سنسور القایی از سری سنسورهایی هستند، که اغلب در مقابل فلزات از خود عکس العمل نشان می دهندو به شیرهای برقی، رله ها، سیستم های اندازه گیری و مدارات فرمان می دهند، بنابراین می توان گفت این سنسورها بر پایه جریان های الکترومغناطیسی عمل می کنند، به همین دلیل است، که به آن ها سنسورهای الکترومغناطیسی نیز می گویند. تولید و ساخت انواع حسگرها سبب به وجود آمدن یک انقلاب صنعتی و پیشرفت ماشین آلات و اتوماسیون کارخانه ها شد، و این محصولات به سرعت مورد پذیرش فعالان صنعت اتوماسیون و تولید سیستم های هوشمند قرار گرفت. از مهمترین کاربرد های استفاده از سنسور القایی در صنایع مختلف می توان به اندازه گیری فاصله از قطعه، جداسازی قطعات با ابعاد مختلف، اندازه گیری ضخامت قطعات، تشخیص قطعات فلزی شکسته، آشکارسازی تغییر در دندانه چرخ دنده های فلزی، اندازه گیری و کنترل سرعت و آشکار کردن حرکت های مکانیکی و مونتاژ بدنه خودرو اشاره کرد، البته کاربرد این قطعات بسیار زیاد است، و در این مقاله نمی توان تمامی آن ها را نام برد. ساختمان انواع سنسور القایی از سه بخش اصلی اسیلاتور، اشمیت تریگر و تقویت خروجی اشاره کرد، که تمامی این قسمت ها با فرکانس های ارسالی مختلف به صورت یکپارچه و منسجم با یکدیگر فعالیت می کنند. معمولا تمامی حسگر ها با استفاده از آلیاژهای فلزی نظیر مس و نیکل ساخته می شوند و در مقابل فلزات به خوبی  واکنش نشان می دهند، از انواع سنسور القایی می توان به سنسوراستوانه ای، مکعبی و فشار بالا اشاره کرد، که هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند، و در سیستم های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت سنسور القایی به تناسب کیفیت، سرعت سوئیچینگ، برند سازنده و کیفیت ساخت متغیر می باشد، و متقاضیان خرید سنسور القایی ارزان قیمت می توانند به نمایندگی های فروش مستقیم و آنلاین انواع حسگر القایی مراجعه کرده، و این محصولات را همراه با تاییدیه گارانتی و تضمین اصالت کالا خریداری نمایند.

سنسور یا حسگر در اصطلاح قطعاتی هستند که برای اندازه گیری کمیت های فیزیکی مانند رطوبت، فشار و دما طراحی و تولید شده اند، این قطعات در انواع مختلفی همچون سنسورهای نوری، خازنی،  مغناطیسی، التراسونیک، دما و سنسور القایی طراحی و تولید می شوند، و وضعیت سوئیچینگ و عملکرد آن ها در هر نوع با دیگری متفاوت است. انواع سنسور القایی را بر حسب روش نصب می توان در دو گروه flash و non flash قرار داد، که هر کدام ویژگی های ساختاری و اجرایی متفاوتی دارند، برای مثال انواع انواع سنسورهای non flash دارای فاصله سوئیچینگ بالا و فرکانس پایین تری نسبت به سنسورهای flash هستند.  از مهمترین مزایای استفاده از سنسور القایی ارزان و با کیفیت می توان به سرعت بالای سوئیچینگ معادل 25khz))، طول عمر بالا، قابل استفاده در محیط های کاری مختلف حتی با شرایط سخت، عدم نیاز به نیرو و فشار اضافی و عدم وجود نویز در هنگام سوئیچینگ اشاره کرد. فرکانس سوئیچینگ و  ضرایب تصحیح دو فاکتور بسیار مهم برای انتخاب و خرید سنسور القایی مناسب و استاندارد می باشند، که به ترتیب  فرکانس سوئیچینگ، تعداد قطع و وصل های سنسور را بر حسب HZنمایش می دهد و ضرایب تصحیح، فاصله سوئیچینگ را با کوچکتر شدن ابعاد قطعه استاندارد، و دیگر فلزات را در صورت بکار گیری فلز دیگری، غیر از فولاد تغییر می دهد. برای خرید انواع سنسور ارزان به سایت مراجعه کنید. 

نمایندگی معتبر و آنلاین تهران اتوماسیون از بزرگترین و محبوبترین مراکز فروش سنسور القایی با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصلات کالا می باشد. لیست قیمت انواع سنسور القایی و دیگر محصولات این مجموعه را می توان در سایت فروشگاهی تهران اتوماسیون مشاهده کرد، و در صورت تمایل اقدام به خرید نمود. ارسال فوری با پست اکسپرس، قیمت مناسب، گارانتی کیفیت و اصالت کالا از جمله مزایی است، که با خرید از این مرکز معتبر به دست می آورید.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 862
نمایش همه
علاقه مندی ها ()