همه چیز درباره تردمیل:

نحوه استفاده تردمیل و توضیحی درباره این وسیله:

با شنیدن کلمه تردمیل اولین چیزی که به ذهن هر شخصی خطور می کند باشگاه و ورزش است. از این وسیله در جهت سلامتی بدن استفاده می شود. معمولاً این دستگاه در باشگاه ها موجود است اما برخی افراد این وسیله را در خانه استفاده می کنند. ممکن است کلمه تردمیل برای برخی آشنا باشد. برای توضیح این دستگاه باید بگوییم که این وسیله یک وسیله ای است که از آن به عنوان وسیله ورزشی استفاده می ‌کنند. و در واقع کاری که این دستگاه انجام می‌دهد دویدن است. دویدنی که ثابت است، و گاها به دو در جا معروف است. می دانیم که برای دویدن نیازمند به فضای باز هستیم که بتوانیم مسافت طولانی را طی بکنیم تا مقدار سوخت و ساز بدن بالا برود. این دستگاه، این امکان را به هر شخصی که از آن استفاده می‌ کند می دهد که مسافت طولانی تری و بیشتری را در یک محیط کاملا بسته و کوچک تجربه کند. معمولاً کسانی که از این وسیله استفاده می کنند اهدافی برای خود معین نموده اند و بسیاری از افرادی که از بیماری چاقی رنج می برند در جهت رسیدن به وزن  ایده ‌آل خود از این وسیله استفاده می کنند. برای خرید انواع تردمیل به سایت مراجعه کنید. 

علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کرد که به غیر از سلامت جسمی، ورزش کردن و دویدن سلامت روحی و نشاط را برای هر فرد به ارمغان می آورد. در ادامه به بررسی چگونگی کارکرد این محصول و اینکه ما چگونه می توانیم این موضوع را پی ببریم که چقدر دویده ایم و چه مقدار کالری ای سوزانده ایم را مورد بررسی قرار می دهیم، با ما همراه باشید. اساس هر تردمیل بر داشتن نوعی تسمه است که بر روی آن راه می روند. و صفحه نمایشگر کوچکی است که بر روی دسته های این محصول نهاده شده است و از طریق این نمایشگر می ‌توان میزان ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده یا سوزانده شده و تایم و زمانی که از این دستگاه استفاده شده است و سختی و نرمی شیبی که به دستگاه داده شده است، نمایش داده می شود.

برای خرید تردمیل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بسیاری از افراد هستند که وقت رفتن به باشگاه و یا پیاده روی را ندارند. به همین منظور این افراد این دستگاه را خریداری و تهیه می‌کنند و در منزل به فعالیتهای دویدنی روزانه می پردازند. در این قسمت برای خرید این دستگاه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم. تردمیل مانند تمامی وسایل دیگر از انواع و اقسام خاصی برخوردار است. برای خرید محصول نام برده باید به چند نکته توجه بسیار بالایی داشته باشید. که این موارد عبارتند از میزان وزن، طول قد و مقدار هزینه ای که برای خرید این دستگاه کنار گذاشته اید. قبل از خریدن این دستگاه باید توجه داشته باشیم که دستگاه با داشتن چه قدرتی توانایی حمل وزن شما را دارد. یعنی متناسب با وزن خود باید دستگاهی قوی تر انتخاب کنید. برای خرید تردمیل های خانگی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

در مورد طول  قد شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که تسمه ای که روی دستگاه کار شده است، با قد شما و تعداد گام‌ هایی که برمی‌دارید یعنی، اندازه گامهایتان متناسب باشد. همچنین دیگر موردی که حائز اهمیت است، مقدار فضایی است که برای این دستگاه در نظر گرفته اید. اگر دستگاهی می خواهید که تمام ورزش ها را در خود داشته باشد یعنی دستگاهی باشد که پکیج کاملی از ورزش ها باشد، و دارای میل شنا، دراز نشست و مسگری باشد باید از دستگاه هایی که چند کار هستند استفاده کنید. به همین منظور میزان مبلغ بیشتری را باید پرداخت کنید. همچنین این مدل از دستگاه ها دارای جثه بزرگتری هستند و فضای بیشتری را به خود اشغال می‌کنند. هر چقدر که مبلغ در نظر گرفته شده برای خرید این دستگاه بالاتر باشد شما از دستگاهی برخوردار می شوید که بدنه ای محکم تر و امکانات بسیار بالاتری از دیگر دستگاه های هم رده ی خود دارد.

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()