بررسی ویژگی های انواع اسکیت برقی:

در این مقاله به بررسی اسکیت برقی می پردازیم. اسکیت برقی یا همان اسکوتر یک وسیله برقی می باشد که از دو چرخ به صورت موازی با هم حرکت می کنند و از یک باتری قابل شارژ داخلی تشکیل شده است. بنابراین ساختار زیاد پیچیده ای ندارد. از این وسیله افراد بالای ۱۲ سال به راحتی میتوانند استفاده کنند چون استفاده افراد کم سن و سال به دلیل عدم توانایی کامل بر کنترل تعادل خود خطر زمین خوردن را می تواند برایشان در پی داشته باشد. امروزه انواع اسکیت برقی در بین جوانان جایگاه ویژه‌ای دارد و بسیاری از جوانان برای مسافت های نه چندان طولانی یا برای رفت و آمدهای روزانه خود از این وسیله استفاده می کنند. در این وسیله برای گاز و ترمز پدالی در نظر گرفته نشده است و سنسورهای به کار برده شده در این وسیله با توجه به حرکت پا و فشار آن سرعت و جهت حرکت را پردازش می کند. برای افزایش سرعت اسکوتر فشار پا نقش بسزایی دارد. هر چقدر فشار بیشتر شود سرعت اسکوتر یا همان اسکیت برقی نیز افزایش می یابد و با کاهش فشار پا آرام آرام اسکیت از حرکت باز می ایستد و متوقف می شود. تنها نکته حائز اهمیت در هنگام استفاده از اسکوتر حفظ تعادل است. بنابراین این وسیله برای بیماران ام

‌اس و افرادی که قادر به حفظ تعادل خود نمی باشند بسیار خطرناک است .اسکوتر در خارج از کشور بیشتر به نام هاوربرد شناخته شده است ولی در ایران با نام های اسکوتر هوشمند، اسکوتر شارژی و نام های مشابه استفاده می شود. در واقع تنها کشور تولید کننده اسکوتر کشور چین می باشد و نام های مختلفی که وجود دارد هر کدام مربوط به برندهای مختلف اسکوتر می باشند که هر کدام از برندهای دارای اسکوتر هایی با خصوصیات منحصر به فرد می باشد .یکی از نکات قابل توجه در هنگام خرید اسکوتر این مورد می باشد که نباید ملاک خرید را زیبایی ظاهری وسیله قرار دهیم چوناین وسیله تولید کشور چین می باشد پس می‌تواند با بهترین شکل دارای قطعات نامناسب باشد پس در هنگام خرید علاوه بر ظاهر باید از نظر قطعات و کیفیت ساخت نیز اسکوتر بررسی شود..

اجزای یک اسکیت برقی:

اسکوتر دارای دوچرخ می باشد و دستی ندارد این وسیله از اجزای بسیاری تشکیل شده که هر کدام از این قطعات در عملکرد این وسیله نقشه حیاتی ایفا می کنند اگر اسکوتر با کیفیت باشد باید شامل قطعات زیر باشد. اسکوتر برقی در انواع مختلف سلوویل ها ، اسمارت ویل و اسمارت برد موجود می باشند.

1)باتری همانطور که از نامش مشخص است و وظیفه ذخیره انرژی برق را دارد تا در هنگام استفاده از اسکوتر بتوان برای حرکت از نیروی برق ذخیره شده استفاده کرد. باتری مورد استفاده در اسکوتر از نوع لیتیومی می باشد. عمر متوسط باتری های اسکوتر در حدود دو سال است. در هنگام خرید اسکوتر باید دقت داشت که تاریخ باطری آنها نگذشته باشد چون حتی مواردی وجود دارد که اسکوتر استفاده نشده و کاملاً نو بوده ولی باتری آن دیگر قابل استفاده نبوده و نکاتی که برای افزایش عمر باتری اسکوتر باید در نظر داشت از جمله استفاده نکردن اسکوتر روی فرش یا شن و یا هر قسمتی که در حرکت فشار زیادی به اسکوتر وارد کند هرچه قدرت فشار وارده به اسکوتر بیشتر باشد باتری زودتر خالی می شود.

2) چرخ برای مدل‌های مختلف اسکوتر چرخ های متنوع نیز طراحی شده است.

3)چراغ های ال ای دی برروی اسکیت برقی دو چراغ تعبیه شده است یک چراغ که میزان شارژ باتری را نمایش میدهد و چراغ دیگر نحوه سعی کار کردن اسکوتر را به ما نشان می دهد.

4)صفحه کنترل یا همان مادربرد یکی از اصلی ترین بخش های اسکوتر که وظیفه کنترل قطعات و ارتباط آنها با قسمتهای دیگر را بر عهده دارد.

5) سنسور های مخصوص اندازه گیری میزان سرعت و شیب

6)محفظه نگهداری باتری  اسکوتر برقی برای باتری لیتیومی محفظه های محکم طراحی شده که باعث می‌شود در اثر جابجایی و ضربه آسیبی به باتری وارد نشود.

7) پورت مخصوص شارژ

8) سنسور مادون قرمز

9) موتور الکتریکی در داخل هر کدام از چرخ ها.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()