دستگاه چاپ پارچه همان طور که از نام آن هم پیداست، یک ماشین الکترومکانیکی است که در صنعت تبلیغات و نساجی از  آن برای چاپ انواع طرح ها، تصاویر و اشکال خاص استفاده می شود.  انواع دستگاه چاپ پارچه در ابعاد و  اندازه های مختلف تولید می شود و تنوع بسیار زیادی دارد، برای مثال دستگاه های چاپ دیجیتال بر روی پارچه به سه دسته مختلف چاپگرهای با ظرفیت رنگ کم سابلیمیشن ATP colour، چاپگرهایی با فرمت بزرگ و ظرفیت متوسطVutek  و چاپگرهای صنعتی بیا ظزفیت بالا  MS، Zimmer تقسیم می شوند، که هر کدام از آن ها برای صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، و قیمت دستگاه چاپ پارچه در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. چاپ مستقیم و چاپ غیرمستقیم از جمله روش های چاپ بر روی پارچه می باشد، که هر کدام از آن ها دارای تجهیزات خاص خود هستند و به چند طریق این امکان را برای علاقه مندان و مشتریان فراهم می کنند. در روش چاپ مستقیم، تصاویر و اشکال توسط افراد یا دستگاه چاپ پارچه به صورت مستقیم برروی پارچه ها کپی می شود، این روش چاپ از روش های قدیمی بوده اما همواره مشتریان بسیار زیادی دارد، برای مثال می توان به دستگاه های غلطکی یا رولی، چاپ قالبی، اسکرین و چاپ دیجیتال اشاره کرد. اما در روش چاپ غیر مستقیم ابتدا تصاویر گرافیکی بر روی کامپیوتر پردازش و چاپ می شوند و سپس با استفاده از دستگاه های پرس بر روی انواع الیاف پارچه ای حک می شوند، این روش کیفیت بسیار بالایی دارد، و بهترین نوع دستگاه چاپ پارچه در این زمینه دستگاه های سابلیمیشن و دیجیتالی می باشد.

انواع دستگاه چاپ پارچه

از سری متریالی که می توان با استفاده از انواع دستگاه چاپ پارچه بر روی آن ها طراحی کرد می توان به کتان، جین، توری، پشم، نایلون، ابریشم و پلی استر اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه ها می توان به راحتی بر روی انواع البسه، پرده، رومبلی، لباس کودکان، روسری، شال و غیره تصاویر دلخواه خود را قرار داد، و آن ها را دکوراسیون و سلیقه ی خود طراحی نمود. جوهر هایی که در انواع دستگاه چاپ بر روی پارچه استفاده می شود، برحسب  زمینه و متریال مصرفی دسته بندی می شوند. جوهر ری اکتیو، جوهر دیسپرز، جوهر سابلیمیشن، اسید جوهر پیگمنت و غیره از انواع  جوهر های مورد استفاده در این صنعت می باشد. قبل از خرید دستگاه چاپ پارچه در ابتدا باید به متریالی که قصد چاپ بر روی آن دارید و جوهر متناسب با آن دقت نمایید، برای مثال از جوهر های ری اکتیو و پگمنت اغلب برای پارچه هایی با الیاف طبیعی استفاده می شود، و انواع کاغذ سابلیمیشن و جوهر های سابلیمیشن برای پارچه های ترکیبی و پلی استر مورد استفاده قرار می گیرند. چاپ بر روی پارچه را می توان یک روش تبلیغاتی مدرن برای معرفی و برند سازی معرفی کرد، در این روش صاحبان کسب و کار ها و یا شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی با چاپ لوگو، برند تبلیغاتی و غیره بر روی اشانتیون های آن از قبیل تیشرت، کلاه، شال گردن و پرده علاه بر زیبایی دوچندان فضای کاری پرستیژ کار را نیز بالاتر می برد. با توجه به استقبال بسیار زیاد صنایع و شرکت های تبلیغاتی از این روش تبلیغاتی،  فروش انواع دستگاه چاپ پارچه از رونق مطلوبی برخوردار است، و  روز به روز به متقاضیان خرید این دستگاه ها در صنایع نساجی و تبلیغاتی افزوده می گردد.

شرکت معتبر فرارنگ با چندین سال تجربه و کار مستمر در این صنعت با ارسال مطمئن و سریع محصولات، تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب توانسته اعتبار بسیار بالایی کسب نماید، و در شمار معتبر ترین شرکت های فروش انواع دستگاه چاپ پارچه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت قرار بگیرد. تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان و لیست قیمت محصولات این مجموعه در سایت فروشگاهی فرارنگ درج شده است، و متقاضیان خرید دستگاه چاپ پارچه می توانند سفارشات خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه )

 فکس : 73 42 6656 -021   

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

 ایمیل :  Info@FaraRang.com      

پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 889
نمایش همه
علاقه مندی ها ()