تابلوسازی یکی از مشاغلی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تابلو در قسمت بالای ورودی مراکز اداری و تجاری قرار می گیرد و معرف آن کسب و کار می باشد. تابلوسازی در انواع مختلفی انجام می گیرد. از انواع تابلو ها می توان تابلو چلنیوم ، تابلو فلکسی، تابلو نئون، تابلو ال ای دی، تابلو پلاستیک، تابلو استیل و.... را نام برد.

تابلوسازی دارای تنوع بالایی است. تابلو در واقع تبلیغی دائمی به حساب می آید . همان طور که می دانیم تبلیغات لازمه ی هر کسب و کاری بوده و با استفاده از تبلیغات می توان به کسب و کار رونق داد. تبلیغات با استفاده از بنر و تراکت می تواند تاثیرات بسیار خوبی داشته باشد اما این تبلیغات دائی نیست و شما مجبور هستید به صورت مداوم کار کنید و باید هزینه ای را همواره در نظر بگیرید. اما تابلو به این صورت نبوده و می توانید با یکبار هزینه یک تبلیغ دائمی داشته باشید. یکی دیگر از مزیت های تابلو دید خیلی خوب آن است. افرادی که از مقابل مرکز شما می گذرند با دیدن تابلو می توانند به شما مراجعه داشته باشند بنابراین با استفاده از تابلو تعداد مراجعین و مشتریان شما بالا می رود. برای سفارش انواع تابلوسازی به سایت مراجعه نمایید.

تابلو استیل

تابلو استیل از انواع تابلو های بسیار زیبا و با کیفیت است . تابلو استیل دچار زنگ زدگی نمی شود و می توان در مدت طولانی از آن بهره برد. استیل دارای جلای بسیارخوبی بوده و زیبا است. تابلو استیل از دسته تابلو هایی است که برای مکان های مختلف می تواند مورد اسفاده قرار بگیرد. این تابلو دارای تنوع کمی بوده و اغلب در سبک های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. در نمونه های جدید تابلو استیل شاهد استفاده از ورق ها پلکسی گلاس در کنار استیل می باشیم که موجب شده بتوانیم در تابلوسازی استیل طرح های متنوع تری را داشته باشیم. از دیگر مزایا استیل داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه می باشد و در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از آن استفاده نمود . استیل به سختی دچار آسیب می شود و می توان انتخاب مناسبی برای تابلوسازی باشد. در گذشته برش استیل با استفاده از قیچی های مخصوص  به روش های دستی انجام میشد اما این کار باعث نامنظمی لبه های آن می شد اما امروزه با استفاده از لیزر می توان به صورت کاملا با کیفیت برش استیل را انجام داد.

در تابلو استیل می توان از نورپردازی نیز استفاده کرد که بسیار مهم می باشد زیرا تابلو هایی که دارای نورپردازی می باشند در شب بسیار جذاب بوده و دید خوبی دارند. یکی دیگر از دلایلی که مغازه داران بسیار از این تابلو استفاده می کنند دوام بالای این تابلو و قیمت بسیار مناسب آن می باشد. برای سفارش انواع تابلو مانند سفارش تابلو وکیوم  به سایت مراجعه نمایید. 

تابلوسازی حروف برجسته

امروزه تابلوسازی حروف برجسته بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از این تابلو ها که رواج بالایی دارد تابلو چلنیوم می باشد. این تابلو دارای حروف برجسته و نورپردازی می باشد که بسیار زیبا و کاربردی می باشد. تابلو چلنیوم داراید تنوع بسیار بالایی از نظر طرح و رنگ می باشد. این تابلو از فلز آلومینیوم می باشد. فلز آلومینیوم یکی از فلز های براق و بادوام می باشد که ضدزنگ بوده و در صنعت تابلوسازی بسیار کاربردی می باشد.

انتخاب مرکز تابلوسازی بسیار مهم می باشد. گروه تبلیغاتی رامین از طراحان و سازندگان انواع تابلو ها با کیفیت بسیار بالا می باشند . این مرکز با بهره گیری از بهترین نیروی کار متخصص و دستگاه های پیشرفته می تواند بهترین تابلو ها را به شما ارائه دهد.

ارتباط با ما

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 950
نمایش همه
علاقه مندی ها ()