روش دستی بسته بندی با استرچ پالت بند:

استرچ پالت بند یکی از موادی است که برای بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانه ها و شرکت های مختلف دیگر استفاده می شود. این ماده با توجه به پلاستیک بودن و انعطاف پذیری خاص خود توسط کشیدن، کش آمده و خاصیت چسبندگی آن زیاد می شود. به صورتی که توسط کش آمدن می تواند کاملاً به محصول مورد نظر چسبیده و به این صورت انجام بسته بندی کامل شود. می توان گفت بر حسب نوع محصول می توان از استرچ پالت بند های مختلفی استفاده کرد که دارای خاصیت کشسانی متفاوتی باشند. برای بعضی از محصولات می توان تنها با یک لایه از این نایلون ها به بسته‌بندی پرداخت و برای بعضی از محصولات دیگر نیز باید چند لایه از نایلون را دور محصول پیچیده تا به صورت کاملی بسته بندی انجام شود. از نکات مهمی که در این جا باید اشاره کنیم عرض نایلون و قطر آن می باشد که بنا بر نوع محصول متفاوت است. برای خرید اینترنتی استرچ پالت بند به سایت مراجعه کنید. 

البته نوع استفاده از نایلون نیز بسیار مهم بوده و بر حسب نوع استفاده از این نایلون ها نوع بسته بندی تفاوت پیدا می ‌کند و هر کدام از آن ها نیز دارای تفاوت می باشد بسته بندی با استرچ پالت بند به دو صورت دستی و ماشینی انجام خواهد شد. برای استفاده دستی از این نایلون ها فیلم یا رول های استرچ را به دور محصول پیچیده و توسط کارگران آن را کش می دهند تا نایلون ها کاملا به محصول بچسبند. البته این روش بیشتر در کارگاه هایی که محصولات بسیار کمی تولید می کنند استفاده می ‌شود و همچنین برای محصولات بسیار بزرگی که روی دستگاه مخصوص بسته بندی با استرچ پالت بند جا نمی شوند استفاده می شود. در این حالت این محصول بزرگ را با لایه های بسیار زیادی توسط نیروی انسانی به راحتی بسته بندی خواهند کرد. در این روش بهتر است از نایلون هایی استفاده شود که دارای ضخامت بیشتری بوده و این گونه آسیب کمتری نیز به این نایلون ها خواهد رسید.

روش ماشینی بسته بندی با استرچ پالت بند:

در روش ماشینی مزیت های بسیار بیشتری نسبت به روش دستی وجود دارد. می توان گفت در این روش کالا های کوچکتری قابل بسته بندی هستند. زیرا برای عمل پالت کردن توسط نایلون ها چند محصول را روی یکدیگر قرار داده و همگی آنها را روی دستگاه مخصوص پالت بندی کردن قرار می دهند و با قرار گرفتن رول استرچ درون این دستگاه ها، به صورت اتوماتیک وار شروع به بسته‌ بندی آن ها خواهد نمود. در این روش بسته بندی به علت دخیل نبودن نیروی انسانی خطای کمتری رخ داده و احتمال پاره شدن نایلون استرچ خیلی کمتر است و به همین دلیل هنگام استفاده از دستگاه ها برای بسته بندی کردن از نایلون های بسیار نازک تری استفاده خواهند کرد. همچنین در این روش نایلون های کمتری استفاده خواهد شد و می توان گفت در مصرف نایلون استرچ صرفه جویی شده و در کاهش هزینه ها بسیار موثر می باشد. برای خرید انواع نایلون حبابدار  به سایت فروشگاه دریا پلاستیک مراجعه نمایید. 

در این دستگاه با کشیدن به صورت برابر روی نایلون، همه قسمت ‌های نایلون به محصول چسبیده و کاملاً محصول را وکیوم خواهد کرد. از مزایای استفاده از پالت بند استرچ می ‌توان به نفوذ نکردن هر گونه آلودگی مانند گرد و خاک و رطوبت اشاره کرد که با استفاده از این روش بسته بندی، اطمینان بسیار زیادی از آسیب ندیدن محصولات خواهیم داشت. همچنین برای جابجایی این کالاها می توان هزینه کمتری پرداخت کرد زیرا آن ها به صورت پالت بوده در نتیجه جابجایی آنها بسیار آسان می باشد. همان طور که گفته شد، این دو روش با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند که یکی از آن ها ساز محصول می باشد. همچنین ضخامت نیز در این بسته بندی دارای اهمیت زیادی است.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()