آبگیر گوجه یکی از دغدغه های اصلی برای عموم مردم می باشد. در واقع افرادی که تمایل به تهیه رب خانگی دارند، می توانند از مزایای دستگاه های آبگیر گوجه فرنگی استفاده کنند. گوجه فرنگی یکی از محصولات پر مصرف کشاورزی است که حاوی مواد ویتامینۀ مفید و ارزشمندی چون ویتامین های A,C و فولیک اسید می باشد. ضمن آنکه حاوی 22 درصد کالری، 5 گرم کربوهیدرات و یک گرم پروتئین می باشد که به هیچ عنوان حاوی چربی نمی باشد. به همین منظور از محصول کشاورزی گوجه فرنگی به عنوان محصولی که دارای آنتی اکسیدان فراوان می باشد، یاد می شود و به کنترل نمودن کلوگز خون کمک می کند و عاملی برای افزایش سیستم مقاومت بدن علیه بیماری های دیابت، جلوگیری از بروز انواع سرطان،  بهبود عملکرد ذهن و افزایش قدرت یادگیری و حافظه و ... بسیار مفید است. به همین دلیل عموم افراد که مصرف محصولات ارگانیک را در رژیم غذایی خود دارند، تمایل به درست کردن رب خانگی دارند که در نتیجۀ آن نیاز به دستگاهی دارند که نیاز آنها را در خصوص آبگیری گوجه برطرف کند. به همین منظور خرید و فروش دستگاه های آبگیر گوجه مورد استقبال واقع شد و در فصل تابستان بیشترین متقاضی را دارد.

خرید آبگیر گوجه

خرید انواع آبگیر گوجه به شما کمک می کند تا حجم بالایی از گوجه فرنگی را بتوانید در مدت زمان کوتاهی آبگیری کنید و برای شما طبیعتاً صرفه اقتصادی دارد. از این رو می توانید متناسب با نیاز خود، دستگاه آبگیری گوجه با ظرفیت مناسب را خریداری نمائید و نیاز خود را مرتفع سازید و یا به عنوان یک کسب و کار جدید به دیگران سرویس دهی کنید. قطب اصلی تولید این محصول در کشور ایران است و استان های گرمسیر چون استان فارس به عنوان اولین استان های تولید کنندۀ گوجه فرنگی در سطح انبوه می باشد و برداشت بیش از یک میلیون تن را از مزرعه های کشاورزی خود دارد. به همین دلیل افراد زیادی علاقه مند به ارائه خدماتی هستند که به این حوزه ارتباط داشته باشد. از این رو با اختراع دستگاه آبگیری گوجه فرنگی، در مدت زمان کوتاهی می توان حجم زیادی از گوجه فرنگی را آبگیری نمود و به صورت ارگانیک، تولید رب خانگی را برای خود داشته باشید. امروزه افراد زیادی علاقه مند به پخت رب خانگی دارند تا بار اقتصادی برای آنها داشته باشد. به عبارتی افرادی که مصرف بالای رب در پخت و پزهای خانگی دارند، می توانند از مزایای تکنولوژی این دستگاه استفاده کنند.

فروش دستگاه آبگیر گوجه

فروش دستگاه آبگیر گوجه ماردونی به دلیل اینکه هنگام آبگیری گوجه فرنگی، آب خالص را مجزا از تفاله های گوجه فرنگی تحویل می دهد، مورد استقبال قرار گرفته است. از مشخصات فنی این دستگاه می توان به بدنۀ کاملاً استیل آن اشاره نمود که دارای موتور با توان 2 اسب بخار می باشد. البته لازم به ذکر است که تنوع دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی بسیار می باشد و بر اساس توان آبگیری و ظرفیتی که پشتیبانی می کنند، مجهز به موتورهای قدرتمند با بازدهی بالا می باشند.

فروش آبگیر گوجه با قیمت ارزان

فروش آبگیر گوجه با قیمت ارزان را می توانید در شرکت های تولید کننده مشاهده نمائید. در نتیجه به دلیل انحصاری بودن و اینکه خود تولیدکنندۀ دستگاه های صنعتی و غذایی چون دستگاه های آبگیر گوجه فرنگی در سطح کشور می باشند، می توانند با قیمت مقرون به صرفه تولیدی به مشتریان خود عرضه کنند. در نتیجه با مراجه به شرکت معتبر عرضه کنندۀ دستگاه های صنعتی، می توانید با قیمت ارزان این دستگاه کاربردی را خریداری نمائید.

شرکت ساخت دستگاه های آبگیری آراد ماشین مفتخر است که به عنوان یکی از اولین شرکت های صنعتی که در زمینۀ ماشین سازی صنعتی در ایران فعالیت می کند و امکان فروش دستگاه های آبگیر گوجه فرنگی را برای متقاضیان گرامی فراهم نموده است.

تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴
02191300269 09120210556 09120807304
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()