با بزرگ تر شدن شهرها و ایجاد مراکز و برج های مرتفع تجاری، اداری، آموزشی و فروشگاهی نیاز به ایجاد پارکینگ هایی متناسب با این ساختمان ها نیز  به وجود آمد، و سبب شد نگاه ویژه ای به اجرای کفپوش پارکینگ مناسب در این ساختمان ها شود، که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر تردد و عبور و مرور ماشین آلات مختلف سواری و باری از زیبایی و جلوه ای شکیل نیز برخوردار باشد. از انواع کفپوش هایی که امروزه برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کفپوش های پلیمری اپوکسی، آسفالت و کفپوش های بتن سخت اشاره کرد، که هر کدام از آن ها دارای مشخصه ها و کاربرد های خاصی می باشد، و در بین آن ها انواع کفپوش پارکینگ بتن سخت و رنگی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. عدم لغزندگی، سطح صاف و هموار و همین طور ، خط کشی مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و  دوام و ماندگاری بسیار بالا در برابر تردد بالای ماشین آلات و ضربه از مهمترین ویژگی های کفپوش پارکینگ مناسب و استاندارد می باشد.  استفاده از کفپوش های بتنی و رنگی از محبوب ترین نوع کفپوش پارکینگ برای سازه های مختلف و پارکینگ های طبقاتی مجتمع می باشند، که علاوه بر زیبایی دارای دوام و قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند، و این امر سبب شده در بسیاری از سازه های مختلف و مجتمع ها این کفپوش ها جایگزین کفپوش های آسفالتی شوند.  از مهمترین ویژگی های انواع کفپوش پارکینگ بتن رنگی، می توان به تنوع در رنگ آمیزی، سرعت بالای اجرای ساخت و ساز، عدم محدودیت در استفاده از بتن رنگی، سازگار با ساختار طبیعی سازه، قابلیت اصلاح سطوح قدیمی و بر روی کفپوش های قدیمی اشاره کرد، که سبب شده فروش کفپوش پارکینگ بتن رنگی همواره از رونق و محبوبیت بسیار ربالایی برخوردار باشد.

کفپوش پارکینگ مناسب

کفپوش پارکینگ مناسب علاوه بر زیبایی و کیفیت بسیار بالا باید دارای خط کشی های استاندارد و مناسب برای راهنمایی رانندگان باشد،که این خطوط بر اثر تردد بالای ماشین آلات از بین نروند، و تا مدت ها باقی بمانند، انواع کفپوش های اپوکسی، بتن رنگی و پلی یورتان دارای چنین ویژگی هایی می باشند. قیمت کفپوش پارکینگ برحسب مساحت پارکینگ، نوع کفپوش، روش اجرا و غیره تعیین می شود، و  این مقدار در کف پوش های بتنی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. استفاده از انواع بتن های سخت و رنگی بر روی بتن ساده به عنوان کفپوش پارکینگ مانع فرسایش سطحی بتن، ایجاد گرد و غبار، تخلل، واکنش در برابر مواد شیمیایی و غیره دارد. کفپوش پارکینگ بتن سخت یا بتن زره ای در برابر ترافیک و تردد بالای ماشین های سواری و باری بسیار مقاوم است. مقاوم ترین و ارزان ترین کفپوش پارکینگ در میان تمامی کفپوش های صنعتی که برای سازه هایی نظیر انباری، سوله، پمپ بنزین، کف کارخانه ها، سوله و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، انواع کفپوش اپوکسی می باشند، که قیمت آن ها در مقایسه با کفپوش های پلی یورتان بسیار مناسب تر است، اما دوام و کیفیت کفپوش های پلی یورتان و را نمی توان نادیده گرفت. این کفپوش ها را می توان در رنگ های مختلف و متناسب با محوطه مورد نظر خود انتخاب کرد، امروزه برای ساختمان های لوکس، فرودگاه ها و مراکز تجاری معتبر از کفپوش پارکینگ اپوکسی یا پلی یورتان استفاده می شود، تا مجلل بودن و زیبایی معماری ساختمان را بتوان حفظ نمود.

فروش انواع کفپوش پارکینگ با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت

شرکت معتبر پارس الیس با بیش از 14 سال سابقه فعالیت در زمینه اجرا و فروش انواع کفپوش بتنی و کفپوش پارکینگ با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت پروژ های انجام شده خود توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و نمونه کارهای این مرکز می توان به سایت شرکت پارس الیس مراجعه کرد، و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مرکز سپرد.

 آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89


تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                                           pars.elisco@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()