دستگاه های شیرینگ کابینی سرعت بالا تری دارند و با استفاده از حرارت ، فیلم را به دور کالا پک می کنند.

دستگاه شیرینگ پلی اتیلن نوعی دیگر از دستگاه های شیرینگ که نایلونی که در این دستگاه ها استفاده می شود بسیار ضخیم و بادوام می باشد. از این دستگاه برای بسته بندی لوازم سنگین مانند نوشابه ها استفاده می شود.

دستگاه شیرینگ اتوماتیک کانوایر دار نوعی دیگر از دستگاه های شیرینگ می باشد که قابلیت هدایت کالا ها را به بیرون از دستگاه دارند. این نوع از دستگاه شیرینگ می تواند در کمترین زمان تعداد بالایی از کالا ها را بسته بندی نماید. یکی از مزیت این دستگاه ها این است که می توان زمان بسته بندی و همچنین میزان گرما را تنظیم کرد.

شرکت آراد ماشین از طراحان و سازندگان دستگاه های شیرینگ می باشد که توانسته بهترین دستگاه ها را با کیفیت بسیار بالا به دست مشتریان خود برساند. به دلیل پخش مستقیم و بدون واسطه ی دستگاه شیرینگ توسط این مرکز ، شما می توانید با کمترین قیمت دستگاه های شیرینگ را تهیه نمایید.

 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()