سنسور نوری یکی از قطعات بسیار مهم و ارزشمند در صنایع مختلف و سیستم های اتوماسیون صنعتی می باشد، که با ورود خود به بازارهای جهانی، یک انقلاب صنعتی دیجیتال و غیر قابل تصور را کلید زد، این سنسور ها در برایر کمیت های فیزیکی مانند دما، رطوبت و فشار  عکس المل نشان می دهند و  این کمیت ها را به سیگنال های الکتریکی آنالوگ و یا دیجیتال تبدیل می کنند. معمولا تمامی سنسورهای نوری که برای اهداف مشخص طراحی و تولید می شود، از آلیاژ های فلزی نیکل و مس ساخته شده اند که دور تا دور آن ها را یک غلاف پلاستیکی در بر می گیرد، این سنسورها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و تقریبا در تمامی ماشین آلات صنعتی، تجهیزات هوشمند و سیستم های اتوماسیون نمونه هایی از سنسور نوری به کار رفته است. سرعت زمان پاسخ دهی و سوئیچینگ از مهمترین دلایل تمایز انواع سنسورهای نوری در صنایع می باشد، و معمولا در سیستم های فوق پیشرفته از سنسورهایی با حساسیت بسیار بالا استفاده می کنند، تا در روند کار و خروجی تولیدات خود با مشکل مواجه نشوند. در اصل حسگرها المان هایی هستند، که مانند سنسورهای مجاورتی بر اساس ارسال و دریافت نور مدوله کار می کنند، این نورها دارای پالس هایی با فرکانس های 30-5KHZ می باشند، که  بر اساس شدت و توان خود  رنج تشخیص سنسور نوری را مشخص می کنند.  قیمت سنسور نوری باکیفیت  بر اساس فاکتورهای بسیار زیادی از قبیل کیفیت، سرعت پاسخ دهی، برند سازنده، کیفیت ساخت و غیره نرخ گذاری و تعیین قیمت می شود، در صورت خرید قطعات اصلی آن ها می توان دوام و ماندگاریشان را تضمین نمود، کمپانی های اپتکس، لنبائو و هانیانگ از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع سنسور نوری با کیفیت می باشند، که در سراسر دنیا محصولات آن ها عرضه می شود، و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند.

از انواع سنسور نوری می توان به سنسورهای القایی، نوری، استوانه ای، مکعبی، تشخیص رنگ و فیبر نوری اشاره کرد، که هر کدام از آن ها بر اساس کمیت های مختلف از خود واکنش نشان می دهند، و در صنایع مختلف کاربد های بسیار زیادی دارند، برای مثال می توان به انواع سنسورهای القایی اشاره کرد، که بر اساس میدان های الکترومغناطیسی کار می کنند، و در برابر فلزات مختلف از خود واکنش نشان می دهند، و بیشتر در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند.  می توان گفت انواع سنسور نوری اپتکس و دیگر کمپانی ها در طیف نوری مرئی سبز تا نور نامرئی مادون قرمز به فعالیت خود ادامه می دهند. سنسور نوری یک طرفه، سنسور نوری دوطرفه و سنسور نوری رفلکتوری  از دسته بندی این حسگرهای نوری پر قدرت بر اساس نوع کار و واکنش آن ها می باشد. از ساده ترین تا پیچیده ترین تجهیزات موجود الکتریکی در زندگی ما دارای حسگر می باشند، برای مثال می توان به سنسور نوری لامپ اشاره کرد، که مورد نیاز شرکت های تولید لامپ می باشد.  از مهمترین مزایای استفاده از سنسور نوری خطی و فتو الکتریکی می توان به عدم نیاز به تماس با اشیاء، توانایی تشخیص اجسام و اشیاء در فواصل دور، سرعت پاسخگویی بسیار بالا، دوام و طول عمر مطلوب و غیره اشاره کرد. متقاضیان خرید سنسور نوری ارزان قیمت و با کیفیت باید به سراغ نمایندگی های فروش انواع سنسور نوری اورجینال بروند و این محصولات را همراه با گارانتی های معتبر و تضمین اصالت کالا خریداری نمایند. برای خرید از مرکز فروش انواع سنسور به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه آنلاین تهران اتوماسیون از معتبرترین مراکز فروش سنسور نوری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت، همراه با گارانتی شرکتی و تضمین اصالت کالا می باشد، و محصولات خود را به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند. متقاضیان خرید انواع سنسور نوری بادوام و اصل با مراجعه به سایت این مجموعه لیست محصولات را مشاهده نمایند و  در صورت تمایل اقدام به خرید نمایند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1040
نمایش همه
علاقه مندی ها ()