تبلیغات و برندسازی از مهمترین ارکان موفقیت در هر کسب و کاری می باشد، که امروزه از ابزارهای بسیار زیادی برای رسیدن به این منظور استفاده می شود، از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا چاپ بنرها و تابلوهای تبلیغاتی که هر کدام از آن ها به نحوی در خاطر افراد می مانند. چاپ سابلیمیشن یکی دیگر از روش های تبلیغات است، که در سالهای اخیر با استقبال بسیار زیادی از سوی شرکت ها، صنایع و دیگر کسب و کارهای خدماتی و آموزشی مواجه شده است، تا علاوه بر بالا بردن پرستیژ کاری خود، روحیه کارمندان و اهمیت شرکت به برند خود را بیشتر به نمایش بگذارد. ممکن است در شرکت ها و حتی منازل اشیائی را با تصاویر چاپی خاص مانند پرتره چهره افراد، لوگو، برند شرکت و غیره دیده باشید، این تصاویر بر پایه چاپ سابلیمیشن باکیفیت تولید می شوند، در این روش چاپ که به چاپ حرارتی نیز مشهور می باشد، کیفیت و دوام  تصاویر و اشکال چاپی بسیار بالاست و در اثر شست و شو از بین نمی روند.  قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن بسیار ارزان و اقتصادی می باشد، و از مهمترین مزایای آن می توان به سفارش در تعداد پایین اشاره کرد، که این موضوع برای فعالان صنعتی بسیار مهم است، و شاید بتوان آن را در شمار دلایل محبوبیت و استقبال از چاپ سابلیمیشن دانست، که این موضوع کمک می کند تا قبل از موفقیت طرح از  صرف هزینه های بسیار بالا معاف شد، و این کار را در ابتدا در ابعاد و تیراژ بسیار پایین کلید زد.

چاپ سابلیمیشن با استفاده از تجهیزاتی نظیر دستگاه پرینتر جوهر افشان، کاغذ مخصوص سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی، چسب نسوز، کامپیوتر و دستگاه پرس حرارتی 6 کاره سابلیمیشن انجام می شود، طراحی مناسب از طرح دلخواه و چاپ ان بر روی کاغذ سابلیمیشن از گام های اولیه این فراید می باشد. آماده سازی ابزار و اشیائی که برای چاپ سابلیمیشن قصد استفاده از آن ها را دارید بسیار مهم می باشد، و باید به خوبی سطح آن ها با استفاده از چسب نسوز پوشیده شود، تا دستگاه پرس حرارتی بتواند، با بالاترین درجه کیفیت چاپ سابلیمیشن را بر روی سطوح مختلف و اشیاء به انجام برساند. ساعت، لیوان، پارچه، MDF، تیشرت و آهن از سری متریالی است که می توان چاپ یابلیمیشن را با کیفیت بسیار بالا بر روی آن ها پیاده سازی نمود. استفاده از پارچه هایی که از جنس پلی استر هستند و یا در آن ها از درصد بالایی از پلی استر استفاده شده برای چاپ سابلیمیشن بسیار مناسب و ایده آل هستند، زیرا این پارچه ها در برابر شست و شو بسیار مقاوم هستند و کیفیت چاپ نیز در آن ها بسیار بالا می باشد. چاپ سابلیمیشن از باکیفیت ترین روش های چاپ بر روی اشیاء مختلف می باشد، که بر پایه تصعید فرایند آن اجرا می شود، و جوهر از کاغذ مخصوص به جنس مورد نظر با تکنولوژی  sawagrassمنتقل می گردد. این روش تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه های شخصی سازی کسب و کار شما می باشد، و می توان آن را بر روی انواع اشیاء خاص و اشانتیون ها اجرا کرد، تا مخاطبان اصلی برند شما همیشه آدرس، شماره تلفن و نام تجاری شما را به خاطر بسپارند، و در صورت تمایل با شما تماس بگیرند. قیمت مناسب چاپ سابلیمیشن، کیفیت و دوام بسیار بالا و همین طور سرعت بسیار بالای چاپ در تیراژ دلخواه از مهمترین مزایای استفاده از این روش تبلیغاتی در برندسازی می باشد. برای خرید دستگاه چاپ مستقیم تی شرت و پارچه از طریق لینک اقدام نمایید. 

شرکت فرارنگ از بزرگترین مجموعه های فروش انواع تجهیزات چاپ سابلیمیشن با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در کشور می باشد، که با بیش از یک دهه فعالیت توانسته به خوبی اعتماد و رضایت مشتریان را با ارسال فوری و مطمئن، گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا جلب نماید. متقاضیان خرید انواع دستگاه چاپ سابلیمیشن با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانند، لیست قیمت و تمام محصولات آن را مشاهده نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام کنند

 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 913
نمایش همه
علاقه مندی ها ()