آموزش آرایشگری که در دو پکیج کاملا جداگانه و متفاوت تحت عنوان های آموزش آرایشگری زنانه و آموزش آرایشگری مردانه ارائه می شود از جذاب ترین و پر طرفدارترین حرفه های موجود در بازار کار می باشد، که برای موفقیت در آن باید علاقه، صبر و پشتکار بسیار زیادی داشت، و خود را مطابق با جدیدترین سبک های آرایش و پیرایش به روز کرد، تا در این صنعت همواره مورد پذیرش مشتریان قرار گرفت، و اعتماد آن ها را از دست نداد.  در زمینه آموزش آرایشگری زنانه آموزشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای بسیار زیادی تاسیس شده اند، که مطابق با بهترین و به روز ترین مدل های آرایشی به هنرآموزان مختلف در تمامی زمینه های آرایشی آموزش می دهد. داشتن نوآوری و خلاقیت در این عرصه یکی از مهمترین راهکارهای موفقیت و پیشرفت می باشد، افرادی که مدام در حال خلق روش های جدید برای نشان دادن هنر خود هستند، به سرعت در این صنعت پیشرفت می کنند، و مشتریان وفادار بسیار زیادی پیدا می کنند. خدمات آموزش آرایشگری تخصصی در زمینه خدمات پوستی بسیار متنوع و پر طرفدار می باشد و این خدمات مربوط به روش های مراقبت از پوست صورت و بدن و طراحی ابرو می شود که از برخی از آن ها می توان به روش های پاکسازی صورت،اپیلاسیون، میکرونیدلینگ، فیبروز، میکروپکمنتیشن و غیره می شود، که آموزش هر کدام از آن ها یک دوره جداگانه دارد، و قیمت آموزش آرایشگری در هر کدام از آن ها متفاوت است، و معمولا برحسب نوع امکانات دریافتی هنرجویان و  مدت زمان آموزش محاسبه و تعیین می شود.  مراجعه به موسسات معتبر فنی و حرفه ای و مراکزی که گواهینامه های معتبر پایان دوره را اعطاء می کنند، بهترین راه برای آموزش آرایشگری به صورت حرفه ای می باشد، زیرا این مراکز به صورت کاملا تخصصی و مطابق با سرفصل های اداره آموزش و پروش روش های مختلف آرایشی را به متقاضیان آموزش می دهد.

 آموزش آرایشگری تخصصی زنانه

مبحث آموزش آرایشگری تخصصی زنانه بسیار مبحث پیچیده ای می باشد، که دارای پنج شاخه اصلی و تعداد بسیار زیادی زیر شاخه می باشد، که یادگیری آن ها نیازمند استعداد و علاقه بسیار زیاد می باشد. آموزش خدمات پوست، آموزش گریم و میکاپ، آموزش خدمات مو، آموزش خدمات اکستنشن و آموزش خدمات ناخن از سرفصل ها و شاخه های اصلی دروه آموزش آرایشگری زنانه می باشد، که برای موفقیت در هر کدام در ابتدا باید زمینه تخصصی رو مورد علاقه خود را انتخاب کرد، و سپس اقدام به آموزش و یادگیری  در تمامی زیرشاخه های آن نمود، برای مثال اگر در دوره های تخصصی آموزش خدمات مو شرکت کرده اید بهتر است، در تمامی زیر مجموعه های آن که شامل  شینیون، شینیون عروس، رنگ و مش، کوتاهی مو، صاف کردن مو، کوتاهی مو کودک و بافت مو نیز شرکت کرد، تا در این زمینه تبحر و مهارت بسیار زیادی کسب کرد، و بتوان پاسخگوی تمامی مراجعین و مشتریان بود. آموزش آرایشگری یک هنر بسیار محبوب در نزد بانوان می باشد، و حتی افرادی که تمایل به راه اندازی کسب و کار ندارند، تمایل دارند تا در دوره های آموزشی خود آرایی شرکت کنند تا به بهترین نحو ممکن در اجتماعات ظاهر شوند، و همیشه دارای ظاهری مناسب و آراسته باشند.

 آموزشگاه آرایشگری بهسیما

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از باسابقه ترین و مجرب ترین مراکز  ارائه خدمات آموزش آرایشگری با مناسب ترین قیمت و همراه با گواهینامه معتبر می باشد. استفاده از پزشکان متخصص خدمات مراقبت از پوست و بهترین و مجرب ترین مجریان فنی و حرفه ای از دیگر امتیازات و دلایل محبوبیت این مرکز آموزشی در بین مردم می باشد. متقاضیان آموزش آرایشگری حرفه ای و مدرن با مراجعه به سایت این مرکز می توانند، در زمینه تمامی دروره های آموزشی اطلاعات کامل را کسب کرده و در صورت رضایت از خدمات و تمایل اقدام به ثبت نام در این دوره ها نمایند.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 880
نمایش همه
علاقه مندی ها ()