آبگیر گوجه دستگاهی است که با هدف آبگیری محصول گوجه فرنگی ساخته شده است. این دستگاه از جمله دستگاه هایی است که با حجم خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی عرضه شده اند تا توان کافی برای انجام آبگیری گوجه را داشته باشد. گوجه فرنگی از جمله محصولات صیفی جات محسوب می شود که حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین C و فولیک اسید می باشد که مادۀ مؤثر برای پیشگری از بیماری های سرطان، کم خونی، سرما خوردگی و غیره می باشد. همچنین گوجه فرنگی تا مقادیر قابل توجهی سیستم تولید کلوگز خون را تحت کنترل دارد و بدین وسیله سیستم مقاومت بدن را علیه بیماری دیابت بهبود می بخشد. در نتیجه به دلیل فواید متعدد گوجه فرنگی است که از فرآورده های آن به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. رُب گوجه فرنگی نیز از محبوب ترین فرآورده های این محصول است. برای پخت رب نیاز به آبگیری گوجه فرنگی است و سپس آب گوجه پخته می شود و در نهایت به غلیظ می شود. گرفتن آب به روش سنتی نیاز به صرف زمان دارد، ضمن آنکه بسیار دشوار است. به همین دلیل سازندگان دستگاه های صنعتی در صدد ساخت انواع دستگاه آبگیر گوجه در ابعاد مختلف افتادند. بدین وسیله می توانید این دستگاه را با ظرفیت های متفاوت مشاهده نمائید که متناسب با نیاز مشتریان باشد. برای خرید از مرکز فروش آبگیر گوجه به سایت مراجعه کنید.

خرید دستگاه آبگیر گوجه با ظرفیت بالا

خرید دستگاه آبگیر گوجه با ظرفیت بالا برای شرکت های رب سازی و یا کارگاه های رب سازی و همچنین مراکز میوه و تره بار صورت می گیرد. همانطور که می دانید این دستگاه در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند تا توان مصرفی لازم را داشته باشد. در حال حاضر امکان خرید دستگاه آبگیر گوجه خانگی و همچنین نیمه صنعتی امکان پذیر می باشد. البته لازم به ذکر است که میزان ظرفیت ورودی این دستگاه ها تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه آبگیر گوجه دارد. به همین دلیل هنگام خرید این دستگاه، نیاز است که مشخصات فنی دستگاه را مد نظر داشته باشید که توان موتور دستگاه به نوعی پاسخگوی ظرفیت ورودی دستگاه باشد. در ضمن باید تعداد خروجی دستگاه آبگیر را در نظر داشته باشید چون برخی از دستگاه های قدیمی آبگیری گوجه تنها یک خروجی داشتند که تنها گوجه را آبگیری می نمود که به همراه تفاله صورت می گرفت که از کیفیت بالایی برخوردار نبودند. چرا که برای جداسازی آب گوجه از تفاله نیاز به رد آب گوجه از صافی داشت. لیکن مدل های جدید دستگاه های آبگیر گوجه فرنگی شامل دو مجرای خروجی مجزا می باشند که در این صورت به شکل کاملاً مجزا، آب خالص گوجه فرنگی و تفالۀ گوجه را تحویل می دهد. در نتیجه کیفیت نهایی پخت رب به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

فروش آبگیر گوجه به نسبت سال های گذشته افزایش پیدا کرده است چون متقاضیان تهیه کنندگان رب خانگی افزایش یافته است. ضمن آنکه رب های صنعتی گران تر از رب خانگی است و این مسئله موجب ترغیب خانواده های ایرانی شده است. در ضمن با استفاده از این دستگاه سرعت فرآیند پخت رب افزایش پیدا می کند و دیگر دغدغه های آبگیری سنتی را نخواهد داشت. برای خرید اینترنتی دستگاه آبگیر گوجه به سایت مراجعه کنید. 

قیمت دستگاه آبگیر گوجه

همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، قیمت دستگاه آبگیر گوجه به مدل دستگاه، جنس بدنه و همچنین ظرفیت ورودی و خروجی دستگاه بستگی دارد. در نتیجه متناسب با این فاکتورها، می توانید انتخاب درستی از دستگاه مورد نیاز خود داشته باشید که مقرون به صرفه باشد و در عین حال بازدهی عالی نیز داشته باشد.

شرکت آراد ماشین از جمله شرکت های پیشگام در حوزۀ ساخت دستگاه های آبگیر از جمله آبگیر گوجه فرنگی، آبگیر غوره، آبگیری سیب، زرشک، انار، نیشکر و لیمو در تهران می باشد.

تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴
02191300269 09120210556 09120807304
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()