تولیدات پلیمری در زمینه بسته بندی محصولات مختلف از قبیل نایلون حبابدار، شیرینگ و فیلم استرچ دارای کاربرد های منحصر به فردی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از فیلم استرچ در سالهای اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و از آن برای بسته بندی تمامی کالاهای تولیدی می توان استفاده کرد. از مهمترین ویژگی هایی که این محصول پلیمری دارای می توان به عایق بودن و قدرت کشسانی بسیار بالای آن اشاره کرد، که به خوبی  دور تا دور محصولات را در بر بگیرد، و از آن ها در برابر خراش و ضربه محافظت نماید. ضخامت انواع فیلم استرچ در ابعاد در ابعاد 10 تا 50 میکرون با عرض های 10 الی 150 سانتی متر  در وزن ها و ضخامت های مختلف و متنوع به بازارهای داخلی عرضه می شوند، و متقاضیان می توانند متناسب با بوجه و نیاز خود، مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند، ناگفته نماند که قیمت فیلم استرچ هم  به صورت موازی با افزایش سایز و ضخامت این نایلون های پلاستیکی شفاف افزایش پیدا می کند. برای خرید فیلم استرچ ارزان به سایت مراجعه کنید. 

برای بسته بندی مواد غذایی مانند پالت های نوشیدنی و غذایی استفاده از فیلم استرچ باکیفیت و شفاف یک گزینه مناسب و استاندارد می باشد، که علاوه بر بالا بردن سرعت و کیفیت بسته بندی، بهداشت و ماندگاری محصولات را نیز افزایش می دهد. این محصولات در انواع مختلف تولید می شود که تنها تفاوت آن ها در لایه ها و ضخامت های بکار رفته در آن ها می باشد، انواع فیلم استرچ ارزان را می توان در لایه های 1 تا 5 تایی متناسب با نیاز خود خریداری کرد. با توجه به مزایای ذکر شده این محصول پلی اتیلنی با کیفیت و بهداشتی روز به روز به تعداد متقاضیان خرید فیلم استرچ با قیمت مناسب و در سایزهای دلخواه افزوده می شود، که این امر بیانگر کیفیت بالای بسته بندی و رضایت مشتریان می باشد.

از مهمترین کاربردهای نایلون استرچ می توان به صنایع غذایی، دارویی، خودرو سازی، لوازم خانگی و قطعه سازی اشاره کرد، استفاده از این محصولات به دو طریق دستی و ماشینی امکان پذیر می باشد، برای مثال در کارخانه های تولیدی بسیار بزرگ با استفاده از دستگاه های فیلک استرچ به سرعت می توان دور تا دور محصولات را با استفاده از این نایلون های ضخیم و با دوام پوشاند. استفاده از فیلم استرچ  در سالهای اخیر به دلیل نصب بسیار ساده، قیمت مناسب و دسترسی ساده در بین صنعتگران و تولید کنندگان محصولات مختلف بسیار متداول شده است، و این امر  سبیب شده، بسیاری از شرکت های تولید و فروش فیلم استرچ امکان فروش آنلاین محصولات خود را برای متقاضیان خود فراهم کنند، تا تمامی افراد بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، سفارش خود را ثبت نمایند و تحویل بگیرند. از مهمترین مزایای استفاده از فیلم استرچ در صنایع مختلف می توان به مقاومت این محصول پلیمری در برابر تابش نور خورشید، اشعه UV، عدم نفوذ گرد و غبار، رطوبت و غیره اشاره کرد مهمترین مواردی که باید در هنگام  خرید فیلم استرچ مورد بررسی قرار داد، شامل چسب بدنه، طول و عرض این محصول، قطر و ضخامت آن می شود، این محصولات را می توان در اندازه های استاندارد 2، 5 و10 کیلوگرم متناسب با نیاز خود و ابعاد کالای مورد نظر خود خریداری کرد. برای خرید مستقیم نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید. 

شرکت معتبر ناب پلاستیک از باسابقه ترین شرکت های فروش فیلم استرچ ارزان و باکیفیت در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد، که محصولات خود را به روش های مستقیم و آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می دهد. برای خرید فیلم استرچ شفاف و با قدرت چسبندگی عالی می توان به سایت این مرکز مراجعه کرده و  محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین سفارش داد. ارسال فوری و مطمئن محصولات، تضمین کیفیت و اصالت کالا از مهمترین مزایای خرید از ناب پلاستیک می باشد.

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 849
نمایش همه
علاقه مندی ها ()