تابلو ها از دسته وسیله های تبلیغاتی می باشند که بسیار موثر واقع شده اند و دیگر تقریبا مرکزی را نمی توان یافت که از تابلو بهره مند نباشد. در سطح شهر تابلو های مختلفی به چشم می خورد که هر یک دارای ویژگی های خاص خودش بوده و می تواند تاثیرات مختلفی داشته باشد. همان طور که می دانیم برخی از تابلو ها تاثیر بسیاری را ایجاد می کنند و در میان مراکز مختلف جلوه ی بهتری دارند که به همین دلیل افراد متوجه حضور آن ها می شوند. در واقع تابلو مکان مورد نظر را به افراد معرفی می کند  و افراد با دیدن تابلو می توانند شغل و حرفه ی شما را بدانند. تابلو های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که تابلو ال ای دی روان یکی از تابلو های پر طرفدار می باشد.برای سفارش ساخت تابلو ال ای دی روان به سایت مراجعه کنید.

تابلو ال ای دی روان چیست؟

تابلو ال ای دی روان از تابلو های بسیار محبوب در میان صاحبین مشاغل می باشد. این تابلو ها بسیار زیبا بوده و در جذب افراد بسیار موثر می باشند.

 انواع تابلو های ال ای دی

تابلو ال ای دی ثابت: این تابلو همان طور که از نام آن مشخص است ثابت بوده و کلمات متحرک نیستند. این تابلو ها در مقایسه با تابلو نئون مصرف انرژی کمتر را دارند. همین طور از مزایای دیگر این تابلو ها مقاومت بالای آن ها در برابر باد و باران و ضربه می باشد. همچنین میزان تاثیرگذاری این تابلو بسیار بالا می باشد.

تابلو ال ای دی روان متحرک: این تابلو ها نمونه هایی از تابلو های ال ای دی می باشد که متحرک بوده یعنی جملات قابلیت تحرک داشته می توانند در افکت های مختلفی پخش شوند. این تابلو ها تاثیر بیشتری در جذب افراد در مقایسه با مدل ثابت آن دارد.

انواع تابلو ال ای دی روان

تابلو ال ای دی روان تک رنگ: این تابلو ها همان طور که از نامشان مشخص است دارای یک رنگ بوده و تمامی جملات و اشکال را با یک رنگ پخش می کند.

تابلو ال ای دی روان چند رنگ: این تابلو ها در رنگ های سه رنگ یا هفت رنگ و... وجود دارند که با توجه به تعداد رنگ ها قابلیت پخش متون را دارد.

تابلو ال ای دی روان تمام رنگی : این نوع  از تابلوهای ال ای دی روان پیشرفته تر از انواع دیگر بوده و می تواند از تمامی رنگ ها برای پخش تصاویر کمک بگیرد. این تابلو های ال ای دی قیمت بالاتری در میان تابلو های روان دارد. برخی از این تابلو ها برای فضای داخل سالن ساخته شده اند و برخی دارای قابلیت های مهم برای استفاده در بیرون از ساختمان که می تواند در برابر آب و عوامل طبیعی دیگر مقاوم باشد.

انتخاب رنگ در تابلو ال ای دی روان

رنگ ها در تابلو ال ای دی روان می تواند بر اساس نظر مشتریان متفاوت باشد. همین طور می تواند در تابلو از چند رنگ استفاده شود و یا فول کالر باشد .برای دادن سفارش به مرکز تابلوسازی از طریق لینک اقدام نمایید. 

انیمیشن در تابلو ال ای دی روان

برای داشتن انیمیشن در تابلو ال ای دی روان باید برد برنامه ریزی را انجام دهد که با نصب نرم افزار این تابلو بر روی کامپیوتر و دادن متن و افکت مورد نظر می توان انیمیشن های مورد نظر را ایجاد نمود. برای متن ها می توان با رنگ های دلخواه را اجرا کرد و سلیقه ی مشتری مد نظر است .

گروه تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز تابلو سازی بسیار معتبر می باشد که با سال ها تجربه در بخش تابلوسازی توانسته بهترین تابلو ها را به تولید برساند.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 988
نمایش همه
علاقه مندی ها ()