نیاز های افراد به تردمیل باشگاهی به شرح زیر می باشد:

قیمت تردمیل باشگاهی: اگر با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید بهترین نوع تردمیل را خریداری نمایید، می توانید در خرید تردمیل های باشگاهی موفق باشید. باید بدانید که قیمت تردمیل های باشگاهی زیاد است و به دنبال خرید نوع ارزان آن نباشید چرا که ممکن است دچار پشیمانی بعد از خرید شوید.  قیمت تردمیل های باشگاهی در اندازه، کیفیت، کارایی، امکانات و بسیاری از موارد می تواند تاثیر گذار باشد. بنابراین سعی کنید که از یک تردمیل خوب با قیمت بالا استفاده نمایید. البته این را نیز بدانید که هر چقدر هم که قیمت تردمیل ها گران باشد در طول زمان مقرون به صرفه می گردد زیرا هزینه ی پرداخت شده در باشگاه ها توسط افراد می تواند پاسخگو باشد.

فضای تردمیل: چهارمین نیاز شما فضای مورد نظر برای اشغال توسط تردمیل است. شما تردمیل های باشگاهی خود را باید با توجه به محیط باشگاه خود خریداری نمایید لذا ممکن است تردمیل باشگاهی دارای اندازه ی خیلی بزرگی باشد. در صورتی که شما فضای کافی برای قرار دادن آن تردمیل نداشته باشید و آن را در قسمت مناسب نتوانید قرار دهید باید نوع کوچک تر را خریداری نمایید. به شما توصیه می گردد که یک تردمیل با اندازه ی متناسب خود را خریداری نمایید.

نکته دیگر که به طور مستقیم با نیاز شما رابطه دارد انتظارات شما از تردمیل می باشد این که شما بخواهید چه نوع ورزشی را با تردمیل باشگاهی انجام دهید می تواند در انتخاب یک تردمیل مناسب بسیار تاثیرگذار باشد. هر تردمیل دارای آپشن ها و امکانات خاص خود است برخی از تردمیل ها حتی دارای سنسور یا حسگر برای اندازه گیری ضربان قلب شما نیز هستند. این سنسور ها روی کمربند تردمیل قرار دارند و می ‌توانند با توجه به تعداد ضربان قلب شما در دقیقه میزان کالری سوزانده شده توسط شما را مشخص کند نمایند. از این رو افرادی که به دنبال کاهش وزن سریع هستند می توانند یک تردمیل با داشتن این ویژگی را خریداری نمایند.

ملاک های مهم برای خرید تردمیل باشگاهی:

همان طور که قبلاً نیز گفته شد تنها نیاز های شما برای خرید مناسب تردمیل ملاک نیست لذا شما باید با ویژگی های همه ی تردمیل ها آشنا گردید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه ویژگی ها و اجزای انواع تردمیل را برای شما بیان نماییم تا شما بتوانید بیش تر با این وسیله کاربردی آشنا گردید. این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

 از مهمترین ویژگی ها و مشخصات یک تردمیل باشگاهی می ‌توان به اندازه ی آن اشاره نمود. ابعاد تردمیل کاملاً وابسته به ابعاد تسمه آن می باشد ما در بازار معمولاً تردمیل هایی با اندازه یی تسمه ی ۳۸ سانتی متر را می توانیم، مشاهده نماییم. البته ۳۸ سانتی متر پهنای تردمیل است. طول تسمه میتواند حدوداً ۱۲۰ سانتی متر باشد البته این اندازه در همه تردمیل ها کاملاً ثابت نیست بلکه شما می توانید عرض تردمیل در بازه ۳۸ تا ۵۰ سانتی متر و طول تردمیل در بازه ۱۲۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر را در بازار مشاهده نمایید. با توجه به نیاز خود این اندازه ها را باید انتخاب نمایید.

دومین موضوعی که جزء مشخصات یک تردمیل می باشد و وزن آن است. معمولاً تردمیل باشگاهی وزن زیادی دارد. این امر می‌ تواند به خاطر داشتن امکانات زیاد این تردمیل باشد. انواع از تردمیل های باشگاهی در بازه ی وزنی ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر قرار دارند. هر چه اندازه و وزن تردمیل بزرگ تر و بیش تر باشد مسلماً قیمت آن افزایش می ‌یابد زیرا متریال بیش تری برای تولید آن مصرف شده است.

 یکی از مهم ترین مشخصات یک تردمیل نمایشگر آن می باشد. صفحه ی نمایشگر مسافت طی شده، سرعت، تسمه، زمان صرف شده، تعداد ضربان قلب و حتی برنامه از پیش تعیین شده را نیز نمایش می دهد. تردمیل های باشگاهی دارای نمایشگر هایی با اندازه ی بزرگ و کیفیت بالا هستند. این اندازه و کیفیت در تردمیل های مختلف متفاوت است لذا در صورتی که اندازه ی نمایشگر تردمیل بزرگ تر بوده و کیفیت بهتری داشته باشد، قیمت تردمیل ها افزایش می یابد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()