برای این که افراد از جایگاه شما و شغل شما باخبر شوند باید خود را به افراد معرفی نمایید که به همین دلیل استفاده از تابلوسازی را ضروری می سازد. همان طور که می دانید انواع تابلو های بسیاری در سطح شهر وجود دارد که هر یک دارای جنس های مختلفی بوده و می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد. تابلو ها در جنس های مختلفی ساخته می شوند که در تابلوسازی هر یک از آن ها با توجه به هزینه ی مواد اولیه و میزان سختی کار ، قیمت گذاری می شوند. برای انتخاب تابلو بهتر است در وحله ی اول قیمت را ملاک قرار ندهیم زیرا قیمت ها خیلی متفاوت نیستند اما اگر ما با توجه به منطقه و میزان تاثیر تابلو و کیفیت آن ، تابلوی مورد نیاز را تهیه نماییم قطعا انتخاب بسیار بهتری خواهد بود و نتیجه ی کار نیز رضایت بخش خواهد بود.

امروزه به دلیل گسترش کسب و کار ها و وجود رقبای بسیار در بازار ، مراکز بسیاری مشغول به جکارم باشند که در صورتی که شما نتوانید در بین مردم شناخته شوید ، ممکن است در کار خود موفق نشوید بنابراین اولین راه برای شناساندن خود به افراد استفاده از تابلو می باشد. افراد با دیدن تابلو متوجه شغل و حرفه ی شما می شوند و بدین ترتیب مراجعه کنندگان شما افزایش پیدا می کند. برای سفارش انواع تابلوسازی به سایت مراجعه نمایید.

تابلوسازی بک لایت

تابلو های بک لایت از انواع تابلو های بسیار باکیفیت می باشد که امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند. این تابلو دارای نورپردازی می باشد. برای این که توان نور را در این تابلو ها ایجاد کرد در قاب پشت این تابلو از لامپ های مهتابی یا smd استفاده می شود. در این نوع تابلو ها قاب از جنس چوب و یا آلومینیوم یا پلکس می باشد که با توجه به نظر مشتری در تابلوسازی انواع آن تولید می گردد.

تابلو استیل

تابلو استیل ها از بادوام ترین نوع تابلو ها می باشند که می توانند سال ها ماندگار بوده و آسیبی به آن ها نرسد. این تابلو ها در مقابل عوامل خارجی مانند باد و باران از خود مقاومت نشان داده و همین طور در مقابل ضربه دوام بسیار زیادی دارند. تابلوسازی استیل این تابلو ها را در مدل های قاب دار و ساده به فروش می رساند. برای ایجاد متن بر روی این تابلو ها هم می توان متن را بر روی تابلو استیل حک کرد و یا در ورق های استیل برش های متن را ایجادکرده و سپس بر روی تابلو قرار داد.

تابلوسازی نئون

تابلو نئون از دیگر تابلو های بسیار جذاب می باشد. در این نوع تابلو از لامپ های نئون استفاده می شود. لامپ های مورد استفاده در این تابلو ها به صورت رنگی بوده و می توان تنوع بسیار بالایی را در این نوع مشاهده نمود. برای سفارش ساخت ال ای دی های روان به سایت مراجعه نمایید.

برای این که تابلوی مورد نظر شما بتواند تاثیر بسیار زیادی را ایجاد نماید بهتر است از رنگ های جذاب و متنوع استفاده نمایید. رنگ حروف و زمینه در تابلوسازی باید اختلاف بسیاری داشته باشد تا حروف به صورت واضح و خوانا ایجاد گردد. بنابراین اگر شما تابلویی بسیار باکیفیت هم تهیه نمایید اما در رنگ بندی آن دقت نداشته باشید تابلوی ساخته خیلی کاربردی نخواهد بود اما با در نظر گرفتن جزئیات تابلوسازی می توانید طرح زیبایی را در تابلو ایجاد کنید که بسیار تاثیر گذار باشد. گروه تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز تابلوسازی در کشورمان می باشد که این مرکز با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و مجرب ترین پرسنل تابلو ها را با استاندارد های اصلی به تولید می رساند.  

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 970
نمایش همه
علاقه مندی ها ()