نایلون حبابدار همان طور که از نام آن هم پیداست، یک پوشش ضخیم پلاستیکی با تعداد بسیلر ززیادی حباب های هوا می باشد، که اغلب به منظور محافظت از کالاهای شکستنی و حساس مورد استفاده قرار می گیرد، هوایی که در بین این پوشش های نایلونی قرار گرفته است، مانند یک ضربه گیر قوی از اجسام و کالاهای مختلف در برابر ضربات احتمالی در حین جابجایی و حمل و نقل محافظت می کند. مقاومت و قیمت نایلون حبابدار به تعداد لایه های قرار گرفته در آن بستگی دارد، این نایلون های محافظ پلیمری را می توان در اندازه های 2،3 و 5 لایه خریداری کرد، که به تناسب افزایش لایه های آن قیمت نایلبون حبابدار و مقاومت آن نیز در برابر ضربات احتمالی افزایش میابد. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین کیفیت و خرید نایلون حبابدار ، اندازه و سایز حبابهای آن می باشد، اندازه حباب ها و تراکم آن ها در این پوشش های محافظ پلاستیکی بین 5 ،10 ،15 ،20 ،25 ، 30 میلیمتر و این نایلون ها را می توان در اشکال برش خورده، پاکت، کیسه و کاور سفارش داد و تهیه نمود. نایلون حبابدار یا بابل رپ از نظر کارایی و شکل ظاهری با دیگر نایلون های موجود در بازار تفاوتهایی دارد، و کارایی آن منحصرا به صنعت بسته بندی محصولات باز می گیرد، تا از وسایل حساس و شکستنی محافظت کند. از مهمترین موارد استفاده از انواع نایلون حبابدار با کیفیت می توان به بسته بندی تجهیزات الکترونیک، لوازم خانگی، شیشه و کریستال، لوستر، وسایل آشپزخانه و غیره اشاره کرد، تا از کالاها و بدنه آن ها در برابر خراش، رطوبت و ضربه محافظت کنند. صنایع تولیدی مبلمان و کالاهای دکوراتیو از مشتریان بالقوه انواع نایلون حبابدار چند لایه هستند، زیرا برای بسته بندی و ارسال محصولات خود به سراسر کشور باید بالاترین ضریب ایمنی را در نظر بگیرند، به همین دلیل است که فروش نایلون حبابدار همچنان رونق بسیار خوبی دارد و طرفداران خود را از دست نداده است.

محصولات پلیمری که بر پایه ترکیبات پلی اتیلن تولید می شوند، از نظر کیفیت و دوام  بالا به اثبات رسیده اند، و نایلون حبابدار نیز از این قاعده مسثتنی نمی باشد، این نایلون ها را بر حسب طراحی و روش تولید در دسته های نایلون حبابدار معمولی، نایلون حبابدار سه بعدی، نایلون حبابدار با حباب های ریز و درشت قرار داد، که کیفیت و دوام هر کدام از آن ها متفاوت است، و قیمت نایلون حبابدار نیز مانند هر محصول تولیدی دیگری به تناسب بالا رفتن استحکام و کیفیت، افزایش میابد. امکان خرید نایلون حبابدار به صورت سفارشی در سایزهای دلخواه و همین طور تنظین تراکم و ابعاد حباب های آن ها نیز برای مشتریان میسر شده است، برای اطمینان از کیفیت و مقاومت این محصولات بهتر است، به سراغ مراکز معتبر و باسابقه تولید کننده این محصولات رفت، تا از خرید خود مطمئن شد. با توجه به اینکه صنعت بسته بندی در گذر زمان با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است، اما همچنان برخی از تولیدکنندگان، تمایل دارند، تا محصولات خود را با استفاده از نایلون حبابدار بسته بندی نمایند، زیرا استفاده و بسته بندی محصولات مختلف با استفاده از این نایلون ها بسیار ساده و کم هزینه می باشد و دارای ضریب امنیتی بسیار خوبی است، که سالهاست مشتریان و تولید کنندگان را توانسته راضی نگه دارد، و اطمینان آنان را جلب نماید. برای خرید کیسه فریزر باکیفیت به سایت مراجعه کنید. 

شرکت معتبر ناب پلاستیک از مجرب ترین و باسابقه ترین مراکز تولید و فروش نایلون حبابدار ارزان با بالاترین درجه کیفی می باشد، که سالهاست در این صنعت فعالیت می کند، و توانسته با ارسال سریع و مطمئن، قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. متقاضیان خرید انواع نایلون حبابدار باکیفیت می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه بزرگ تولیدی سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند و در بازه زمانی تعیین شده آن ها را تحویل بگیرند.

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 916
نمایش همه
علاقه مندی ها ()