لیبل تکه کاغذی چسب دار است، که تمامی شناسنامه محصولات تولیدی به همراه طرح های گرافیکی و لوگوی محصول بر روی آن درج شده است، و چاپ لیبل برای هر محصول تولیدی یک الزام  بسیار مهم می باشد، تا آن محصول در بازار با پذیرش مردم مواجه شود، بنابراین می توان از خدمات چاپ لیبل به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز یاد نمود. در محصولات وارداتی خصوصا محصولات غذایی و دارویی از خدمات چاپ لیبل به منظور معرفی محصول، روش مصرف و ترکیبات به کار رفته در آن استفاده می شود، تا مصرف کنندگان به راحتی بتوانند از آن ها استفاده نمایند. تاریخ تولید، قیمت، تاریخ انقضاء و غیره از جمله مواردی است که می توان بر روی لیبل ها درج نمود و آن ها را به محصولات مورد نظر الحاق نمود. طراحی لیبل یکی دیگر از مراحل مهم و موثر در تولید و چاپ لیبل می باشد، که در جلب توجه مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار می باشد، و باید آن را به دست کارشناسان حخرفه ای طراحی سپرد، تا بتوان بهترین نتیجه را از  چاپ لیبل  باکیفیت بدست آورد. کیفیت چاپ لیبل به مواردی نظیر نوع کاغذ، دستگاه لیبل زن و متریال کالای مورد نظر  بستگی دارد، زیرا لیبل ها در انواع مختلف تولید می شوند که هر کدام از آن ها کیفیت چاپ متفاوت با کاربرد یکسان دارند، به همین دلیل است، که هر فردی بر حسب موقعیت شغلی و بوجه و توان خرید خود سفارش چاپ لیبل را با مناسب ترین قیمت و کیفیت مطلوب ثبت می کند. در برخی از مراکز و شرکت های تولیدی که چاپ لیبل از جمله کارهای روز مره ی آن ها می باشد، بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای بهره مندی از خدمات چاپ لیبل ارزان و باکیفیت تخهیه و خرید یک دستگاه لیبل زن مناسب و  کاغذ های چاپی مورد نیاز می باشد، تا خود مجری چاپ لیبل برای محصولاتش باشد.

لیبل کاغذی، لیبل بی رنگ، لیبل حرارتی، لیبل اموال و لیبل متال و پشت متال از انواع لیبل های مورد استفاده در صنعت چاپ می باشند که در کیفیت و قیمت چاپ لیبل بسیار موثر می باشند و هر کدام از آن ها برای مواردی خاص مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال چاپ لیبل کاغذی از ارزان ترین روش های چاپ بر روی محصولات می باشد، و لیبل اموال بالاترین درجه کیفیت و امنیت را دارد و بر روی برخی کالاهای ارزشمند قرار می گیرد. بازارهای خرید و فروش خدمات چاپ لیبل به دلیل استفاده از این خدمات بر روی تمامی برندهای تولیدی مختلف، همواره از وضعیت مطلوبی برخوردار است، و قیمت خدمات چاپ لیبل باکیفیت و طراحی آن برحسب نوع و مدل لیبل متفاوت می باشد.  جوهر چاپ لیبل یکی دیگر از عوامل موثر در کیفیت چاپ محصولات می باشد، که در کنار تجهیزاتی همچون پرینترهای مخصوص چاپ لیبل مورد استفاده قرار می گیرند، و باید از درجه کیفی بسیار خوبی برخوردار باشند، و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند، برای مثال در چاپ لیبل با کیفیت با استفاده از جوهر های مرغوب، عواملی همچون برخورد آب، رطوبت، سایش و غیره از کیفیت چاپ محصولات کم نمی کند. خدمات چاپ لیبل ارزان و با کیفیت در انواع مختلفی همچون چاپ لیبل فوری، لیبل هاتی شیشه ای، لیبل های متالایز، لیبل بطری و غیره انجام می گیرد، و امروزه استفاده از آن در صنعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شرکت خدمات چاپ سورن از معتبرترین و بزرگترین مراکز عرضه چاپ لیبل در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوت، مطابق با درخواست و سفارش مشتری در کمترین زمان ممکن می باشد. متقاضیان  استفاده و خرید خدمات چاپ لیبل با مراجعه به سایت این مرکز می توانند، علاوه بر مشاهده نمونه کارها و رزومه این مجموعه بزرگ چاپی، سفارشات خود را با خیالی آسوده به این مرکز بسپارند، تا این خدمات را در اسرع زمان و با کیفیتی ایده آل دریافت نمایند.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()