آبگیر گوجه از جمله دستگاه های صنعتی است که در سال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع این دستگاه در حجم خانگی و نیمه صنعتی ساخته شده اند که امکان استفاده از این دستگاه ها در حجم مصارف خانگی پاسخگوی متقاضیان باشد. خرید و فروش آبگیر گوجه  رونق پیدا کرده است چون افرادی که تمایل به پخت رب خانگی دارند، افزایش پیدا کرده است. از گذشته تا به امروز افراد زیادی اقدام به پخت رب می نمودند که با مشکلات آبگیری گوجه فرنگی مواجه بودن و زمان زیادی را به خود اختصاص می داد. از این رو سازندگان دستگاه های صنعتی به این فکر افتادند که بتوانند دستگاه های آبگیر گوجه صنعتی را در حجم کوچکتر بسازند و در دسترس مشتریان قرار دهند. در نتیجه شاهد فروش انواع دستگاه آبگیر گوجه خانگی یا نیمه صنعتی می باشیم. از مهمترین ویژگی های این دستگاه آبگیر گوجه می توان به وزن سبک، جابجایی راحت، امکان آبگیری در مدت زمان کوتاه، امکان جداسازی تفاله از آب خالص گوجه فرنگی، جنس با دوام استیل و ... اشاره نمود. بنابراین متناسب با حجم گوجه های فرنگی، می توانید مناسب ترین ظرفیت این دستگاه را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید دستگاه آبگیر گوجه

خرید دستگاه آبگیر گوجه به شما کمک می کند تا کسب و کار خانگی و یا در حجم متوسط برای خود راه اندازی کنید. همانطور که می دانید گوجه فرنگی دارای خواص متعددی است و به عنوان ماده ای که سرشار از آنتی اکسیدان است شناخته شده است و غنی از ویتامین های A، C و فولیک اسید می باشد که مصرف آن برای پیشگیری و درمان برخی از بیماری های کم خونی، سرطان، سرماخوردگی و غیره توصیه می شود. از این رو شاهد فرآورده های گوجه فرنگی در سطح جهان می باشیم. در واقع افرادی که خواستار مصرف محصولات اورگانیک می باشند، تمایل به تهیه رب خانگی دارند. از این رو استفاده از دستگاه های آبگیر گوجه خانگی و نیمه صنعتی در مدل های مختلف مبتنی بر ظرفیت ورودی دستگاه، در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفته است. در نتیجه پیش از خرید، می توانید با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید و پس از بررسی تمام جوانب، مناسب ترین دستگاه را با قیمت ارزان خریداری نمائید. این دستگاه از نظر شکل ظاهری و همچنین توان خروجی در مدل های متنوع ساخته شده اند تا پاسخگوی حجم تقاضای بازار باشد.

فروش آبگیر گوجه

فروش اینترنتی دستگاه آبگیر گوجه  با توجه به استقبال فراوان مردم صورت گرفت. در واقع با توجه به مصرف بالایی که گوجه فرنگی و رب در پخت غذاهای مختلف دارد، دستگاه های آبگیر گوجه فرنگی ساخته شده است تا فرآیند پخت رب در حجم خانگی ساده تر از گذشته شود و تسریع بخشیده شود. بدین وسیله این دستگاه بر پایۀ دستگاه های گوشت چرخ کرده ساخته شده است. نسخه های ابتدایی این دستگاه قابلیت جداسازی تفاله از آب را به درستی انجام نمی داد ولی با گذشت زمان و پیشرفت فناوری ساخت دستگاه های صنعتی، انواع دستگاه آبگیر گوجه فرنگی ساخته شد که امکان جداسازی تفالۀ گوجه فرنگی را به واسطۀ صافی و فیلتر انجام می دهد و آب خالص گوجه را با مجرای خروجی مجزا تحویل می دهد.

خرید آبگیر گوجه ارزان

خرید آبگیر گوجه ارزان برای کارگاه های کوچک تولید رب خانگی به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر فرآیند آب گیری را انجام دهید. به این ترتیب می توان در حجم بالا و سرعت بیشتر فرآیند آب گیری صورت می گیرد. خرید این دستگاه از شرکت تولید کننده به شما کمک می کند تا با قیمت ارزان بتوانید این دستگاه را به همراه گارانتی خریداری کنید.

شرکت آراد ماشین به عنوان شرکت سازندۀ دستگاه های صنعتی از جمله انواع دستگاه آبگیری در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد.

تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴
02191300269 09120210556 09120807304
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()