در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با اسکی فضایی توضیح دهیم. قبل از این که به توضیحات لازم و کاربرد های این وسیله بپردازیم بهتر است که بدانیم اسکی فضایی چیست؟ در واقع نام دیگر این وسیله الپتیکال است به طور کلی جزو وسیله های ورزشی به شمار می‌رود و تا کنون توانسته است در میان ورزشکاران طرفداران بسیاری را به خود جذب نمای.د عملکرد اصلی این وسیله ورزشی به صورت هوازی می باشد اما معمولاً در کنار ورزش بدنسازی برای حذف چربی های اضافه از دور ماهیچه‌ های شکم و سایر نقاط بدن به یک ورزش هوازی نیاز داریم. که در واقع ورزش هوازی را می‌ توان مکمل ورزشی بدنسازی دانست. ورزش هوازی در راستای کاهش وزن و افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز بدن، تناسب اندام، لاغر شدن کاهش فشار خون، کاهش چربی خون، کاهش قند خون، افزایش سلامت قلب و عروق و غیره می ‌تواند به همه ی افراد کمک نماید. عملکرد اصلی این وسیله توسط پدال زدن صورت می گیرد شما می توانید روی این وسیله دسته های متحرک را مشاهده نمایید که همزمان با پدال ها با تناسب خاصی در حال حرکت هستند. در واقع این وسیله شبیه سازی پیاده روی یا عمل دویدن را انجام می دهد. خرید انواع اسکی فضایی دارای کاربرد ها و مزیت های بسیار زیادی می باشد که ما در مقاله های بعدی در رابطه با آن توضیح خواهیم داد اما چیزی که در این مقاله بسیار مهم است، ویژگی های این وسیله می باشد. از جمله ویژگی ‌های خاص این وسیله به شرح زیر می باشد.

ویژگی های اسکی فضایی:

 از نظر اندازه: این وسیله دارای اندازه ای برابر با یک تردمیل یا دوچرخه ثابت است و می ‌توان آن را در اتاق ها یا سالن پذیرایی قرار داد. طراحی آن بسیار زیبا بوده و نیازی به پنهان کردن آن از محیط خانه در زمان ورود مهمان ها نیست.

نوع انرژی:  این وسیله به هیچ انرژی خاصی نیاز ندارد لذا انرژی و فشار وارد شده توسط پای شما این وسیله را به حرکت در می آورد. این وسیله مانند تردمیل نیاز به نیروی برق نداشته و از این جهت دو مزیت را به دنبال دارد. اولین مزیت آن کارکرد فعال در زمان نبود منبع انرژی یعنی برق است به طوری که اگر برق قطع باشد باز هم افراد می توانند با این وسیله کار کنند. دومین مزیت صرفه به جویی در هزینه است. لذا در صورتی که این وسیله به هیچ منبع نیاز نداشته باشد شما مجبور به پرداخت قبوض برق نیز نخواهد شد. از آن جایی که کاربرد ها و ویژگی های این وسیله بسیار زیاد می باشد لذا لازم است که شما را با تمام آن ها آشنا گردانیم.

معرفی اجزای اسکی فضایی:

 مهم‌ ترین ویژگی‌ های این وسیله اجزای آن می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • یکی اجزای انواع اسکی فضایی خانگی و باشگاهی درایو نام دارد که نام دیگر این قطعه موتور یا چرخ لنگر است. طول عمر این وسیله بسیار زیاد می باشد به طوری که از اولین بار که این وسیله وارد بازار های ایران شد ۱۵ سال می گذرد. وجود درایو در قسمت عقبی اسکی فضایی باعث می شود که حرکت راحت و روان ‌تر ایجاد شود و به پا های ورزشکار این اجازه را می‌دهد که فعالیت بیش تری داشته باشد. البته یکی از مهم ترین مزیت های وجود درایو، کاهش فشار از روی زانو های ورزشکار است. در صورتی که حرکت این دستگاه نرم و راحت نباشد فرد مجبور است که فشار زیادی را به مفاصل خود وارد نماید اما وجود درایو باعث می شود که این فشار وارد نشود و از فرسوده شدن یا نرمی استخوان جلوگیری گردد. در قسمت جلوی این وسیله نیز می توان یک درایو را دید. البته معمولاً هر اسکی ‌فضایی دارای یک درایو است که یا در قسمت جلویی یا در قسمت عقب آن قرار دارد. معمولا اسکی های فضایی که دارای درایو در قسمت جلو می باشند مناسب برای محیط خانه هستند. یکی از مشکل های بزرگ این نوع اسکی های فضایی مسیر های غلطکی است که توسط چرخه به پدال متصل می گردند. این نوع ساختار می تواند در زمان تعمیر اسکی فضایی مشکلی ایجاد نماید و باید کاربر به طور روزانه آن را تمیز کند.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()