کفپوش اپوکسی یکی از جذاب ترین کفپوش های مورد استفاده در صنایع مختلف است، که از مهمترین ویژگی های آن می توان به بهداشت بالای محیط و مقاومت آن در برابر ضربه و خراش اشاره کرد، این کفپوش ها در رنگ ها و طرح های مختلف و سه بعدی تولید می شوند، که نظر مخاطبان را جلب کرده و  به نوعی به محیط های کاری مختلف هویت و پرستیژ می دهد.  انواع کفپوش اپوکسی شفاف را می توان در خانواده کفپوش های پلیمری قرار داد، که از ترکیب دو ماده اصلی رزین و سخت کننده تولید می شوند،این ترکیبات در ابتدا با یکدیگر واکنش نشان می دهند، و یک ماده سفت و بسیار مقاوم در برابر تخریب را به وجود می آورند، که این مسئله به خوبی بیانگر مقاومت بسیار بالای این کفپوش ها در برابر ترددبالا، ضربه و خراش می باشد. از مهمترین تفاوت هایی که میان روکش و کفپوش اپوکسی وجود دارد، عمق اجرای آن ها می باشد، برای مثال انواع کفپوش اپوکسی دارای عمق 2 میلی متر می باشد، و روکش های آن دارای ضخامتی کمتر می باشند.  تنوع تولیدات انواع کفپوش اپوکسی بسیار بالاست، برای مثال می توان به کفپوش های آنتی باکتریالی، آنتی الکترواستاتیک، دیواری، ضد اسید، خود تراز و غیره اشاره کرد، که البته قیمت کفپوش اپوکسی  نیز در هر کدام از آن ها متفاوت است. این کفپوش ها دوام و مقاومت بسیار زیادی دارند، و به همین دلیل هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها را می توان بسیار اندک در نظر گرفت، به همین دلیل است که کارفرمایان و صاحبین صنایع مختلف برای کفسازی محوطه های کاری و کارگاهی خود  از آن ها استقبال می کنند. در عصر حاضر متقاضیان خرید کفپوش اپوکسی ارزان و باکیفیت آمار بسیار بالایی را در این بازارهای خدماتی تشکیل می دهند، و به دلیل ویژگی ها و مشخصات فیزیکی این محصول روز به روز به تعداد آن ها افزوده می گردد.

مراحل اجرا و ساخت کفپوش اپوکسی

انواع کفسازی سوله و کفپوش ساختمان ها و محوطه های مختلف یکی از مهمترین مراحل اجرای ساخت و ساز است، استفاده از کفپوش هایی که علاوه بر زیبایی از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشند از مهمترین دغدغه های افراد می باشد، که با روی کار آمدن انواع کفپوش اپوکسی به بازار این مشکلات به خودی خود بر طرف شدند. کیفیت بالای تولید، دوام و قیمت مناسب از صفات برجسته این محصولات پلیمری می باشد. زیر سازی محیط از مهمترین نکاتی است که باید قبل از اجرای کفپوش اپوکسی انجام گیرد ، این کفپوش ها را می توان به راحتی بر روی سطوح سیمانی، بتنی، سنگ، سرامیک و موزاییک با کیفیت بسیار بالا اجرا نمود. استفاده از کفپوش اپوکسی ارزان برای مراکز درمانی، دارو سازی، سالن های بدنسازی، مدرسه ها، مهدکودک ها، فروشگاه های لوکس و زنجیره ای، صنایع غذایی و غیره یک گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، که علاوه بر جذب مشتری، بهداشت محیط را نیز افزایش می دهد.   از مهمترین مزایای این کفپوش های پلیمری که به کفپوش های رزینی هم معروف هستند می توان به  هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، ایمنی محیط های صنعتی، ضد آب بودن، بهداشت بالا و خواص آنتی باکتریالی اشاره کرد، که سبب شده فروش کفپوش اپوکسی در میان دیگر کفپوش های پلیمری مانند پلی یورتان ها بسیار بالاتر باشد، و  توجه متقاضیان را به خود جلب نماید.

مراکز نصب و فروش کفپوش اپوکسی

شرکت معتبر پارس الیس از مجرب ترین مراکز نصب و فروش کفپوش اپوکسی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، این مرکز معتبر با استفاده از یک تیم متخصص و حرفه ای در این صنعت و همچنین بهره گیری از بهترین دستگاه ها و تجهیزات توانسته در شمار برترین شرکت های اجرایی قرار بگیرد. متقاضیان خرید کفپوش اپوکسی با مناسب ترین قیمت می توانند، به سایت پارس الیس مراجعه کرده، و پس از مشاهده نمونه کارها و سوابق این شرکت خوشنام، مراحل ثبت سفارش خود را انجام دهند.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89


تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                                           pars.elisco@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()