تعمیر تردمیل برای دستگاه های تردمیل خانگی و باشگاهی انجام می شود. دستگاه تردمیل، از جمله دستگاه های ورزشی از دستۀ هوازی می باشد که شبیه ساز پیاده روی دو می باشد که به صورت ثابت طراحی شده است. با پیشرفت فناوری، تکنولوژی ساخت دستگاه های تردمیل نیز پیشرفت کرده است. لذا قطعات الکترونیکی متعددی در داخل دستگاه تعبیه شده است که امکان استفاده از دستگاه را ساده تر نموده است. با توجه به استفاده مداوم از این دستگاه، امکان فرسودگی و آسیب دیدگی برای قطعات الکتریکی، تسمه اصلی، موتور تردمیل، غلطک و غیره اتفاق بیفتد و موجب از کار افتادگی تردمیل شود. بنابراین نیاز است که از تجربیات تکنسین مجرب مراکز تخصصی تعمیر تردمیل استفاده نمائید.

تردمیل از جمله تجهیزات ورزشی است که به مراتب توسط ورزشکاران به تناوب استفاده می شود و به عنوان دستگاه ورزشی پایه ای محسوب می شود. این دستگاه از نظر مشخصات فنی دارای یک سری ویژگی های پایه ای می باشد. این دستگاه در تمام سالن های ورزشی بدنسازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده این دستگاه در طول روز بسیار است و ورزشکاران متعددی از این دستگاه استفاده می کنند. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد فشار بیش از اندازه به قسمت های تسمه، موتور اصلی، موتور شبیب، دکمه های صفحه نمایشگر بالای دستگاه و غیره وارد کنند که در نتیجۀ آن موجب استهلاک دستگاه افزایش پیدا می کند و موجب آسیب دیدگی قطعات الکترونیکی و غیر الکتریکی تردمیل شود. بنابراین برای آنکه بتوان مجدداً از دستگاه استفاده نمود، نیاز است که توسط سرویس کاران حرفه ای، تعمیر دستگاه تردمیل باشگاهی صورت گیرد. برای اطلاع از خدمات تعمیر تردمیل به سایت مراجعه کنید. 

تعدد مدل های دستگاه تردمیل در سطح تهران بسیار است. به همین دلیل تکنسین تعمیرکار تردمیل باید آگاهی کافی نسبت به فناوری این دستگاه ثابت ورزشی داشته باشند تا بتوانند به طور کامل آن را رفع عیب سازند. صفحه نمایشگر دیجیتالی یا کنسول تردمیل، کلید امنیت تردمیل، برد اینورتر، موتور تردمیل، سرور دارایو، موتور شیب یا جک شیب تردمیل، تسمه موتور تردمیل، تسمه اصلی تردمیل، تخته تردمیل، شاسی تردمیل و غلطک تردمیل از جمله قطعات اصلی انواع دستگاه تردمیل می باشند. هر کدام از این قسمت ها در کیفیت و بازدهی قدرت تردمیل حائز اهمیت می باشند. در نتیجه مشاهده هر گونه اختلال در روند حرکات دستگاه، نیاز است که از خدمات مرکز تعمیر دستگاه تردمیل استفاده کنید و پیش از اینکه مشکل دستگاه جدی شود، قطعات آسیب دیده باید تعویض و یا تعمیر شوند تا خسارت بیش از اندازه به دستگاه وارد نشود.

جک شیب تردمیل و تسمه اصلی دو قطعۀ اصلی دستگاه های تردمیل است که برای استفاده از این دستگاه، بدون نقص بودن آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای اینکه محل پیاده روی را به حالت تپه ای شبیه سازی شود، از قطعۀ جک شیب استفاده می شود تا برای بالا بردن سطح تسمه تردمیل به کار گرفته شود و دارای موتور ac است تا با اتصال پیچ به زیر تردمیل متصل می شود. بدین وسیله سطح تسمه تردمیل به صورت شیب دار خواهد بود و ممکن است بر اثر استفاده نابجا و فشار بیش از اندازه، اختلالی در عملکرد دستگاه بوجود آید و موجب توقف تردمیل شود. بنابراین می توانید از خدمات کلینیک تخصصی تعمیر دستگاه های تردمیل استفاده نمائید. برای انجام سرویس و تعمیر تردمیل به سایت مراجعه کنید. 

خوشبختانه مرکز تعمیرات تردمیل به دلیل داشتن نیروی متخصص و فنی قادر به تعمیرات انواع تردمیل خانگی و باشگاهی می باشند. همچنین با ارائه خدمات سرویس دوره ای برای تردمیل به شما کمک می کنند تا از هزینه هایی که به قطعات اصلی وارد شود، جلوگیری کنید.

تعمیر تردمیل و تجهیزات ورزشی زمانی اسپرت از جمله مراکز معتبر تعمیر دستگاه های ورزش هوازی همچون تعمیر انواع دستگاه تردمیل را با قیمت ارزان انجام می دهد. 

تلفن ویژه

66789281 9821+

موبایل

09197073965

ساعت کاری

21:00 - 08:30 حتی روزهای تعطیل

شهرهای: تهران : ( شمال غرب شرق جنوب ) ، اسلام شهر ، ورامین ، رباط کریم ، شهرقدس ، ملارد ، ورامین ، شهریار ،شهرری ، پاکدشت ، اندیشه ،  بومهن ، دماوند ، پردیس ،  رودهن ،   لواسان ، کهریزک ،  ، پرند ، اندیشه ، کرج ،  ، هشتگرد ،  ، ماهدشت ، اشتهارد ، گرمدره ، کوهسار ، ، فردیس

تعمیرات تردمیل در  تهران: 02166789281 
تعمیرات تردمیل در کرج: 09337666385

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 909
نمایش همه
علاقه مندی ها ()