تابلو ها از مهم ترین وسیله ها برای مکان های اداری و تجاری می باشند. با استفاده از تابلو ها می توان به دیگران جایگاه خود را نشان دهیم و مرکز مورد نظر را به دید همکان برسانیم. تابلو نوعی وسیله ی تبلیغاتی می باشد که بر روی تعداد مراجعین و فروش تاثیر بسیاری دارد. تابلو ها دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتند از تابلو چلنیوم، تابلو فلزی، تابلو استیل، تابلو پلاستیک، تابلو ال ای دی ، تابلو فلکسی و... برای ساخت تابلو چلنیوم  به سایت مراجعه کنید. 

چرا تابلو چلنیوم ؟

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلو های بسیار زیبا و پر طرفدار می باشد. از مزیت های تابلو چلنیوم سه بعدی بودن آن است که حروف هر یک در محفظه های جداگانه ای قرار می گیرند. یکی دیگر از مزایای این تابلو داشتن نورپردازی است که وجود نورپردازی می تواند تاثیرات بسیاری در جذب بیننده داشته باشد و از راه دور تر نیز تابلو به چشم بیاید و زیبا تر جلوه کند بنابراین وجود نورپردازی یکی از مهم ترین عوامل زیبایی این تابلو شده است. حروف این تابلو از ورق های پلکسی گلاس می باشد. چلنیوم نوعی از آلیاژ های آلومینیوم است که بسیار مقاوم در برابر عوامل بیرونی و رطوبت می باشد که در مقابل ضربه نیز از استحکام بالایی برخوردار است که علاوه بر این مزایا آلومینیوم دارای وزنی سبک و مناسب برای تابلو می باشد. شما با استفاده از این تابلو دیگر نگران باد و باران نخواهید بود و می توانید در طولانی مدت از آن بهره مند شوید. قیمت این تابلو ها بسیار مناسب است و در مقابل کیفیت و دوام بالایی که این تابلو دارد بسیار به صرفه خواهد بود. این تابلو ، تابلویی مدرن بوده که می توانید برای انواع مکان ها از آن استفاده نمایید. برای فروشگاه ها، شرکت ها، مغازه ها و یا دفاتر مختلف می توانید از تابلو چلنیوم استفاده نمایید.  

چند نمونه از پر طرفدارترین تابلوها

تابلو های فلزی از انواع تابلو های بادوام می باشند اما در مناطق مرطوب این ویژگی را ندارند، این تابلو ها دارای تنوع کمی می باشند اما دارای مقاومت بالایی می باشند. تابلو های پلاستیکی از انواع تابلو های قیمت مناسب می باشند. این تابلو ها می تواند گزینه ی مناسبی برای کسب و کار هایی مانند فروشگاه ها باشد، این تابلو ها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و دوام خوبی هم دارند. تابلو های ال ای دی از دسته تابلو ها با قابلیت نورپردازی می باشد که می توان کلمات مورد نظر را در تابلو پخش کرد که قابلیت تعویض کلمات در زمان های دلخواه می تواند مزیت بسیار خوبی برای مراکزی که دارای تنوع محصولات می باشند ، باشد.  تابلو های چلنیوم تابلو هایی با قابلیت نورپردازی می باشند، این تابلو ها دارای جذابیت بسیار بالایی هستند و دارای مقاومت بسیار خوبی می باشند. برای سفارش ساخت انواع تابلو به سایت مراجعه نمایید.

انتخاب نوع تابلو

تابلو ها هر یک دارای مزایا و معایبی برای هر کسب و کاری می باشند . شما باید با توجه به مکان مورد نظر و موقعیت آن و همچنین با توجه به کاربردی بودن هر یک از تابلو ها ، تابلوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. هزینه یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در خرید یک تابلو می باشد اما بهتر است در صورت ممکن هزینه را خیلی در نظر نگیرید زیرا با انتخاب یک تابلوی خوب و مناسب در واقع شما برای آینده کاریتان سرمایه گذاری کرده اید .

گروه تابلوسازی اچ دی لایت از عرضه کنندگان انواع تابلو های تبلیغاتی با بهترین کیفیت می باشند. به دلیل عرضه ی مستقیم تابلو ها ، این مرکز توانسته قیمت بسیار مناسبی را برای انواع تابلو ها در نظر بگیرد.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 927
نمایش همه
علاقه مندی ها ()