تعریف نایلون عریض:

نایلون عریض از نایلون هایی است که در صنعت استفاده می‌شود ولی تفاوتی که این نایلون با انواع دیگر مانند شیرینگ، حباب دار، استرچ و غیره دارد این است که می توان آن را فقط در صنایع کشاورزی و برای پوشش دهی سقف و ... در برخی صنایع  مورد استفاده قرار داد. ولی نایلون های دیگر را در صنایع مختلف و برای محصولات مختلفی می توان استفاده کرد. در اصل می‌توان گفت نایلون های عریض به نایلون کشاورزی معروف هستند و در انواع مختلفی تولید می شود که این انواع مختلف برحسب نوع و ضخامت آن ها از یکدیگر جدا سازی شده است. می توان گفت هرچه تعداد لایه هایی که باعث افزایش ضخامت این نایلون ها می‌شود افزایش یابد، کیفیت نایلون نیز افزایش پیدا خواهد کرد. نایلون عریض در دو نوع مختلف تولید شده و در صنایع مختلفی استفاده می شود. برای خرید اینترنتی نایلون عریض  به سایت مراجعه کنید.

یکی از آن ها نوع گلخانه‌ ای است و نوع دیگر نیز دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه uv می باشد، که هر دوی آن ها می توانند توسط کشاورزان برای تولید محصول  مناسبی استفاده شوند. از کاربرد هایی که می توان برای این نایلون ها نام برد استفاده کردن در گلخانه ها می باشد که در این نوع کاربرد از نایلون گلخانه ای برای پوشاندن سقف گلخانه ها استفاده می شود. البته باید گفت غیر از کشاورزی می توان از نایلون عریض در ساخت و ساز ساختمان ها نیز استفاده کرد ‌که از آن برای پوشاندن بعضی از قسمت های مربوط به یک ساختمان استفاده می شود. برای مسقف کردن گلخانه های کوچک و بزرگ از این نایلون استفاده می شود. همچنین کسانی که قصد دارند در مکان های مرطوب به پرورش قارچ بپردازند می ‌توانند از این نایلون ها به وفور استفاده کنند. علاوه بر استفاده نایلون عریض در صنایع کشاورزی می‌توان از آن ها در صنایع مربوط به پرورش دام و طیور نیز استفاده نمود.

ویژگی های نایلون عریض:

نایلون های عریض در ابعاد بسیار گوناگونی تولید می ‌شود مثلاً برای عرضه این نایلون ها ۱۰ سانتی متر تا ۸۰ سانتی متر را در نظر می ‌گیرند و باید گفت ضخامت این نایلون نیز بین سی تا ۳۰۰ میکرون است و همین تفاوت ها است که باعث می شود در نوع نایلون ها تفاوت ایجاد شود و در نتیجه قیمت آن ها نیز با یکدیگر فرق می کند. برای این که بتوان از این نایلون ها برای مسقف نمودن کارگاه ها و یا گلخانه ها استفاده کرد یکسری پایه های فلزی و یا ستون های فلزی لازم است که بتوانند نایلون را روی خود نگه دارند تا نایلون ها بتوانند نور را به طور کاملی به داخل گلخانه و یا هر چیزی بتابند. نایلون کشاورزی از جهت اینکه می ‌توانند در نوع سفارش، آپشن های زیادی به خود اضافه کنند منحصر به فرد هستند. مثلاً می توان با سفارش دادن ماده هایی را به آن اضافه کرد که بتواند در مقابل اشعه فرابنفش خورشید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و همچنین آسیبی در برابر این اشعه ها به این نایلون ها نرسد. برای خرید نایلون حبابدار به سایت فروشگاه دریا پلاستیک مراجعه کنید. 

همانطور که می دانید نور مادون قرمز باعث گرما می‌ شود. می توان با اضافه کردن مقادیری باعث شد که این نایلون ها اشعه های مادون قرمز را جذب کرده و این گونه باعث شوند فضای داخلی گلخانه و یا مکان مورد نظر در شب دمای خود را از دست ندهند. زیرا گیاهان گلخانه ای در اثر سرما آسیب های جبران ناپذیر خواهند دید. همچنین از ویژگی های بسیار مهم این نایلون ها این است که می ‌توان به آن ها خاصیت ضد الکتریسیته ساکن را اضافه کرد که در این صورت گرد و غبار را جذب نخواهد کرد و در نتیجه تمیز خواهد ماند. همچنین آن ها می توانند دارای خاصیت ضد بخار و یا خاصیت ضد مه گرفتگی باشند که در این صورت هیچ ‌گونه بخار روی نایلون ها تجمع نکرده و شرایط برای رشد یک سری از میکروارگانیسم ها فراهم نخواهد شد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 979
نمایش همه
علاقه مندی ها ()