بتن یکی از سخت ترین و مقاوم ترین نوع مصالح می باشد، که حاصل ترکیب سیمان، آب، سنگدانه ها و افزودنی های شیمیایی و آلی می باشد، امروزه استفاده از انواع کفپوش بتنی برای پارکینگ ها، محوطه پارک ها و پیاده روها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر برخورد اجسام سنگین، حمل و نقل و تردد بالا بسیار متداول شده است. انواع کفپوش بتنی مقاوم و سخت معمولا نحوهی ساخت آن ها بر پایه حرارت، فشارهای هیدرولیکی، متراکم کننده ها، آب ، بخار، اتو کلاو و خلاء می باشد، که در اثر قرار کرفتن این ترکیبات ساختاری بسیار مستحکم و نفوذ ناپذیر به آن ها می بخشد. این کفپوش ها بهترین و مناسب ترین بستر برای اجرای انواع کفپوش های پلی یورتان، اپوکسی و ماله پروانه می باشد، و هزینه های اجرا و خرید آن ها برای صاحبان صنایع و کارفرمایان بسیار منطقی و ارزان می باشد. در هنگام اجرای کفپوش بتنی به روش های مکانیزه برای بالا بردن کیفیت و مقاومت سازه معمولا  در بتن آماده داخل دستگاه میکسر انواع افزودنی های شیمیایی و یا معدنی بتن را نظیر الیاف، مواد مضاف هوازا، روان کننده ها و وفوق روان کننده ها و غیره را اضافه می کنند، تا خواص فیزیکی و شیمیایی این محصولات را بالاتر ببرند، و استحکام و دوام سازه ها را در برابر عوامل طبیعی و محیطی مانند برخورد اجسام سنگین و باران های شدید دوچندان نمایند. امروزه استفاده از کفپوش های رنگی برای معابر مختلف، پارک ها، محوطه های تفریحی و پارکینگ ها بسیار متداول شده، و به دلیل زیبایی که به محیط می دهد، این کفپوش ها محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران پیدا کرده اند. متقاضیان خرید کفپوش بتنی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در ابتدا  بایدبه کیفیت بتن اجرایی و افزودنی های آن، نحوه و مراحل اجرای پروژه و  نتیجه خروجی آن توجه نمایند، زیرا قیمت اجرای کفپوش بتنی به موارد بسیار زیادی بستگی دارد، و معمولا شرکت هایی که کیفیت کار خود را تضمین می کنند، با قیمت های منطقی و منصفانه این خدمات را به اجرا می رسانند.

اجرای انواع کفپوش بتنی

 تراز بندی محیط یکی از مهمترین مواردی است، که در هنگام اجرای انواع کفپوش بتنی باید مد نظر قرار داد، دستگاه های تراز لیزری و  مجیک بتن فراوری شده را بر روی سطوح به صورت کاملا یک نواخت و با پایین ترین میزان تلورانس پهن می کنند، و پس از این مرحله مهم نوبت به پرداخت کاری بتن با استفاده از دستگاه  ماله پروانه می رسد، این دستگاه ها برای افزایش تراکم و انسجام دانه های بتنی  بیش از 10 ساعت به انجام می رسد، که در نهایت شاهد افزایش 5 برابری مقاومت بتن  و تراکم بالای آن می شود. قیمت کفپوش بتنی در مقایسه با دیگر کفپوش های پلی یورتان، اپوکسی و غیره بسیار پایین و مقرون به صرفه مخی باشد، به همین دلیل است، که کارفرمایان در کارگاه های تولیدی و کارخانه های بزرگ با تردد زیاد بار و افراد هنوز هم تمایل دارند از انواع کفپوش بتنی برای کفسازی محوطه کاریشان استفاده نمایند، تا در هزینه های تعمیر و نگهداری و اجرای کفسازی صرفه جویی نمایند. کفپوش های بتنی بتن سخت یکی از مقاوم ترین کفپوش های بتنی می باشد، که برای صنایع اتوموبیل سازی و کارخانه هایی که با  ترافیک های بسیار بالای ماشین آلات صنعتی، جک پالت، لیفتراک و غیره سرو کار دارند ایده آل است، قیمت کفپوش بتنی بتن سخت در مقایسه با دیگر کفپوش های بتنی مقداری بالاتر است.

عرضه و فروش انواع کفپوش بتنی

شرکت معتبر خدماتی پارس الیس یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های عرضه و فروش انواع کفپوش بتنی و کفپوش های اپوکسی در کشور می باشد، که با بیش از 14 سال سابقه فعالیت در زمینه اجرای انواع کفپوش های پلیمری، بهداشتی، صنعتی و بتنی به خوبی توانسته اعتماد و رضایت مخاطبان را جلب نماید، برای اطلاع از سوابق و اطلاع از پروژه های اجرایی این مرکز می توان به سایت پارس الیس مراجعه کرد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89


تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                                           pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()