زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس از جمله مواردی است، که در گرو داشتن یک پوست سالم و شاداب می باشد، و می توان گفت بیش از نیمی از زیبایی بدن به این امر محدود می شود. پوست یکی از مهمترین اجزاء بدن و البته نوعی سیستم دفاعی در برابر باکتری، ویروس و ورود آلودگی به بدن می باشد، که با رعایت برخی نکات بهداشتی و مراقبت از پوست به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و یا چند ماه یک بار به خوبی می توان از این موهبت الهی به طور شایسته ای مراقبت کرد. در وهله ی اول باید آداب غذاخوردن و تغذیه صحیح را رعایت نمود، برای مثال اجتناب در خوردن غذاهای چرب، فراوری شده، فست فود، شکر و خوراکی های قندی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا استفاده از این مواد غذایی به مرور به تمام سیستم بدن ازجمله پوست آسیب وارد می کنند، بهتر است برای مراقبت از پوست به صورت طبیعی از مواد غذایی مناسب و ویتامین های موثر مانند ویتانین های A,B,C و آجیل و خشکبار، زیتون، ماهی و موادی که دارای ارزش غذایی نماسبی برای پوست ها می باشد استفاده کرد. در صورت تغییر سبک زندگی و استفاده از غذاهای سالم، نوشیدنی های طبیعی و عدم استعمال دخانیات می توان از بروز آثار  مخربی همچون چروک، جوش، لک و چربی بر روی پوست جلوگیری کرد، و هزینه درمان و مراقبت از پوست را به کمترین میزان آن رساند. با داشتن یک پوست شاداب و سالم در هر سنی می توان از اعتماد به نفس بالا، شادابی و حس رضایت از زندگی برخوردار بود، و در بهترین حالت ممکن از شرایط اجتماعی قرار  گرفت. استفاده از باکیفیت ترین و استاندارد ترین محصولات مراقبت از پوست در تابستان و دیگر فصول سال، ورزش و یوگا، نوشیدن آب زیاد و استفاده از ویتامین ها و روغن های طبیعی از دیگر روش های مراقبت از پوست خشک، چرب، معمولی و کودکان می باشد، برای مثال محصولات و روش های مراقبت از پوست کودکان و نوزدان با بزرگسالان بسیار متفاوت است.

انواع کلینیک تخصصی مراقبت از پوست و مو

شرایط زندگی و برخی بیماری ها ممکن است آسیب هایی به پوست و اندام ظاهری بدن وارد نماید، که در چنین شرایطی بهترین راه درمان، مراجعه به انواع کلینیک تخصصی مراقبت از پوست و مو می باشد، تا این موارد توسط پزشکان و کادر در مان مجرب به صورت اصولی و بدون هیچ عارضه ای در بدن و پوست برطرف شود، برای مثال برای عارضه هایی مانند ضعف کلاژن ها، سوختکی، لک، ریزش مو و کم پشتی ابرو مواجه می توان با مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک های تخصصی مراقبت از پوست و مو به صورت اصولی و تخصصی این مشکلات را برطرف کرده، و اعتماد به نفس و سلامتی از دست رفته خود را به دست آورد. مراکز مراقبت از پوست صورت و بدن با انجام خدماتی از قبیل لایه برداری پوست، پاکسازی پوست، هیدرودرمی، درمان آکنه و ماساژ صورت به تمامی متقاضیان خود خدمات می دهد، در این مراکز می توان با استفاده از روش هایی نظیر میکرونیدلینگ، فیبروز، لیفت ابرو و غیره برخی از نقص های ابرو را به بهترین و زیباترین شکل برطرف نمود، و با روش های متعدد طراحی ابرو، این عضو بسیار مهم و موثر را دوباره احیا نمود. قیمت خدمات مراقبت از پوست برحسب کیفیت تجهیزات استفاده شده، نوع خدمات و  تعداد جلسات مراقبتی و درمانی تعیین می شود.

مراکز مراقبت از پوست با مناسب ترین قیمت

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از معتبرترین و محبوب ترین مراکز مراقبت از پوست با مناسب ترین قیمت، و بالاترین کیفیت می باشد، این مرکز معتبر با ارائه جدیدترین متد های آرایشی و طراحی صورت و بدن به تمامی متقاضیان در تهران خدمات می دهد. قیمت بسیار مناسب، استفاده از مجرب ترین پزشکان و مربی های آرایشگری، آموزش آرایشگری حرفه ای صورت و غیره از مهمترین دلایل محبوبیت و اعتبار این مرکز می باشد، برای آگاهی از خدمات و تعرفه های آموزشی و آرایشی بهسیما می توان به سایت این مرکز مراجعه کرد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()