معمولا اندازه ی تردمیل خانگی کوچک بوده و معمولاً مناسب برای فضای کوچک خانه ای شما می باشد. تردمیل های باشگاهی علاوه بر داشتن حجم زیاد می توانند پاسخگوی مدت زمان طولانی عملکرد باشند. این در حالی است که تردمیل های خانگی تا مدت محدودی می توانند در طول روز کار نمایند. از طرف دیگر می توان یکی از تفاوت های این دو نوع تردمیل را نوع ورزش افراد معرفی نمود. با تردمیل های باشگاهی می توان ورزش های حرفه ای را انجام داد.

 قیمت این دو تردمیل نیز از تفاوت آن ها می باشد که قیمت تردمیل باشگاهی بسیار گران تر است.

قدرت موتور از مهم ترین تفاوت های تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی:

 موتور های تردمیل برای به حرکت در آوردن کمربند می باشند. این که از چه نوع موتوری با چه قدرتی در تردمیل ها استفاده شود می‌تواند تردمیل را در دسته های خاصی قرار دهد. معمولاً قدرت موتور تردمیل باشگاهی بسیار بیش تر از تردمیل های خانگی است. به طور معمول ما می توانیم در موتور تردمیل خانگی قدرت های زیرا مشاهده نماییم.

 قدرتی معادل یک اسب بخار که مناسب برای تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم می باشد.

قدرتی معادل یک و نیم اسب بخار که مناسب برای تا وزن ۱۱۰ کیلوگرم می ‌باشد.

 قدرتی معادل دو اسب بخار که مناسب برای تا وزن ۱۳۰ کیلو گرم می باشد.

 قدرتی معادل دو و نیم اسب بخار که مناسب برای تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم می باشد.

 باید بدانید که همه موتور تردمیل ها  dc هستند و با برق شهری کار می ‌کنند. البته می توانید برای رفع مشکل های پیشرو در استفاده از تردمیل از نوع وزن متغیر آن استفاده نمایید اما این تردمیل ها عمر طولانی نخواهند داشت و به زودی موتور آن ها ضعیف شده و می سوزد. یکی از دیگر عواملی که باعث تفاوت تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی می شود، تسمه یا همان پیست تردمیل است. هنگام خرید تردمیل باید بدانیم که ویژگی های ما چیست و با توجه به آن ویژگی ها تردمیل مورد نظر را خریداری نماییم. برای مثال ویژگی های ما می‌تواند اندازه قد و وزن ما باشد. میزان کارکرد ما در طول روز و داشتن فضای کافی نیز از این ویژگی ها می باشد. کوچک ترین تسمعه ای که در تردمیل ها می توانید بیابید دارای اندازه ی ۳۸ سانتی متر است. مسلماً این تسمه برای افراد چاق و قد بلند مناسب نمی باشد. باید بدانید که بین موتور تردمیل و ابعاد تسمه نیز دارای رابطه مستقیم و هماهنگی است.

تردمیل باشگاهی و ارجحیت آن به تردمیل خانگی:

 تردمیل های باشگاهی به خاطر انعطاف پذیری بالا دارای قیمت بیش تری نسبت به تردمیل خانگی می باشند. به طوری که فرد های مختلف با قد و وزن های متفاوت می توانند به راحتی روی این تردمیل ها کار کنند. تردمیل های خانگی بسیار کوچک هستند و می توانند برای افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند مناسب باشند. نوعی از تردمیل های خانگی وجود دارد که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و تردمیل تاشو نام دارند.

 از دیگر تفاوت های تردمیل های خانگی و تردمیل باشگاهی شیب این تردمیل ها است. در واقع تردمیل های خانگی نمی ‌توانند شیب ‌های متغیر را ایجاد نمایند اما تردمیل های باشگاهی این قابلیت را دارند و به دو صورت دستی و برقی قابل تنظیم می باشند. حال می خواهیم بدانیم که ایجاد شیب برای ورزشکاران دارای چه اهمیتی است.

 یکی از اهمیت های ایجاد شیب در حین استفاده از تردمیل فضا سازی و ایجاد شبیه سازی فضا های کوه و تپه یا سر بالایی می باشد.

 از دیگر تفاوت های تردمیل باشگاهی با تردمیل های خانگی تحمل وزن است و معمولا تردمیل های خانگی دارای تحمل وزن کم تری نسبت به تردمیل های باشگاهی می‌باشند. به ‌طور استثنا می توانیم در بازار تردمیل های خانگی با تحمل وزن بالا را پیدا نمایم که ممکن است قیمت بیش تری نسبت به سایر تردمیل های خانگی داشته باشند.

 باید بدانید که امکانات و تکنولوژی های تردمیل های باشگاهی بسیار بیش تر از تردمیل های خانگی است زیرا ورزشکاران حرفه‌ای با تردمیل های باشگاهی سر و کار دارند.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()