کپسول های آتش نشانی وسیله هایی برای اطفاء حریق می باشند که بسیار لازم و ضروری در هر مکانی می باشند. ین کپسول ها را باید هر مکانی داشته باشد تا در زمان های لازم از آن استفاده گردد. به دلیل این که حریق خبر نمی کند و شما ناگهان با آن روبرو می شوید باید همواره شارژ کپسول را انجام دهید. آتش سوزی باعث بروز حوادث بسیاری شده و مشکلات فراوانی را به بار می آورد که باعث به وجود آمدن صدمات جانی و مالی جبران ناپذیری می شود پس کمترین کار داشتن یک کپسول آتش نشانی می باشد تا بتوانیم در زمان های آتش سوزی جان و مالمان را در امان نگه داریم. مراکز ارائه دهنده ی کپسول های آتش نشانی این کپسول ها را به شما ارائه می دهند و در زمان های ممکن شارژ کپسول را انجام می دهند.

آتش سوزی ها در هر مکانی ممکن است اتفاق بیفتد و انواع موادچوبی و پارچه و.... آتش بگیرد که برای خاموش کردن آن از انواع خاموش کننده ها استفاده می شود. این خاموش کننده ها را میتوانیم ب مواد مورد نظر خریداری کنیم. برای اطلاع از هزینه شارژ کپسول به سایت مراجعه نمایید. 

کپسول های آتشنشانی امروزه در بیشتر سازه های مسکونی و غیر مسکونی و در نقاط مختلف قرار داده میشوند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کرده و حریق را مهار نمود. کپسول ها در انواع مختلفی تولید و بفروش میرسند که البته مواد به کار رفته در درون آنها نیز با یکدیگر متفاوت است و پس از خالی شدن کپسول باید با مواد مخصوص خود شارژ شوند.

برای شارژ کپسول توجه داشته باشید که زمان شارژ از یک سال نباید تجاوز کند و  هر یک سال یکبار انجام شود زیرا بعد از گذشت این زمان مواد به کار رفته درون کپسول کارایی خود را از دست خواهند داد و نمیتوانند در خاموش کردن حریق ایجاد شده مناسب عمل کرده و آتش را مهار کنند.

انواع آتش سوزی

آتش سوزی دارای انواع مختلفی می باشد که در دسته بندی a,b,c,d,e قرار می گیرد.

در دسته ی a موادی که آتش می گیرند به طور کامل می سوزند و چیزی از آن ها باقی نمی ماند. پارچه ، چوب، پلاستیک و... از این دسته بوده و اشتعال پذیری بالایی دارند. خاموش کننده های مخصوص این مواد دارای علامت a بر روی کپسول می باشند. مواد مناسب برای این مواد ختک کننده ها می باشند که معمولا دارای آب می باشند.

دسته b شامل موادی است که به صورت مایع یا جامد بوده و  قابلیت سوختن دارند که مواد نفتی و انواع روغن ها در این دسته جای می گیرند. برای این مواد از روش خفه کردن استفاده می شود.

دسته c برای آتش سوزی لوازمی که الکتریسیته تولید می کنند می باشد

دسته d نیز برای آتش سوزی فلزات است که برخی در آتش سوزی ها واکنش نشان می دهند و باید فورا آتش خاموش شود. برای شارژ کپسول در مرکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به سایت مراجعه کنید. 

در زمان آتش سوزی بسیار مهم است که کپسول آتش نشانی در دسترس باشد و مداوم شارژ کپسول انجام گیرد تا بتوانیم از آن به سرعت استفاده نماییم. استفاده از کپسول را باید تمامی ما آموزش ببینیم و به کودکان خود نیز آموزش دهیم تا در مواقع اضطراری بتوانند جان خود را نجات دهند. برای این که بتوانید آتش را خاموش کند باید به سرعت وارد عمل شوید و از فاصله ی دور با آتش از کپسول استفاده نمایید ، دقت کنید که هرکز نباید به آتش نزدیک شوید زیرا جان شما ممکن است به خطر بیفتد.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز معتبر در زمینه ی شارژ کپسول های اتش نشانی می باشد که خدمات دهی عالی را به مشتریان خود ارائه می کند.

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()