در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با دستگاه اسکی فضایی خانگی برای شما توضیح دهیم. فضایی یکی از وسیله های ورزشی مهم و کاربردی می باشد که می توان با آن عملکرد های هوازی را در راستای چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام انجام داد. البته تنها سوزاندن چربی و رسیدن به تناسب اندام از کاربرد های این وسیله نیست بلکه استفاده از آن می ‌تواند به افراد در افزایش سلامت قلب و عروق و هم چنین دستگاه تنفسی کمک نماید. همه ی افراد همواره در طی زندگی خود به دنبال راهی برای کاهش وزن و لاغر شدن هستند. از این رو ما به آن ها پدال زدن روی این وسیله ها را توسعه می کنیم زیرا استفاده از دستگاه اسکی فضایی خانگی باعث می شود که میزان زیادی کالری سوزانده و تمام اعضای بدن از بالا تا پایین تحت فشار قرار بگیرد. شما این فشار را در هنگام استفاده از آن زیاد حس نمی کنید اما تک تک سلول های بدن شما در حین پدال زدن درگیر خواهد شد. وقتی که شما مدت زیادی با دستگاه اسکی فضایی خانگی کار کنید و میزان چربی های خود را حداقل برسانید علاوه بر لاغر شدن ماهیچه های بدن شما نیز تقویت خواهد شد. از جمله ماهیچه هایی که بسیار تحت تاثیر این دستگاه قرار می‌ گیرند عضله چهار سر ران، عضله همسترینگ و عضله سرینی می باشد. مچ پا که اصلی ‌ترین قسمت پای هر فردی است نیز با استفاده از این دستگاه فرم گرفته و بسیار نیرومند می شود. از این رو شما بعد از استفاده طولانی مدت از این دستگاه می توانید به خوبی و با سرعت زیاد بدوید.

مزیت های اسکی فضایی خانگی:

 افزایش آمادگی جسمانی و مقاومت عضلات از جمله مهم ترین مزیت های استفاده از دستگاه اسکی فضایی خانگی است. کاربرد این دستگاه بسیار راحت بوده و در هنگام فعالیت با این دستگاه شما احساس ناراحتی نمی کنید اما این دستگاه در بدن شما تنش های زیادی را ایجاد می نماید. برخی از انواع پیشرفته ی این دستگاه دارای برنامه از پیش تعیین شده است که شما می توانید با توجه به آن فعالیت خود را تنظیم نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از این وسیله باید به صورت مداوم و هر روز یا یک روز در میان باشد لذا شما در صورت استفاده ی نا منظم از این دستگاه نمی ‌توانید نتیجه ی مطلوب را اخذ نمایید. این دستگاه تنها به روی یک قسمت از بدن تاثیر ندارد بلکه تمام اعضای بالا تنه و اعضای پایین تنه را تحت تاثیر خود قرار داده و آن ها را به تعادل می رساند و قوی می کند. تنظیمات این وسیله می‌ تواند به صورت دستی باشد به طور کلی ما دو نوع اسکی ‌فضایی داریم که به نام ‌های دستگاه اسکی فضایی های خانگی و دستگاه اسکی فضایی باشگاهی معروف هستند. حال می خواهیم بدانیم که دستگاه اسکی فضایی چه ویژگی هایی دارد؟

 ویژگی های دستگاه اسکی فضایی:

در این مقاله چند ویژگی از این وسیله را برای شما معرفی نماییم. این رو می‌ توان گفت که این ویژگی ‌ها در واقع تفاوت این وسیله با اسکی فضایی باشگاهی نیز می باشد. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

 قیمت اسکی فضایی خانگی: اگر چه با توجه به برند و با توجه به کیفیت این وسیله می‌ تواند دارای قیمت های مختلف و متفاوت باشد اما به طور کلی قیمت آن از اسکی فضایی باشگاهی بسیار کم تر است و در صورتی که شما به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری نمایید می توانید این قیمت را نیز کم تر هم بکنید زیرا معمولاً قیمت آنلاین آن کم تر از قیمت های موجود در بازار می باشد.

اندازه ی اسکی فضایی: اندازه از دیگر ویژگی‌ های دستگاه اسکی فضایی است. توجه داشته باشید اندازه ی خانگی معمولا کوچک تر از نوع باشگاهی است. این امر می تواند به خاطر کمبود فضا در خانه ها باشد. البته به خاطر این که در اسکی فضایی خانگی متریال کم تری به کار رفته است، قیمت آن نیز کاهش می یابد.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()