فیلتر شنی به دستگاهی گفته می شود که مهمترین بخش دستگاه های تصفیه آب را بر عهده دارد. دستگاه فیلتر شنی به دلیل نوع طراحی که دارد به عنوان دستگاهی برای خالص سازی آب آلوده و کدر مورد استفاده قرار گرفته می شود. نام این دستگاه بر اساس محتوای دانه های شن و ماسه های ریزی که در داخل آن به کار برده است، انتخاب شده و برای تصفیه آب استفاده می شود. طراحی ساختاری فیلترهای شنی به نحوی است که ذرات معلق و ناخالصی چون رسوبات، فلزات مضر، هیدوکربن ها و برخی از موادی که موجب بوی نامطبوع آب شده است را به خود جذب می کند. بدین وسیله موجب کاهش و یا از بین رفتن کدورت و بوی بد آب می شود. خرید و فروش دستگاه فیلتر شنی متناسب با سیستم تصفیۀ آب و فاضلب صورت می گیرد. دستگاه فیلتر متشکل از مخازن تحت فشار و یا اتمسفریک است که از فولاد و یا فایبرگلاس ساخته شده اند و بستری از دانه های شن و ماسه خاص را در بر می گیرد و از نظر شکل ظاهری به صورت مخزن استوانه ای می باشند. زمان استفاده از دستگاه های فیلتر شنی زمانی است که درصد شفافیت آب یا NTU بیش از 1 باشد. برای خرید انواع فیلتر شنی به سایت مراجعه نمایید. 

خرید فیلتر شنی  FRP

همانطور که می دانید تنوع دستگاه های فیلتر شنی بسیار است و طبق روش های مختلفی این کار صورت می گیرد. به عنوان مثال این است که یا دبی باید معلوم باشد و یا اینکه نوع کاربری و یا حجم آبی که قرار است تصفیه شود از موارد مهمی هستند که در انتخاب نوع فیلترهای شنی حائز اهمیت می باشند.

خرید فیلتر شنی FRP به عنوان یکی از مدل های مختلف این دستگاه است که دارای دو لایه داخلی است که به صورت یک مخزن پلی اتیلن است و لایه های خارجی آن نیز شامل پوشش فایبر گلاس می باشد. لوله کشی در سیستم فیلتر شنی که با ماهیت FRP است، به روش های اتومات و دستی مورد استفاده قرار گرفته می شود. ضمن آنکه نصب این فیلتر از بالا و همچنین پهلو صورت می گیرد که بستگی به سیستم لوله کشی دارد.

تفاوت قابل توجهی که میان این نوع فیلتر شنی با فیلترهای شنی فلزی وجود دراد، مسئله پارامترهای فنی و ساختاری هر کدام از آنها می باشد. نکتۀ قابل توجه و کلیدی که در رابطه با این نوع فیلتر شنی است، این است که قابلیت ضد زنگ زدگی را دارا می باشد. در صورتی که دستگاه فیلتر شنی فلزی نیاز است که حتماً سطوح مختلف فیلتر با رنگ ضد آب رنگ آمیزی شود. بدین وسیله می توانند عمر دستگاه را نسبت به زنگ زدگی افزایش دهند. همچنین سطح فیلتراسیون مفید هر کدام از این فیلترها نسبت به یکدیگر از تفاوت های عمدۀ آنها می باشد. از این رو به دلیل نوع طراحی و قرار گیری فیلتر شنی فلزی در کف مخزن، فواصل میان نازل ها به یکدیگر نزدیک می باشد و به همین دلیل سطح بالایی از فیلتراسیون را شامل می شود. برای خرید فیلتر شنی گالوانیزه از طریق لینک اقدام کنید. 

فروش فیلتر شنی یا  Sand filter

فروش فیلتر شنی یا  Sand filterمتناسب با سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب که در جهت تصفیه سازی آب نقشه کشی شده اند، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از این رو کارشناسان متخصص که در این حوزه فعالیت می کنند، بر اساس موقعیت مکانی و همچنین میزان درصد خلوص آب و ناخالصی هایی که آب از آن برخوردار می باشد، تصمیم به خرید دستگاه فیلتر شنی ارزان می کنند. البته مهمترین نکته ای که مد نظر دارند، مسئله کیفیت فیلتراسیون دستگاه است.

شرکت اطلس آب از جمله شرکت های پیشگام در حوزۀ ساخت و فروش انواع دستگاه فیلتر شنی و دستگاه های مرتبط با تصفیه آب در تهران فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهد.

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

               ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1070
نمایش همه
علاقه مندی ها ()