تعریف استرچ:

معنی لغوی استرچ به معنای کش آمدن است و در این کلمه می توان انعطاف پذیری را نیز نسبت داد. برای بسته بندی محصولات مختلفی که در صنعت تولید می شوند از نایلون هایی استفاده می شود که به آن نایلون استرچ گفته می شود. این نایلون ها دارای ویژگی هایی می باشند که از آن ها می توان به کشسان بودن و انعطاف پذیری بسیار بالا، چسبندگی بالا، قطر بسیار کم و شفاف بودن اشاره نمود. البته باید به این نکته اشاره نمود که این نایلون ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که بر حسب نیاز مشتری دارای قطر ها و سایز های گوناگونی بوده و قابل سفارش می باشند. بیشترین کاربردی که می توان برای این نایلون ها نام برد علاوه بر ایجاد بسته بندی تکی کالا های مختلف، پالت بندی کردن اجناس می باشد که به صورت چند تایی توسط نایلون ها بسته بندی شده و این گونه از هزینه های اضافی مربوط به بسته بندی تخصصی خواهد کاست. همچنین می تواند از اجناس مراقبت کرده تا به آن ها صدمه ای در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت و گرد و خاک نرسد. ضمن این که بدین وسیله می توان این کالا های پالت شده را به راحتی جا به جا کرده و از هزینه های مربوط به حمل و نقل آن ها نیز به مراتب کم نمود. نایلون های استرچ در مراکز تولیدی مختلفی تولید می شوند و علاوه بر نوع مراکز سازنده، دارای انواع بسیار زیادی بوده که نوع استفاده از آن ها را محدود به خود می کند. بر اساس ضریب کشسانی هر کدام از نایلون ها، رنگ نایلون ها، طول آن ها، اندازه رول، قطر، درجه شفافیت، نوع درجه مواد استفاده در ساخت نایلون ها و ... همه از عواملی هستند که باعث جدا سازی این نایلون ها از یکدیگر خواهند شد. برای خرید نایلون استرچ ارزان به سایت مراجعه کنید. 

نحوه ساخت و مصرف نایلون استرچ با کیفیت:

برای اینکه بتوان یک نایلون استرچ بسیار با کیفیت را تولید کرد باید از سیستم های مربوط به دستگاه ها و ماشین آلات مجهز استفاده نمود همچنین باید از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت نیز در تولید این نایلون ها به کار برد. البته بسته به درجه ای که این نایلون ها دارند از انواع مواد اولیه مختلف در تولید آن ها استفاده خواهد شد. از مهم ترین مواد اولیه نایلون ها چسب می باشد که باید دارای بالاترین کیفیت بوده، زیرا چسب ها خاصیت کشسانی مختلفی را به این نایلون ها می بخشند. در نتیجه آن ها نیز دارای خاصیت کشسانی مختلفی خواهند شد. در واقع عملکرد این نایلون ها مانند سلفون هایی است که در صنعت برای بسته بندی کالاهای مختلف استفاده خواهد شد که در عرض های گوناگونی تولید می شوند. مثلاً باید گفت که اندازه ای که به عنوان عرض استاندارد در نایلون ها اعلام می ‌شود بین ۲۵ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود و ضخامت آن ها نیز از ۱۲ میکرون تا ۵۰ میکرون است. البته شرکت تولید کننده مواد مختلفی می تواند بر حسب نوع کالایی که دارد و اندازه کالای مورد نظر این نایلون ها را سفارش دهد. همچنین می‌توان این نایلون ها را به گونه ای سفارش داد که دارای طرح خاصی و یا برندی باشد تا بتواند محصول پالت شده را به خوبی نشان بدهد. برای خرید از مرکز فروش نایلون های شیرینگ به سایت فروشگاه دریا پلاستیک مراجعه نمایید.

بعضی از شرکت ‌های مختلف مواد غذایی مانند تولید کننده های نوشیدنی های مختلف از این نایلون ها استفاده می ‌کنند و گاهی برای معرفی کردن بیشتر آن از نایلون هایی استفاده می‌ کنند که دارای رنگ خاصی بوده و لوگوی خود را نیز روی آن به نمایش خواهند گذاشت. نایلون ها علاوه بر زیبایی و شکیل بودن به معرفی برند خاصی نیز کمک خواهد کرد. علاوه بر آن می‌ تواند در برابر هر گونه آلودگی نیز از این محصولات محافظت نماید.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

 تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

 آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()