دستگاه خشک کن خانگی یکی دیگر از دستگاه های صنعتی است که با هدف مصارف خانگی ساخته شده اند که نیاز به فضای زیاد ندارند. خرید و فروش دستگاه خشک کن خانگی نسبت به دستگاه های خشک کن صنعتی مورد استقبال قرار گرفته است چون عموم مردم می توانند هر زمان که تمایل داشتند، برای اعضای خانواده محصولات اورگانیک تولید کنند که نقش بسزایی در تندرستی آنان خواهد داشت. از زمانیکه دستگاه های صنعتی پیشرفت کرده است و شاهد فروش انواع دستگاه خشک کن خانگی بودیم، به عنوان یکی از دستگاه های صنعتی رایج در سطح کشور محسوب می شود. سال های اخیر مصرف میوه های خشک یا چیپس میوه افزایش پیدا کرده است. راه اندازی خط تولید چیپس میوه و یا سبزیجات خشک نیاز به سرمایه گذاری بالا دارد امّا با قیمت ارزان نیز می توان در این کسب و کار فعالیت حرفه ای داشت. به عنوان مثال با خرید دستگاه خشک کن خانگی کابینی، می توانید در این حوزه فعالیت داشته باشید.

خرید و فروش دستگاه خشک کن خانگی

خرید و فروش دستگاه خشک کن خانگی نسبت به گذشته رونق پیدا کرده است چون متقاضیان این دستگاه افزایش پیدا کرده است و عموم مردم تمایل زیادی به مصرف محصولات اورگانیک دارند. این دستگاه ها بر اساس دو اصل تولید شده اند که با استفاده از عملکرد القایی و حرارتی فرآیند خشک کردن میوه جات و سبزی جات را انجام می دهد. دستگاه های خشک کن در سطوح مختلف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی ساخته شده اند که پاسخگوی ظرفیت های مختلف می باشند. در نتیجه افرادی که تمایل به تهیه چیپس میوه با ظرفیت اندک می باشند، می توانند از مزایای دستگاه خشک کن خانگی کابینی با ظرفیت ورودی 20 الی 50 کیلوگرم استفاده نمود که به نوعی نیاز شما را در این عرصه برآورده می کند.

تایمر رطوبت، تایمر دستگاه، صفحه نمایشگر کنترل دما، کلید مشعل، کلید ریست تایمر و ... تعدادی از کلید و تجهیزات کاربردی این دستگاه محسوب می شود که از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. ساختار بدنۀ اسکلت و شاسی اصلی دستگاه به نحوی است که کار کردن با آن را ساده تر از گذشته نموده است. در واقع صفحات بدنه، درب ها، لولا، دستگیره ها، باکس و فلچ های اتصال این دستگاه از جنس مرغوب می باشند تا از دوام بالایی برخوردار شود. معمولاً بدنۀ این دستگاه ها از چند لایه ساخته شده است تا مانع از اتلاف حرارت شود و به نوعی کاهش مصرف سوخت را در پی داشته باشد و موجب گرم شدن محیط خارجی دستگاه نگردد. در حال حاضر خرید و فروش دستگاه خشک کن میوه خانگی، دستگاه سبزی خشک کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به صورت کابینی تولید شده اند تا متناسب با نیاز این افراد باشد.

دستگاه خشک کن خانگی مینور

دستگاه خشک کن خانگی مینور یکی دیگر از دسته بندی های دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات در حجم پایین می باشد که مبتنی بر ظرفیت دستگاه، میزان قابل قبولی چیپس میوه تولید می کند. استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی خانگی آراد ماشین به شما کمک می کند تا با قیمت ارزان بتوانید محصولات اورگانیک برای خانواده تهیه کنید. برای خرید دستگاه خشک کن سبزی صنعتی ارزان به سایت مراجعه کنید. 

خرید دستگاه خشک کن خانگی ارزان

خرید دستگاه خشک کن خانگی ارزان بسیار مقرون به صرفه می باشد چون می توانید با خرید این دستگاه، کسب و کار جدید خانگی راه اندازی کنید که بسیار پر درآمد خواهد بود. بنابراین پیش از خرید این دستگاه، بهتر است با کارشناسان فروش متخصص مشورت کنید و مناسب ترین مدل دستگاه خشک کن را به همراه گارانتی خریداری کنید.

شرکت آراد ماشین یکی از شرکت های معتبر در زمینۀ تولید دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی چون دستگاه های خشک کن خانگی و صنعتی می باشد.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()