کلرزن از جمله دستگاه های مکانیزه و یا دستی است که عملیات تزریق کلر مایع را انجام می دهد. در حال حاضر سیستم های مختلفی چون کلرزن مایع، کلریناتور گازی و کلرزن گازی در بازار عرضه می شوند که با بهره گیری از تکنولوژی جدید قادر به انجام چنین کاری می باشند. همانطور که می دانید در داخل آب، باکتری هایی موجود است که مضرات فراوانی برای فرد در پی دارد و ناقل برخی از بیماری های پوستی می باشد. در نتیجه برای توقف رشد این باکتری ها از مزایای مادۀ شیمیایی کلر استفاده می شود. در نتیجه استخرها و مکان های مختلفی که نیاز به آب تصفیه و یا بدون باکتری دارند، می توانند خرید دستگاه های کلرزن را داشته باشند. با استفاده از این دستگاه نیاز به افزودن دستی کلر به داخل آب نیست و به طور اتوماتیک می توان مایع کلر را به آب افزود. عموماً بیشترین کاربرد این دستگاه در محیط های استخر و شناست که آلودگی های زیاد قارچی و باکتریایی را به افراد منتقل می کند و به نوعی مانع از ایجاد جلبک و همچنین کدورت و سبز شدن آب می شود. البته لازم به ذکر است که برای جایگزینی کلر، از گاز کلر، کلرامین، پرکلرین، کلرامین و دی اکسید کلر استفاده می شود.

خرید دستگاه کلرزن

از زمانیکه این دستگاه ساخته شده است، خرید دستگاه کلرزن رونق پیدا کرده است و مورد استقبال قرار گرفته است و افرادی که نیاز به کلرزدایی آب دارند، از مزایای این دستگاه استفاده می کنند. با استفاده از این دستگاه به صورت اتوماتیک می توان کلر را به داخل آب تزریق نمود. در واقع کلرزنی آب آشامیدنی نیز همانند استخر نیاز به محاسبه دارد و بر حسب ورود دبی آب تنظیم می شود. چرا که تزریق بیش از اندازۀ کلر در داخل آب، می تواند عوارض متعددی را به دنبال داشته باشد. در ضمن برای تست اینکه میزان کلری که به آب اضافه شده است به مقدار کافی بوده است، پس از گذشت نیم ساعت از تزریق کلر، سنجش میزان کلر آزاد مخزن آب مورد بررسی قرار گرفته می شود. در واقع نتایج تمام موارد باید یک عدد ثابت را نشان دهد که معمولاً کلر باقی مانده میان 0.5 الی 1ppm است که قابل قبول می باشد. عملیات کلرزنی تأثیر بسزایی در عملکرد گندزدایی آب دارد و اینکه تا چه میزان آب از باکتری های مضر ایمن می باشد. ph آب، درجه حرارت آب، غلظت و مدت زمان تماس کلر و شرایط آب از عوامل مهم گندزدایی آب است که به واسطۀ دستگاه کلرزن می توان به این نتایج دست یافت. برای اطلاع از قیمت فروش پکیج تزریق کلر به سایت مراجعه کنید. 

فروش کلرزن

فروش کلرزن با ظرفیت های مختلف به همراه امکانات پیشرفته انجام می شود. با استفاده از این روش می توان عملیات ضد عفونی در محیط اسیدی را نسبت به محیط قلیایی انجام دارد که از ph بالای کلر برخوردار می باشد و نیاز به صرف زمان بیشتری دارد تا واکنش مورد نظر را داشته باشد. در نتیجه می توان آب را برای مدت زمان طولانی از آلودگی حفاظت کرد. انجام کلرزنی در آب هایی با دمای حرارت بالا بهتر واکنش نشان می دهد و آب سرد موجب کندی عملکرد کلر می شود و به نوعی عوامل بیماری زا در آب را از بین می برد. در واقع غلظت کلر و زمان تماس از مهمترین عوامل برای تأثیرگذاری کلر می باشد. به همین دلیل مصارف این دستگاه نسبت به روش های سنتی افزایش پیدا کرده است چون به راحتی می توان دوز تزریق کلر را تنظیم کرد و هر نیم ساعت یکبار نیاز به چک کردن و بررسی درصد میزان کلر باقی مانده می باشد. 

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در حوزۀ ساخت دستگاه های کلرزن و همچنین انواع دستگاه تصفیه آب در تهران می باشد.

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

               ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 832
نمایش همه
علاقه مندی ها ()