کپسول های آتشنشانی یکی از بهترین تجهیزات برای خاموش کردن آتش محسوب میشوند و میتوانند حریق ایجاد شده را با قدرت هر چه تمام و در کوتاه ترین زمان ممکن خاموش کنند. در شارژ کپسول آتشنشانی باید به این موضوع یعنی استفاده از مواد مرغوب برای شارژ توجه زیادی شود زیرا تنها مواد مرغوب هستند که میتوانند آتش را آنجور که باید و شاید  خاموش کنند. به دلیل اینکه نمیتوان تشخیص داد که مواد مورد استفاده برای شارژ کپسول آتشنشانی مرغوب هستند یا  خیر باید مراکزی را برای شارژ انتخاب نمایید که جزو مراکز معتبر هستند و امکان شارژ با مواد مرغوب و با کیفیت را فراهم آورده اند . در بسیاری از موارد و در هنگام اطفا حریق مشاهده شده که مواد چندان در خاموش کردن آتش پر قدرت عمل نکرده اند که این نشان دهنده نا مرغوب بودن مواد پر شده درون کپسول میباشد . برای اطلاع از خدمات شارژ کپسول آتشنشانی به سایت مراجعه کنید . 

شارژ کپسول آتشنشانی با تجهیزات مناسب و استاندارد

مراکزی که در زمینه شارژ کپسول آتشنشانی فعالیت میکنند باید  تنها تجهیزات و ابزارهایی را بدین منظور مورد استفاده قرار دهند که استاندارد های لازم را در داشته باشند و کاملا مناسب و ایده آل برای این کار باشند. تجهیزات زیادی برای شارژ کپسول آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرند که تجهیزات استاندارد را تنها مراکز مجاز و معتبر در اختیار دارند. از مهمترین ویژگی هایی که با استفاده از تجهیزات استاندارد برای شارژ کپسول ایجاد میشود اصولی شارژ شدن و پر شدن کپسول میباشد. زمانی که کپسول بصورت اصولی شارژ شود در نتیجه عملکرد بهتری را نیز از خود نشان  خواهد داد. همچنین شارژ به روش اصلولی باعث هر چه بهتر شارژ و پر شدن کپسول میشود. اجزای مختلف کپسول نیز در صورت شارژ اصولی آسیب نخواهد دید و نیازی به تعمیر پیدا نخواهید کرد .

تمامی پرسنلی که شارژ کپسول آتشنشانی را انجام میدهند باید صلاحیت لازم را داشته باشدند

اگر مرکزی که شارژ کپسول آتشنشانی خود را به آن واگذار میکنید از مراکز مجاز باشد در نتیجه پرسنل فعال در مجموعه نیز صلاحیت لازم برای شارژ را خواهند داشت. این موضوع که شارژ کپسول آتشنشانی را افرادی انجام میدهند که صلاحیت این کار را دارند بسیار مهم است و تا جای ممکن سعی کنید تا مراکزی را انتخاب کنید که پرسنل فعال در آن صلاحیت کافی و لازم را داشته باشند. افرادی که کار شارژ کپسول آتش نشانی را انجام میدهند در صورتیکه صلاحیت کافی را داشته باشند میتوانند شارژ را برای کپسول به  گونه ای انجام دهند که در هنگام استفاده از کپسول هیچگونه مشکلی نداشته باشید. همچنین شارژ کپسول آتشنشانی توسط افرادی که صلاحیت این کار را دارند امکان خراب شدن کپسول را تا حد زیادی کاهش میدهد و کمتر نیاز به تعمیر و سرویس کپسول پیدا خواهید کرد. برای سفارش شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به سایت مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه کنید.

شارژ کپسول آتشنشانی باید بصورت دوره ای انجام شود

کپسول های آتشنشانی شاید بعد از شارژ تا مدت های زیادی مورد استفاده قرار نگیرند و بلا استفاده باقی بمانند که این موضوع باعث شده تا برخی تصور کنند که در صورت عدم استفاده از کپسول دیگر نیازی به شارژ آن نیز وجود نخواهد داشت که این تصور کاملا غلط و اشتباه است. باید توجه داشته باشید که شارژ کپسول آتشنشانی‌ باید بصورت دوره ای انجام شود و نباید صبر کنید تا شارژ و مواد درون کپسول تمام شود و سپس نسبت به شارژ آن اقدام کنید. معمولا شارژ کپسول آتشنشانی حد اکثر باید بعد از یک سال انجام شود و در صورت طولانی شدن زمان شارژ مواد درون آن کیفیت و کارایی خود را از دست خواهند داد و نباید انتظار داشت که عملکردی مناسب را از خود نشان دهند.

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()