سه نوع جوهر اصلی در صنعت وجود دارد که عبارتند از جوهر رنگی، جوهر رنگ دانه ای و جوهر سابلیمیشن، هر سه نوع جوهر ها دارای خصوصیات تقریبا یکسانی هستند برای مثال همگی آن ها از آب دیونیزه شده به عنوان حلال استفاده می کنند، و در برخی موارد اولیه دیگر نیز مانند ایزوپروپلین الکل، گلیکل و رنگ اصلی به عنوان تولید کننده رنگ نیز مشترک هستندو می توان مهمترین تفاوت آن ها را در رنگدانه ها و امولسیون یا پایه نگهدارنده آنها دانست. جوهر سابلیمیشن یک جوهر مخصوص در صنعت تبلیغات و نساجی می باشد، که بر پایه تصعید عمل می کند، این جوهر قادرست دما را تا 180 درجه سانتی گراد مستقیما از حالت جامد به گاز تبدیل کنند، این امر سبب سهولت انتقال تصویر از کاغذ مخصوص به سطح یا شیء مورد نظر می شود. چاپ سابلیمیشن که در دوره های اخیر به دلیل قیمت بسیار مناسب و پرستیژ بخشیدن به محیط کار با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است، که از مهمترین ملزومات آن می توان به  جوهر سابلیمیشن باکیفیت، کاغذ مخصوص، دستگاه پرس مناسب، چاپگر جوهرافشان و رایانه اشاره کرد، که در نهایت یک طرح گرافیکی بسیار زیبا را با بالاترین کیفیت بروی متریال مورد نظر کاربران به نمایش می گذارد، از مهمترین خصوصیات این روش چاپ می توان به دوام بسیار بالای آن در برابر شست و شو اشاره کرد، که سبب شده در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برای خرید جوهر سابلیمیشن به سایت مراجعه کنید. 

قیمت جوهر سابلیمیشن بر حسب کیفیت و کشور سازنده آن متفاوت می باشد، برای مثال جوهر های ساخت کشورهای اروپایی، آمریکا، ژاپن و کره جنوبی بسیار با کیفیت تر و البته گران تر می باشد، بنابراین بهترین و ارزان قیمت ترین جوهر سابلیمیشن جوهرهای ساخت کشور چین می باشند، که در سالهای اخیر بر روی روش های ساخت آن تغییراتی ایجاد شده است و کیفیت چاپ آن ها به مراتب بالاتر رفته است، و رضایت بازارهای جهانی را جلب کرده است. برای خرید جوهر سابلیمیشن مناسب توجه به برخی نکات از قبیل نرخ انتقال جوهر سابلیمیشن، سایز ذرات آن، میزان خلوص رنگ، سازگاری با هدهای دستگاه، ویسکوزیته، سرعت خشک شدن، میزان نمک، کنترل hp و قیمت جوهر سابلیمیشن اشاره کرد. با دانستن موارد فوق در به راحتی می توان بهترین جوهر سابلیمیشن را متناسب با دستگاه خود خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد، این جوهر ها در بازه های رنگی 4 تا 6 رنگی و حجم های مختلف دسته بندی می شود.  داشتن نرخ انتقال مناسب و همین طور ذرات ریزی رنگدانه که به هدهای دستگاه آسیب نرساند و آن ها را مسدود نکند، از مهمترین خصوصیات جوهر سابلیمیشن مناسب و باکیفیت در صنایع مختلف می باشد.  از جمله موارد نگهداری این جوهر های باکیفیت می توان به تغییر رنگ آن ها در برابر حرارت و نور خورشید اشاره کرد، از آنجایی که این جوهرها دارای خاصیت تصعید هستند، در چنین شرایطی به سرعت خراب می شوند. کیفیت جوهر سابلیمیشن هم یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در انتخاب می باشد، زیرا جوهرهای تاریخ مصرف گذشته و بیک یفیت به مرور به هدهای دستگاه آسیب می رسانند و در دماهای بالا حالت سوختگی و تغییر رنگ می گیرند، که در نهایت ممکن است خسارت های مالی بسیار زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. برای خرید جوهر سابلیمیشن چاپ کاغذ ترانسفر از طریق لینک اقدام نمایید. 

شرکت فرارنگ از معتبرترین شرکت های فروش جوهر سابلیمیشن با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، این مجموعه معتبر انواع جوهر را در برندهای پرمخاطب و معتبر به فروش می رساند. متقاضیان خرید انواع جوهر سابلیمیشن می توانند با مراجعه به سایت فروشگاهی شرکت فرارنگ از لیست محصولات و قیمت آن ها باخبر شوند، و جوهر مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. تضمین اصالت کالا، قیمت مناسب و ارسال مطمئن و فوری از مهمترین مزایای خرید از این مجموعه معتبر می باشد.

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 868
نمایش همه
علاقه مندی ها ()