تعریف نایلون حبابدار:

نایلون حبابدار یکی از نایلون هایی است که در صنایع بسته بندی در تولیدی های مختلف از آن استفاده می شود. نایلون ها با خاصیت ضربه گیری بسیار قوی که دارند مورد توجه تولیدکنندگان مختلف بخصوص تولیدکنندگان محصولات حساس و آسیب پذیر می باشند. نایلون های حبابدار از نظر ظاهری با نایلون های دیگری که برای بسته بندی استفاده می شود بسیار متفاوت بوده و این تفاوت به دلیل وجود حباب های مختلفی در سطح نایلون ها می باشد. همین حباب های پر از هوا باعث می‌ شوند که این نایلون ها دارای خاصیت ضربه گیری قوی باشند زیرا بین محصول و هر جسم خارجی دیگری فاصله ایجاد کرده و باعث ضربه گیری می شوند. این نایلون ها در مصارف بسیار گوناگونی استفاده می‌شود و حتی می توان کاربرد آن ها را در اسباب کشی های مختلف مشاهده نمود. برای خرید نایلون های حبابدار  به سایت مراجعه کنید. 

نایلون حبابدار هنگام تولید در سایز ها و ابعاد بسیار گوناگونی تولید می شوند و کارخانه ها و کارگاه های مختلف بر حسب نوع محصول خود و اندازه آن به سفارش سایز این نایلون می پردازند. نایلون حبابدار همچنین علاوه بر سایز خود در تعداد حباب و اندازه حباب ها نیز دارای تنوع گوناگونی است، که هر کدام از این نایلون ها برای مصارف گوناگونی به کار می روند. علاوه بر این ها، این نایلون ها در تعداد لایه های خود نیز دچار تنوع هستند و هر کدام از آن ها کاربرد خاصی را در بسته بندی ایفا می کنند. همانطور که گفته شد علاوه بر سایز نایلون و سایز حباب و تعداد آن ها می توان به طور کلی سه نوع نایلون را در صنعت مشاهده نمود. یکی از این نایلون ها که به طور معمول به دور بعضی از کالا ها پیچیده می شود نایلون برش خورده می باشد و اکثراً دور یک کالا یا محصول قرار گرفته و آن را در برابر ضربات محافظت می‌کند. انواع دیگر نایلون پاکتی و کیسه ای است که قطعات مختلفی در آن قرار می گیرد تا کمترین آسیب به این قطعات وارد شود، زیرا این قطعات بسیار حساس می باشند و باید کاملاً توسط یک نایلون دربر گرفته شوند.

ویژگی های نایلون حبابدار:

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد نایلون حبابدار دارای حباب های مختلفی بر سطح خود می باشد. داخل این حباب ها گازهای مخصوصی پر شده است و جنس خود نایلون به گونه ای است که این حباب ها با فشار بسیار زیادی می ترکند در نتیجه می توان گفت که بسیار نقش ضربه گیری خود را به خوبی ایفا می‌ کنند. البته نایلون ها لایه ‌های مختلفی دارند و می ‌توانند از یک لایه گرفته تا چند لایه استفاده شوند که در صورت چند لایه بودند خاصیت ضربه گیری خود را به حداکثر رسانده و می توان اطمینان داشت که حتی با افتادن محصول یا کالای مورد نظر هیچ گونه صدمه ای نخواهد دید حتی اگر شکستنی باشد. اندازه حباب هایی که روی این نایلون ها قرار گرفتند بین ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر متفاوت است و هر کدام از این نایلون ها که دارای حباب کوچک و یا حباب بزرگ باشند برای کالاهای مختلفی مناسب استفاده می باشند. مثلاً نایلون های حبابدار که دارای حباب های کوچک می باشند برای کالا و محصولات کوچک بسیار مناسب است و می ‌توانند به خوبی از آن ها مواظبت کنند. برای اطلاع از فروش نایلون عریض به سایت فروشگاه دریا پلاستیک مراجعه نمایید. 

همچنین نایلون حبابدار با حباب های بزرگتر برای محصولات بزرگتر مناسب می باشند و بیشتر از این نایلون ها در محصولات برقی آشپزخانه و قطعات بزرگ خودرو می ‌توان مشاهده نمود. همانطور که گفته شد این نایلون ها در صنایع مختلفی مانند تولید ظروف، خودروسازی، لوازم برقی آشپزخانه، قطعات کامپیوتری، لوازم شکستنی و حساس، مبلمان سازی، تولید سرویس های چوب و هر چیز دیگری بسیار پر کاربرد بوده و از نایلون هایی بسیار پر مصرف در صنایع گوناگون محسوب می‌شود. حتی می توان گفت این نایلون ها در اسباب کشی های خانگی نیز به طور معمول برای آسیب ندیدن وسایل استفاده خواهد شد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 881
نمایش همه
علاقه مندی ها ()